מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

goldy

New member
למה את מסבירה "למה זה פשוט לא יעבוד"?

"כי לפעמים עד כמה שאישה מאומנת - אם הגבר גדול ממנה בהרבה, אין לה סיכויי נגדו." __תגידי שאין לך מושג על מה את מקשקשת וניסלח לך.
 
ברור שתמיד מתעלמים מהחיצוניות

אבל בהרבה מן המקרים, גם אחרי שנתיים של אימונים - החיצוניות כן קובעת. יש במשוואה הרבה משתנים, וזה לא תלוי רק במי שלומד את האמנויות לחימה ובסוגה
 

goldy

New member
נסי אומנויות לחימה אחרות

הדבר הראשון שלומדים בהן הוא להתעלם מהחיצוניות.
 

Love Today

New member
למה הוא לא מתמודד?

למה הוא לא מתמודד עם הכעסים שלו? למה אותו לא חינכו לשלוט בכעסים ועצבים שלו? למה הוא לא *מתמודד*? למה הוא היה צריך ללכת לקורסים של שליטה בעצבים אלא בורח לפתרון הקל ביותר? למה לא חינכו אותו שלתקוף אדם זו עבירה פלילית על החוק? למה באמת? למה כשמנסים לשדוד אדם ודוקרים אותו / מכים אותו אתה לא אומר : "למה הוא הולך ברחובות ובוחר בפתרון הקל?"
 

goldy

New member
כי כל הגברים מפגרים

כי עבריינות זה תיסכול, ותיסכול זה משהו שנולדים איתו או מצטבר. התיסכול מצטבר כי לא משנה בכלל מה עושים זה לא עוזר או שהמצב מחמיר. כי גברים אל יודעים לחשוב אלא להשתמש בכוח פיזי בתור פיתרון ראשון.
 

Love Today

New member
התרוץ לא תופס

נוח לך להגיד "כל הגברים מפגרים" "כל הגברים אלימים" כי זה משרת את המטרה של השרשור , אם כל הגברים היו מפגרים הם לא היו אלה ששולטים ומנהלים את העולם הזה, מעל 90% מהכוח הפוליטי הכלכלי והחברתי בעולם נמצא אצל הגברים, אז פתאום אתם מפגרים אלימים בלי שכל? לא משכנע אותי מצטערת, לא אמור לשכנע גם אותך. עברינות ואלימות נובעת מתוך תסכול? גם להשאר עם בן זוג מכה ומתעלל נובע מתוך כורח הנסיבות,התעללות במסגרת של מע' יחסים קל וחומר במשפחה היתי מצפה ממך להבין שיש יותר סיבות למה להשאר מאשר למה ללכת משם, אבל כשאף אחד מכם לא באמת חווה את זה[ גם אני לא- אבל אני עובדת עם ילדים שמגיעים ממשפחות מתעללות..] אז אתם מעדיפים למלא את הפה במים ולשנן את המנטרה "הגברים מפגרים אז היא כנראה שהיא אשמה". פורום פמיניזם הגרסה הגברית - ביזיון פשוט.
 

goldy

New member
"התפקיד שלי זה להיות יפה

והתפקיד של הגבר זה כל השאר". נסי לאמץ ראש גדול. אגב פורום פמניזם: אם היינו פורום פמניזם את היית נחסמת אך ורק על היותך "לא-גבר".
 

Love Today

New member
משפטים של בבונים לא מדברים אלי

מצטערת. ואתם העתק מדויק של פורום פמיניזם לצערי הרב, פשוט בגלל שאין לכם אג'נדה מספיק חזקה אין לכם באמת סיבה והצדקה מטעם הנהלת תפוז לחסום נשים כמו שש חוסמים גברים שהם לא פמיניסטים ברמה של הנשים הראדיקליות. הגיע הזמן שתשלים עם זה, ואם זה לא נאה לך אז אל תגיד לי משפטים כמו :" גברים מכים כי הם מפגרים ואלימים אז האישה צריכה ללכת וללמוד הגנה עצמית ואם היא לא עושה את זה אז היא אשמה במכות שנותנים לה". אולי גם נתחיל להאשים אנשים שנסעו באוטובוס או ישבו בבית קפה והתפוצצו בפיגוע? הרי המחבלים אלימים מתוך תסכול מצטבר וגם מפגרים, אז מי שיושב בבית קפה או באוטובוס הוא אשם במה שקרה לו.
 
אם כל פעם שהיא תיגע במשהו אצל הבחור

והוא ירדוף אחריה עם סכין והיא תרוץ לגדר ותתחשמל, זו בעיה שלה אם היא יודעת שזה יוביל לזה שיוביל לזה והתוצאה תיהיה כזו, והיא עדין מתחילה את המירוץ הזה אז זו בעיה שלה וחוץ מזה זה לא בושה להגיד שנשים אוהבות כמה כאפות פעם ב... מצטער, תגידו את מה שתרצו אבל מבחן התוצאה מראה שאישה רוצה וצריכה את זה המון פעמים אתם סתם מתרגשים כי אתם מאמינים שהעולם הוא מה שהאדיליה אומרת אישה רוצה תשומת לב בכל מחיר, וגם כעס עצבים ואלימות מצביעים על אכפתיות ולכן יש כאלו שמעדיפות גם את זה מאשר שום דבר אבל החלטות כאלו לא רואים בעיניים, כי הם רק בראש של הבנאדם, מה שיותר קל לראות ולהאשים זה את המכה הפיזית אבל הדבר היחיד שזה מצביע עליו זה המקובעות שלכם לחומרניות/פיזיות
 
כי אנחנו לא בכיינים, וכשמגיע לנו אז מגיע לנו

ושוב, מדובר פה רק בסטירה, אז לא להפוך את זה למכות סטירה זה מכה
 

פנומן 72

New member
גולדי, עזוב

להבדיל מפורום "נשים עם פלומות", בפורום הזה אנחנו דווקא כן רוצים נשים. חשוב לנו שהן יבינו אותנו ואנחנו נבין אותם מבלי לוותר על הייחודיות שלנו. חוץ מזה שאם 83 זה שנת הלידה שלה ולא גילה, אז היא צעירונת שסוקרטס יימצא בה ענין. אל תקלקל לו.
 

Love Today

New member
פנומן תעשה לי טובה, על מי אתה עובד?

לבנתיים הפורום שלכם הוא העתק מלא של פורום פמיניזם הגרסה הגברית. כמו שכבר אמרתי לגולדי למעלה, פשוט אין לכם אג'נדה מספיק חזקה כדי שהנהלת תפוז תסגור את הפורום לגברים בלבד. אני מאמינה שלך אולי לא מפריע שיהיו פה נשים, לצערי יש פה גברים שחושבים אחרת ממך והם הרוב.
 

פנומן 72

New member
זו הצגה

אין אף אחד שמפריע לו שבחורה תכתוב פה. אני לא מחפש פורום של יסמנים שכולם יגידו אחד לשני נכון נכון צודק 100%. לפורום נשים עם פלומות מפריעה המחלוקת - לי לא ולאחרים לא. סתם מנסים להוציא אותך משיווי משקל וחבל שאת לא קולטת את זה.
 

Love Today

New member
אם זה היה אישי נגדי

היתי מבינה שזה לא קשור לרצון בנשים או לא. הבעיה מתחילה כשיש פה כמה גברים שחושבים שזה הפורום של סבא שלהם וחיים בסרט שלא יכולות פה לרשום נשים בכלל. בהתחלה רשמו פה כמה בחורות, אבל הן ברחו..האמת? בצדק. אני נשארת כי לא מתאים לי שאיזה בבון יחשוב שאם הוא אמר שלא בא לו נשים אז לא יהיו פה נשים, התגובה היחידה שיש לי: פחחחחחחחחחחייי.. המשך גלישה נעימה בפורום.
 

פנומן 72

New member
אף אחת לא ברחה

בשורה התחתונה, אם את באמת עושה דווקא זה לא מפריע לאף אחד. עם הזמן את בעצמך תביני שאין לך מה לחפש פה, ולא שחס וחלילה אני רוצה ברעתו של מישהו. להגיד לך שאני מסכים עם כל מה שנאמר פה ? ברור שלא. ההבדל הוא שהניהול פה לא מוחק ולא חוסם אף אחד או אחת בגלל שהוא לא מתיישר עם איזו אג'נדה הזויה. אז את יותר ממוזמנת להישאר, אבל אם זה רק בקטע של דווקא, אז עם הזמן גם לך יישבר...
 

Love Today

New member
הניהול אחלה לדעתי

נותן לכל אחד לפרוק את הארגסיות שלו בכיף P: אין יותר טוב מזה.. אל תדאג אני לא אעלם לך מהטווח ראיה בזמן הקרוב, חוץ מזה שאני נהנת מחברתם של גברים הרבה פעמים יותר מאשר חברה של נשים.תלוי במצברוח שלי:)
 

goldy

New member
כל הגברים מפגרים

גם אני. זה לא אומר שאני לא יודע מה טוב לי.
 
למעלה