מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

Love Today

New member
לבנתיים יש פה יותר מסורסים

מאשר גברים אמיתיים. מצאתי פה רק גבר אחד בלחץץץץץץ כל השאר מתנהגים כאילו כרתו להם את העניינים והם רק מחפשים איך לשכנע את כולם שזה לא באמת קרה.
 
את מוזמנת לעזוב, ולחזור לפורום פמניזם

שם אולי אוהבים את החפירות שלך (למרות שאני מאמין שגם להם יש קוים אדומים)
 

Love Today

New member
אתה באמת חושב

שבגלל שיש פה בבונים שחושבים שהפורום של אבא שלהם אני לא ארשום יותר פה? כל עוד הנהלת תפוז לא סוגרת את הפורום הזה למשתמשים גברים בלבד, אתה תראה את הכינוי שלי פה הרבה- דווקא בגלל שאתם חיים בסרט שאתם תתנו הוראות לאנשים האם לרשום פה או לא.
 

Love Today

New member
אני יודעת מה זה

וזו אחת הסיבות שאני לא מתחברת ולא מסוגלת לרשום בפורום הזה, השנאת גברים שהולכת שם מחליאה אותי. אבל ההתמרמרות שלכם והשנאה כלפי נשים מחליאה אותי באותה מידה, אם תשים לב אני לא באתי להרוס לכם את הפורום ואני לא באה ופותחת לכם פה שרשורים ובלגן כי זה פורום שיחת גברים כלומר הנושאים שמדברים עליהם פה הם מענינים גברים, אני כן מנסה להשתתף ולהביע את דעתי לפחות בנושאים שיש לי דיעה מסוימת בהם, פשוט הבבונים שחושבים שהם גברים הם אלה שמשחקים אותה כאילו הפורום הזה הוא של אבא שלהם ועושים עלי פוזות של "תעופי מכאן". נו באמת...מצחיקה אותי המחשבה שבאמת איזה קוף העלה פה על דעתו שאם הוא יגיד לי לא לרשום אני אעלם פתאום.
 

Love Today

New member
שיחת "גברים" ../images/Emo67.gif

איזה פאדיחות אתם עושים למין הגברים שאלוהים יעזור...
 
די חפרת מספיק

תמצאי פורום שאין בו הרבה משתתפים ותתפסי להם את כמות המלל האדירה ככה תפוז לא ירגישו שמדובר רק בבנאדם אחד שכותב
 

Love Today

New member
רציתי לעשות מצווה

לתרום אותו לכאלה כמוך שרוצים להרגיש גברים אבל פשוט לא מסוגלים.. לצערי הרב הוא היה גדול מדי בשביל אפס כמוך.
 

yeti asx

New member
למה אתה קורא?

לפי דעתי היא ביכלל לא מפריע, להפך. אתה כבר מכיר את הניק שלה, אז פשוט אל תיכנס להודעות שלה בימקום להתעצבן. ובאמת, אם אתם כבר יורדים אחד על השני, אז לפחות שיהיה מצחיק, כי אחת אתם סתם יוצאים מטומטמים.
 
מצחיק אתה.. סטנדפיסט!!

איזה כיף עם אנשים כמוך. תמיד אפשר להעביר איזה דחקא על אישה מוכה, או גופה של ילד.
 
../images/Emo41.gif בנאדם שיודע את הסוף ונשאר

זו זכותו שלא נשפוט אותו למסכנות כמו שאתם עושים ואם בנאדם שחווה סיטואציה מסויימת ממשיך לחזור אליה, סימן שהוא אוהב אותה פשוט הקונוטציה של אלימות גורמת לכם להתנשא על אחרים, זה הכל, כי אתם כל כך נאורים
 
אולי אתה צודק בנוגע להשפעת הסיטואציה עלינו,

אבל אתה לא יכול להתייחס להשפעת הסיטואציה על האשה המוכה, כשאתה לא מסתכל על כל הגורמים. זה מאד נחמד שמסתכלים על הסיטואציה רק מכיוון אחד. כי כן, אם הייתה גדר חשמלית שהאשה הייתה רצה אליה בכל פעם מחדש, נוגעת בה ומתחשמלת = הייתי מסכימה איתך ב100%. אבל אתה שוכח להתחשב בשאר הגורמים שבסיטואציה. אם הייתה אישה שרצה לעבר גדר חשמלית בגלל שמאחוריה רץ אדם עם סכין מכוון לעברה, ובגלל זה היא נוגעת ומתחשמלת = אולי היא עושה את זה מחוסר ברירה??
 

goldy

New member
למה שמישהוא ירוץ אחריה?

למה היא לא לומדת הגנה עצמית אלא רק בורחת לפיתרון הקל ביותר? למה היא לא *מיתמודדת*?
 
למה אתה חושב שהגבר יאפשר את זה?

גם אם האשה תצליח ללכת ללמוד בהחבא הגנה עצמית, זה לא משהו שפועל כשהוא בא בשעור או שניים. אם היא רוצה שזה ישפיע, היא צריכה ללכת לאורך זמן= הוא יתפוס אותה ויכה אותה. לפעמים הגנה עצמית לא עוזרת, כי לפעמים עד כמה שאישה מאומנת - אם הגבר גדול ממנה בהרבה, אין לה סיכויי נגדו. יש אנשים שאין להם מספיק כסף ללמוד הגנה עצמית. זאת נחשבת מותרות, ולא רק שזה לא זול - זה ממש ממש ממש לא זול (עשרות אלפי שקלים לסדנאות של... 8 שעורים?) אי אפשר לצפות מהן לעצור ולחכות לאדם שדוחף אותה על הגדר החשמלית, שידקור אותן. תנסה להיכנס לנעליים של אישה כזאת. אתה באמת היית עוצר?
 
למעלה