מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

TheOneFromWork

New member
אתה גורם לזה להשמע שלילי...

יש פורום של היכרויות ששם הגברים חייבים לשמוע לזיבולי מוח של נשים כדי להתקדם... פה אמור להיות פורום אחר, בלי חפירות, בלי פוליטקלי קורקט. שיחת גברים כמו עם חברים. ציצי ותחת.
 
תזהר ממנה, היא חפרנית ברמות

כמות הטקסט שהיא כותבת על אותו דבר היא עצומה תפוז כבר שוקלים לחסום אותה עקב אי מקום בשרת
 

Love Today

New member
שם הפורום שלכם הוא:

"שיחת גברים " זה הפורום האחרון שמתאים לו ול99% מהזכרים שרושמים פה. אז בוא לא נכנס לקטנות..
 

goldy

New member
איך יהיה שיחת גברים

אם ילדות בנות 14-15 בטוחות שהן מבינות בגברים יותר מאלה שנולדו כאלה?
 

Love Today

New member
מי זה הילדות בנות 14-15?

ואיך תהיה פה שיחת גברים אם כמה בבונים שגילו שיש להם זין עושים מעצמם גברים אמיתיים? זה נראה כמו הצגה נכשלת :S לצערי רוב הגברים לא הבינו, שזה שיש לך זין= אתה זכר מבחינה ביולגית, הדרך עד להיות גבר אמיתי היא במרחק שנות אור. כשתתחילו להתנהג לא כמו בבונים אלא כמו משהו שמזכיר את גברים בכלל, אז נתחיל לחשוב מי מתאים לפה ומי לא..
 

goldy

New member
נשים שעירות = פמניסטיות../images/Emo216.gif

אם את חושבת שגבר זאת חברה טובה עם הרבה שיער, ריח חריף ונימוסים טעוני שיפור, אז דעי לך שהדבר שהכי קרוב לזה זה פורום פמניזם ו-או לסביות; ש"נקבה" זה משהו שרשום להן בתעודת זהות.
 

Love Today

New member
לא זוכרת איפה הזכרתי דברים כאלה

נא לעשות ריפרש להגדרות שלך למהו גבר אמיתי. להבדיל מזכר ביולוגי
 

Love Today

New member
בעייני *עם דגש על המילה הזו*

כמה קריטריונים: א. בעל עקרונות וערכים ברורים משלו, איש עקרונות . ב. בעל כבוד בסיסי לכל אדם, בעיקר לבת זוגתו ג. מישהו שאפשר לסמוך עליו ולהשען על התמיכה שלו בעת צרה ד. והכי חשוב!: חי את החיים ע"פ השקפת עולמו והרגשות האמיתיים שלו, לא מנהל את חיו בהתאם לנורמות ומיתוסים קדומים על גברים. לא מפחד להראות ולחשוף את האישיות האמיתית שלו על כל צדדיה.[ והכוונה לאנשים הקרובים לו לא לכל אדם זר כמובן].
 

Matsman

New member
בואנה זה מדהים אותי כל פעם מחדש

כמה הרבה את מדברת על סמך המעט מאוד ניסיון שיש לך. אנשים פה שאין להם הרבה ניסיון לא עושים הרבה רעש בנושאים האלה, אבל נראה שאת בטוחה שאת איזה מומחית בנושא עם החבר היחיד שיש לך כל החיים. מי זה גבר ומי לא גבר. תרדי עד מחר על סוקרטס, יש לו הרבה יותר נסיון ממך כדי לתת מילה בנושא הזה. פעם כשהייתי מזיין את השכל במקום לנסות ולצבור נסיון אמר לי מישהו משפט מאוד חכם: "אתה חי את החיים שלך ברוורס?"
 

Love Today

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif אל תעשה לי את זה.

 

Love Today

New member
תפסיק לעשות לעצמך פאדיחות

לא צריך לחוות את כל הגברים בעולם כדי לדעת מהו גבר אמיתי, ומהו בבון מסכן שמנסה להוכיח את גבריותו ללא הרף.[ ולא מצליח בזה..] איך אתה יודע להגיד מי יפה בעינך ומי לא? ראית את כל הבחורות בעולם? אני מניחה שלא. איך אתה יודע להחליט שאתה לא בנוי לנישואין? היית נשוי? היית כמה פעמים בחיים שלך מעורב בקשרים ארוכים ורציינים? לא. איך אתה יודע שאתה רוצה להביא ילד לעולם? פעם היית הורה? לא. איך אתה יודע שאתה לא יכול להיות עם בת זוג קבועה מעל כמה שנים? פעם היית בקשר שאורכו היה מעל שנתיים-שלוש? לא. הבנת עכשיו איזה שאלות דפוקות אתה שואל? תאמין לי שחייתי בחברה של גברים בשנים האחרונות יותר ממה שהיתי עם בחורות, לברור גברים וולקלוט אותם מרחוק אני יודעת טוב מאוד, גם דרך מסך מחשב. אתה כולה בן 20 שמנסה לחקות נכה רגשית כמו שחר ולצטט תת-רמה כמו זיו מהשרדות, איזה נסיון יש לך בדיוק חוץ מלזין את המוח על כוסיות וזיונים אין סופיים כל היום בפורום הזה? רק מההודעות שלך על "זיונים זה טעם החיים" "אממאאאללההה איזה חיים מגיעלים בלי זיונים עם כל הגברים" אפשר להבין שאי לך נסיון לא לדבר על החיים, לא לדבר על זוגיות ובטח לא לדבר על אהבה ובחורות. אם אתה רוצה למתג את עצמך כגבר תתחיל מזה של למחוק את האינפנטליות מעל האישיות שלך.
 
למעלה