מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

amberos

New member
טרול

אתה אומר דברים כ"כ מגוחכים שאין טעם אפילו להתייחס. ה"גבר" הזה צריך להיכנס לכלא ולא לראות את הילדים שלו לעולם ואשתו צריכה לעזוב אותו מייד!
 

TheOneFromWork

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

את יודעת שאם אותו "גבר" היה פורץ אליך הביתה, אונס אותך באכזריות, מבצע בך מעשה סדום ומשאיר אותך נכה... אותם אנשים שמגנים אלימות ביחד איתך :"להיכנס לכלא ולא לראות את הילדים שלו לעולם ואשתו צריכה לעזוב אותו מייד!". יפגינו בעוז כדי שהאנס שלך יקבל 3 ארוחות ביום, מקלחת חמה [פעמיים ביום], אפשרות ללמוד [אולי אפילו תואר ראשון], לדאוג לחופש הפרט שלו, לפגוש את ילדיו וכו'. אבל תתעלמי ממני, בגיל 20 יש עוד אידיאלים
 

בארבאבא

New member
wtf?!

זה לא איזה ספאנק שאתה נותן לאישה שלך במיטה! אף אחת לא רוצה לקבל בעיטה בשביל מעט תשומת לב. דבר אלינו בפרחים,בחיבוקים,נשיקות.זה מגע שאנחנו מוכנות לקבל. אבל לא בעיטה לצלע. היא נשארת מפחד,המחשבה ש"אולי הוא ישתנה" עוצרת אותה מלפרק את המשפחה.
 
הפנטזיה של כל אישה היא פנס בעין

או חבורה במותן. אני מבטיחה לך. אתה יודע, יש מלא דרכים לתת תשומת לב. גם אם היא צמאה לתשומת לב, זה לא אומר שהיא צמאה לדם של עצמה. תן צרחה או קללה, אבל המרחק בין להביא תאגרוף לבן לתת קללה, הוא ענקי. עוד מעט תגיד שגם כשהילדים שלך רוצים תשומת לב אתה מכה אותם. עצוב.
 

dhara

New member
בא לי עכשיו לפרק אותך במכות.

בתור בן אדם אתה כמה לתשומת לב, אז אמנם במילים היית אומר "אחח, די, תפסיקי, די!!" אבל בפנים היית אומר "כן, עודדדד!! עוד תשומת לב, עוד!!! עוד סטירה, עוד בעיטה לביצים זה טובבבב!" חתיכת אידיוט.
 

TheOneFromWork

New member
איפה כתוב?!

שבפורום שיחת גברים, נשים חפרניות כמוך יכולות להגיב? לכי לפורום "קדיחה אין סופית" ותגיבי שם.
 

TheOneFromWork

New member
לא צריך גאון בשביל זה ../images/Emo8.gif

גברים רוצים אוכל, זיונים ושקט נפשי. כל דבר אחר נוצר ע"י הומואים ונשים.
 

דנוטציה

New member
לא ממש מפתיע....

אולי כאדי תזמין אותו לארוחה, זינו אחד את השני, ואת השקט הנפשי - תשאירו לנו...
 

Love Today

New member
אתה רואה את הכינוי שלך בצבע כחול??

אני לא, וגם אף אחד פה לא. זה אומר שאתה לא מנהל הפורום הזה, אם המנהלים של הפורום הזה יחסמו את הפורום לנשים אז סבבה. אבל כל עוד זה לא ככה אני ארשום פה כמה שבא לי איפה שבא לי ומה שנראה לי כרצוני. הוראות תתן לאמא שלך לא לי
 

TheOneFromWork

New member
מעין חודידה

"הוראות תתן לאמא שלך לא לי", משפט חודידה קלאסי. איך אומרים :" תסתכלי אליה, תראי אותך"
 

Love Today

New member
סתיו היקרה

"אז שתחטוף מכות בשקט" או "אלימות לפעמים עוזרת" או " מי שחוטף מכות ונשאר/ת הוא האשם העיקר/ת" ושאר ההגיגים שלך שהופיעו בשרשור הזה- זהו משפט קלאסי של"גבר" שגם לו חתכו את הזין, איך אומרים? תסתכל על סתיו, תראה אותך.
 

Jesuscrist

New member
אני לא מבין תגובות כאלה

בלי קשר לדעה של מי אני תומך,אתה רוצה שהפורום הזה יהפך למסיבת הנקניקים הכי גדולה בתפוז?
 
למעלה