מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

דנוטציה

New member
קודם כל גבר...

מה שבמידה והית טורח לקרוא הית גם יודע לבד. שנית, ויודע שחוזר אני על עצמי אבל מסתבר לא ממש קהל מבריק, אין הצדקה לאלימות. פשוט אין. תנגב חופשי, נראה לי אתה בטח רגיל.
 

TheOneFromWork

New member
תתפלא, אבל לפעמים אלימות עוזרת

בגלל המצב שהאלימות היא אסורה, אז אנשים [גברים נשיים להחריד] כמוך מרגישים בנוח לומר מה שהם רוצים [להעליב, לפגוע בקיצור הכל דרך הפה]. ורק כאשר איזה כאפה טובה נוחתת להם על הפנים, הם מבינים שלפגיעה מילולית, ניבולי פה וכו' יש תשלום ובמזומן.
 

דנוטציה

New member
אני דווקא מוצא זו שיטתם

של שפנים...המסתתרים מאחורי מקלדת, חזה מנופח,והצעות של חדר שרותים...אבל זה בטח רק אני.
 

TheOneFromWork

New member
צודק ב-100%

מסכים איתך בשיא הרצינות
 

amberos

New member
נכון אלימות לפעמים עוזרת

אנשים כמוך צריך לשים בהסגר,בכוח. אתה כותב בפרופיל שאתה בן 9. ילדים בגיל הזה יש יותר שכל ומוסר ממך שלך יהיה אי פעם.
 

efectהפרפר

New member
רוב מקרי האינוס [80%] הם אונס על ידי מכר

זה יכול להיות חבר, בעל, בןזוג, דייט וכדומה כך שאני לא מבינה מה גורם לך לקבוע שאונס זה לא מצב מתמשך, לא מדובר באנשים שזקוקים להחייאה ושלא מעורבים במקרה משפחה - בני זוג וילדים
 

TheOneFromWork

New member
אני מאמין...

שמבוגרים אחראים על המצב שלהם [אונס\מכות וכל דבר אחר]. להפריד מילדים
 
אהבתי את השימוש במשפט האחרון

בעיקר בגלל שהוא יצא מפי אדם שמתעלם ממנו לחלוטין. משום מה ההודעות שכתבת פה בפורום מעלות בי כעס כזה חזק ועמוק.... אתה אדם אטום ואיום. דוחה וטיפש. ומה עם אונס במשפחה???? אבא שתוקף מינית את ביתו??? אח שאונס אחותו?? לקום וללכת מהמקום שבו אתה גר, שהמשפחה שלך נמצאת בו, המקום היחידי עלי האדמות שאליו אתה שייך, זה לא דבר כזה פשוט. חבל שכל מה שאתה מסוגל לראות זה את הייצר הנוראי שלך להכות אנשים. באמת נורא. אהה, ושלא תגיד לי עכשיו שאישה שהתחתנה עם אדם כלשהו - יש לה עוד את בית הוריה. למה? בגלל שהיא לא יכולה לפול על ההורים שלה, לאכזב אותם ולהעציב אותם על זה שהיא נכשלה בבניית המשפחה, הילדים שיגדלו מחוסרי אב, השכנים והמשפחות השכנות שיתחילו ללכלך ולהקשות, והעובדה שהיא פשוט לבד.. בא לי להקיא מזה שאני אפילו צריכה להסביר את זה למישהו.
 

TheOneFromWork

New member
אני נזכר בתקופות היפות,שהבנת הנקרא היתה בנמצא

ילדים לא קשורים למה שכתבתי,..... ..... ..... נקלט?! אם מישהי חושבת שלעמוד בציפיות של ההורים יותר חשוב מלא לקבל פיצוצים לפנים, אז את צודקת, הבעיה לא באישה אלא בהורים. שנתנו לה את התחושה שהיא לא יכולה לפנות אליהם בכל צרה שיש לה, שבנו לה על הראש מערכת ציפיות שהיא לא יכולה לעמוד בה, שהנחילו לביתם את החינוך, שעדיף לקבל מכות כמו כלבה מאשר לפנות להורים. אנונימית83, אני מציע שתבדקי טוב-טוב את העולם שלך... אני בטוח שההורים שלה יתמכו בה, גם אם "תאכזב ותעציב אותם" ע"י זה שהגבר שבחרה להקים איתו משפחה זבל עופות. אבא שלה יעדיף שהבת שלו תהיה מאושרת מאשר שתחטוף מכות ותחפה על זה בתירוצים כמו : "נתקעתי בדלת", "יש לי דלקת" וכו'.
 

Love Today

New member
אינפנטיל יקר

רוב הנשים המוכות לא מעזות להתלונן או לצאת מהמשפחה מהסיבות הבאות: א. פחד שהגבר יפגע בילדים, או יפגע בהן עוד יותר ולא חסר מקרי רצח. רוב הגברים המכים הם לא כמו הבחור שסיפר פה שרוצה לצאת מהסיבוך הזה,אלא הולכים הרבה יותר רחוק ככל שהטריגרים נהיים חזקים ומשמעותיים יותר. ב. בית הדין הרבני לא יאשר את בקשת הגירושין למרות שמדובר במכות, היות והגבר הוא זה שצריך לתת גט כדי לאשר גירושין. ג. פניה למשטרה בנושא אלימות במשפחה מובילה את המשטרה לפנות לשירותים הסוציאליים ומשרד הרווחה, משרד הרווחה ברגע שהוא קולט אלימות במשפחה מוציא את הילדים למשפחות אומנה / מוסדות מיוחדים. כאשר כל הקשר בינם לבין הוריהם מנותק לגמרי. ד. במידה והאישה תתגרש המשמורת של הילדים כל עוד הם קטינים היא עליה באופן טבעי,=> פחד שלא יהיה לה בית / שלא תוכל לממן את הילדים ואותה. ה. פחד מנקמה במידה והיא תגיש עליו תלונה וזה בלי להזכיר סיבות של קשר רגשי וקושי לעזוב את הבית ואת כל החיים שלך,קושי להתלונן על הגבר שאת אוהבת למשטרה וכו'. אז כן יש אנשים שלא מסוגלים להתמודד עם כל הסיבות שמניתי למעלה ומעדיפים לחשוב ולהאמין שהמצב ישתנה ולא שווה בשביל זה לסכן כ"כ את עצמך ואת הילדים. ואם אתה היית במצב כזה במקום של האישה הזו אני שמה כסף שלא היית מעז לצאת מהמסגרת הזו בידיעה שזה תהליך שיהרוס אותך ואת הילדים שלך עוד יותר.
 

TheOneFromWork

New member
אז שתחטוף מכות בשקט../images/Emo67.gif

אין לי ואין לך מה לעשות בנושא. קוראים לזה התניה, אם אני נותן סטירה ומקבל מה שאני רוצה+יוצא מזה ללא בעיה אז יהיה לי קשה מאוד לוותר על הסטירה בגלל מצפון ולא ללכת בדרך הקלה
 
או שזה סימן שהוא לא רוצה להשאיר את שני הילדים

ללא אבא, וזה נראה יותר מידי קיצוני להתחיל בגירושים ולחפש אהבה חדשה. צריכים לשים אנשים כמוך בכלא.
 
למעלה