מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

פנומן 72

New member
הייתי בסיפור הזה

אמנם לא הגעתי למכות, אבל התחושה של הנה אני מוריד לה סטירה ומרגיע את השטח עלה לי על בסיס יומי. בסוף נפרדנו אבל במשך תקופה ארוכה שקלתי לקנות לי שק איגרוף וכל פעם שאני מרגיש שאני מאבד את זה אני הולך לחדר האיגרוף, מסתגר לחצי שעה ופורק את העצבים. אני בדעה חד משמעית שאם אתה מגיע למצב שאתה סוטר למישהו או מישהי אתה לא אוהב אותה אלא נוח לך איתה או שאתה מפחד להתגרש כי תצטרך לשלם מזונות ולא תראה את ילדיך. אני יכול להבטיח לך שאהבה אין שם, שלא לדבר על יותר מזה.
 

Shaba ranks

New member
תודה לכולם על התמיכה

פחדתי שתתנפלו עלי, אבל הפגנתם איפוק, וזה ממש מרגיע. תודה :) בעקבות תגובותיכם יזמתי שיחה עם אשתי, ואמרתי לה כמה שאני מצטער על כל השנים האחרונות. אני יודע שזה לא פותר את הבעיות, אבל להתנצל ולהיות מודע זו התחלה, לא? כמו שהצעתם, אני מתכנן ללכת לייעוץ. אם יש למישהו לאן לכוון אותי, אני מאוד אודה לו. נ.ב. פנומן, אתה טועה, אני מאוד אוהב את אשתי (לפחות במושגים שלי...). תודה לכולם.
 

זיקן

New member
מנהל
תהיה חזק אחי

לא במכות.. ובקשר לייעוץ אני חושב שיש פה פורום שמיתעסק בזה או לפחות יתנו לך כתובת לאן לפנות..
 

עוד כהן

New member
פיתרון קל יחסית

תלך עם אשתך או בלעדיה לבית משפט למשפחה. תבקש לפתוח תביעה שנקראת "ישוב סכסוך". מדובר, בעצם, בהפנייתכם ליחידת סיוע מטעם בית המשפט. שם אתם יושבים עם עו"ס שעוזרת לכם להגיע לישור הדורים. העלות אפסית וכדאי לנסות.
 

TheOneFromWork

New member
../images/Emo45.gif

 
מי שכועס זה אומר שאכפת לו

ואני אומר את זה כי נשים מחפשות וצמאות לתשומת לב וגם סטירה היא תשומת לב, היא יחס, ואישתך רוצה לראות שעדין יש לך רגשות במילים היא תגיד שהיא לא רוצה את הסטירה הזו, אבל מבחן התוצאה מראה שכנראה שהיא צמאה לה, כי צמאה לתשומת לב ולרגשות שהיא מצביעה עליהן
 

דנוטציה

New member
קיים הבדל גדול בין כעס ומכות.

אחד תוצאה של חוסר הסכמה,האחר של העדר שליטה,ואין הוא מעיד בשום צורה על חוטף המכה אלא אך ורק על זה שאותה נתן.
 

דנוטציה

New member
תמים...

פשטני, ולא ממש נעים לקריאה. דרך כלל התרוץ של זה בחר לעשות משהו שהינו פשוט לא מקובל.
 

TheOneFromWork

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

צודק במאת האחוזים. מי שחוטף\ת מכות ונשארת, אשם\ת עיקרית. כמובן שאפשר למצוא נסיבות מקלות כמו : "ילדים", "פחד" וכו'. כמובן שיש עוד סיבות מקלות... במדינה מתוקנת איש\ה שמאויים\ת או נתקף\ת מגיעים למשטרה הם אמורים להיות מוגנים במאת האחוזים, אבל לאמסלם השוטר לא איכפת. אז פחד מנקמה נשמע הגיוני, אבל להשאר זה "איפשור"
 

דנוטציה

New member
אין דבר כזה איפשור...

על אלימות אחראי רק זה שבה משתמש...כל השאר תרוצים של ילדים.
 

TheOneFromWork

New member
יש משפט שמתכוון למשהו אחר, אבל יש מסקנה

"כדי שרשע ישגשג, טוב צריך להתעלם" את יכולה לומר שה"טוב" לא אשם בכלום, אבל שיש רשע, התירוץ :"לא עשיתי כלום" לא מחזיק מים.
 

דנוטציה

New member
כמו זה שמצדיק אונס

בלבושה של הגברת...ובפועל פשוט לא מסוגל לקחת אחריות על עצמו.
 

TheOneFromWork

New member
רצינית?

איינשטיין צדק [לא קשור]. כאן מדובר במצב מתמשך, באונס לא. כאן מדובר באנשים שצריך להחיות איתם, באונס לא. כאן מעורבים משפחה, ילדים, באונס לא. הודעות בפורום זה לא שילשול, שאי אפשר להתאפק לא לכתוב.
 
למעלה