מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

Shaba ranks

New member
מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

יש משהו שיוש לי על החזה הרבה זמן, ועכשיו שראיתי שיש פה פורום שיחת גברים, חשבתי שאולי זה המקום לשפןך בו את לבי אני גבר נשוי בן 38, עם 2 ילדים. חי בדרום הארץ ומאושר סה"כ. הכול התחיל לפני כ-5 שנים שהמריבות עם אשתי נהיו יצריות וחזקות יותר מהרגיל, ובאחת מהפעמים שרבנו לא יכולתי להתאפק והדבקתי לה סטירה שמיד השתיקה אותה. היא קצת בכתה כמובן, ואני התנצלתי... אבל מאז, בכל פעם שאנחנו רבים ריב רציני (פעם בשלושה- ארבעה ימים), אני מוצא את עצמי פותר את המריבה באותה הדרך, בסטירה, בעיטה, או שאני פשוט לפעמים היא בוכה ואני מתעלם עד שהיא שוכחת מזה, ולפעמים היא פשוט הולכת להורים שלה (לא נראה לי שהיא מספרת להם). האמת שלפעמים אני מרגיש רע אחרי זה, אבל לא יותר מדי, כי היא פשוט מטריפה אותי! בכל אופן, לפני שבוע היא אמרה לי שבפעם הבאה שאני מכה אותה, היא תתלונן עלי למשטרה, וגרוע מכך, תעזוב אותי יחד עם הילדים. אני אוהב אותה, ולא הייתי רוצה שהיא תלך, אבל מצד שני, ממש קשה לי לשלוט בכעס הזה כל פעם, ואני יודע שזשה לא בסדר כי כל הזמן מדברים על זה כתופעה לא טובה בחברה, ואפילו שמעתי שמחר מציינים את יום האלימות נגד נשים או משהו כזה.. לפני שאתם תוקפים אותי, נסו להבין שאני לא כ"כ שולט בזה, ואני כותב פה באמת בשביל לקבל עצה איך לעימנע מזה. יש למישהו טיפ בשבילי? אני לא רוצה לאבד את חיי הנישואין שלי!
 

goldy

New member
אתה לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

למה בכלל התחלתם לריב? מה זה "יצריות וחזקות יותר מהרגיל"?
 

Jesuscrist

New member
תתפלא,לא רק ילדים מבצעים

החלטות פזיזות. אם הוא יסגל הרגל של לקחת שניה לנשום ובדרך גם לחשוב לפני שהוא מעיף לה אחת,הוא לא יעשה את זה כל כך בקלות. כמובן שזה לא תחליף ליעוץ וטיפול יותר רציני במצב,אבל לפחות ככה הוא לא ילך לכלא עד שהסיפור יגמר.
 

goldy

New member
הוא לא יודע איך לפתור את הבעיה בעצמו

מה יעזרו לו 10 שניות?
 

Jesuscrist

New member
אחרי 10 שניות הוא יהיה משמעותית יותר רגוע

מאשר אם הוא יגיב בצורה מיידית עם האימפולס.
 

goldy

New member
כמה פעמים הוא יצטרך לספור עד שירגע בכלל

והבעיה תיפתר בפרט?
 

Jesuscrist

New member
אני לא הצעתי לו פתרון,אלא דרך פשוטה

להרגיע את עצמו קצת כדי שלא נקרא גם עליו בעיתון. אי לי ספק בכלל שהוא צריך ללכת ליעוץ.
 
איזה מצחיק הסרקזם שלך

פשוט בידור. כיתה א לא כיתה א, זה עובד. הכאה=חוסר טאקט גמור
 

goldy

New member
מה עם לדבר? מה עם להבין למה?

מה עם "סיכויי התאמה"? מה עם יכולת כללית להבעה אישית בע"פ?
 
מסכימה איתך

אבל בנוסף לכך לחכות 10 שניות לא מזיק. זאת פשוט שליטה עצמית, וזה דבר שרצוי שיהיה אצל כל אדם.
 

xcalibur

New member
רצוי שלכל אחד יהיה וילה בקיסריה ואם לא

אז בסביון. אם היינו יכולים ככה באמצע החיים לקחת הפסקה של 10 שניות וסתם לנשום אף אחד לא היה ממציא כלי סער ורובים אוטומטים. זה לא מסתדר עם הטבע האנושי לצערי.
 
אכן תופעה שלא רווחת מספיק

אבל זה לא אומר שהיא לא קיימת. ויכול להיות שילדים בכיתה א' הם חכמים מכולנו. אז מה? לא שווה לנסות להחדיר את זה? זה יכול לשפר הרבה. כמו שזה ברור שאי אפשר לעצור את הפשיעה, אבל עדיין ישנה המשטרה -שמנסה למנוע אותה עד כמה שאפשר.
 

xcalibur

New member
שניהם גם יחד הייתי אומר

ולמה המציאו את כלי המוות האלה אתה חושב? כי הם היו כל כך שלווים בנפשם? LOOOL
 

זיקן

New member
מנהל
פעם 1

לפני עידן כשרק היתחתנתי היה בבית תקופה של משחק כוחות מי יותר שליט, ואישתי היתה שולטת בכל ההיבטים בבית ואוי ואבוי עם הייתי עושה איזה שטות כמו לא לנגב רגליים והייתי מכניס כמה גרגרי חול מיד הייתי מקבל על הראש עד שיום1 פטרתי את זה על ידי איזה זפטה מסמרטוט רצפה רטוב..שהיא עפה ממנו לקיר והודעתי לה שעם עוד פעם תיפתח פה תקבל שוב. אחרי הריב נידהמתי מעצמי ותגובתי ונישבעתי שזהו לא יהיה מצב כזה יותר. ריב או ויכוח לא פותרים במכות או בהפלקות (מיתמכרים לזה..) כדרך לפתור מחלוקת בצורה קלה עלייך להבטיח (לעצמך) שזהו לא ! יהיה יותר מצב כזה ועם אתה לא יכול לשלוט לך לייעוץ לפני שיום 1 זה יתדרדר למצב שלא תישלוט בעצמך ומי יודע לאן זה יגיע...
 
למעלה