כאן נמחקה הודעה

ilanbt

New member
ניב גם אתה חוטא בהכללה

ולא היא לא החנות החביבה על כולם, רוב הפורום לא ביקר בה או באתר שלה כמו שרוב הפורום לא עוסק במה המתנה הטובה ביותר לקבל מסוכן הביטוח. ואני רגיש לפסיקים של הודעות של נציגים למיניהם בין אם הם מייצגים חנויות אמיתיות ובין אם הם מייצגים ארגונים כמו "צוללי הים התיכון" בגלל המעמד המחייב.
 
אילן בט הנכבד

אין פה שום כוונה לעקיצה כי השימוש בחנות הנ"ל היא המדד של הפורום למחירי ציוד צלילה ,זאת לפחות על פי המחירים וההמלצות של חברי הפורום כמעט בכל שירשור על ציוד צלילה גם אני שאני בודק מחירים להשוואה בתחום שלי אני מחפש בחנויות ידועות באינטרנט כמו למשל B&H ואדורמה בתחום הצילום ובפורומים אחרים שאני שואל אני משווה למחירים בארה"ב (ולא אני לא משתמש בכינוי הזה אלא באחר)
 

ilanbt

New member
יש הבדל בהתבטאות

בין החנות החביבה על חברי הפורום שזה ביטוי מזלזל ומתנשא לבין חנות שמשמשת בדר כלל כמדד למחירים.
 

mazoneli

New member
התמונה מראה מה עלול לקרות לדרגה 1

שהותקן בה חלק בכוח עודף מכיוון שההברגה לא מתאימה.
 

batfish

New member
אז שיגיד

משיהו עוד יכול להבין שזה מה שיצא מהטיפול.
 

ilanbt

New member
גם אני הבנתי ככה

עד שטרחתי לקרוא פעמיים את ההודעה. בכל מקרה הבוררות שהציעו דיפ נראית לי במקום.
 
לכל המציעים הצעות לבוררות ....

נא להבין הגוף היחיד שמוסמך לבדוק את הוסתים הוא הייצרן ולא אף אחד אחר כי הוא ורק הוא לוקחים על עצמו את האחריות המשפטית במקרה של אסון חס וחלילה. סנפיר כנציג רישמי של היצרן בישראל הסבירה לאדון הנכבד שיש צורך לשלוח את הוסתים לבדיקה. ורק לאחר מכן יקבלו הוסתים את אחריות היצרן. עם כל הכבוד למועדון צלילה "דיפ" הוא אינו מוסמך לבדוק זאת כמו שאני איני בודק אלא שולח לייצרן אני מעריך שאף אחד לא ירצה לקחת את האחריות במקום הייצרן ולכן אני ממליץ לכם לא להציע הצעות לבוררות אין באמור לעיל להעליב אף אחד ואם מישהו רואה את עצמו נפגע ממה שכתבתי עימו הסליחה שיהיה לכם המשך יום נעים
 

fishfishgarden

New member
מבצע כל הקודם זוכה וסתי סקובפרו !!!

לרגל חידוש והחלפת וסתי המועדון לוסתי XTX 20 של APEKS. בין 35 ל 50 מערכות נשימה מסוג סקובפרו MK 2 דרגות שניות R -190 . במחיר 1100 ש"ח היחידה כולל אוקטופוס, קומבו וצינור אינפליטור. המכירה לאחר טיפול תקופתי לשנה על ידי טכנאי בעל תעודת הסמכה של סקובפרו. ניתן לפנות למועדון טלפונית החל ממחר לשריון מערכת נשימה עד הגיעכם לאילת מועדון צלילה מנטה 08-6370688 . פקס 08-6370655
 

yochaib

New member
תגידו נפלתם על הראש?

אם כולם היו מחפשים איך לפתור את הבעיה הזאת (מה שבבירור לא קורה כאן) ולא איך להיות יותר גיבורים מסוקסים וצודקים זה היה נראה ככה כולם היו שמים רגל על רגל ולא משתעלים סנפיר היו מקבלים את שתי הדרגות הראשונות לידהם ומספקים שתיים מקבילות אחרות בהשאלה בכדי שווטרמן לא יוותר על צלילותיו.. מנטה היו מספקים את כל נתוני הINSERT ואם צריך גם SEPA היו מספקים את הניירת. הדרגות היו נשלחות לSP לבדיקה במידה והכל בסדר מתנצלים וסוגרים עניין שולחים פאקסים שמספרים שהכל בסדר מפוצקר בצפון ו במידה ומישהו פישל הוא יממן את שתי הדרגות שהושאלו לווטרמן בסנריו שמתואר למעלה מישהו אחד בלבד מתנצל ומשלם בערך 2200 ש"ח לשתי דרגות ראשונות במחירי עלות. בכדור השלג שמתגלגל כאן כולם מפסידים בעיני לפחות אתם נראים כמו ילדים שלא מסוגלים לסלוח שנגעו להם בביסלי. כל האמור לעיל הוא לגבי הנציגים הרשמיים למינהם אין כאן ביקורת על ווטרמן שאיך שלא נהפוך את זה ...אכל חצץ כאן
 

fishfishgarden

New member
אף אחד לא נפל על הראש

אלא יתכן והתעורר מחלום רע. לצערי כתוצאה מאמירות שקריות בשרשור בעלות קשר ישיר להוצאת לשון הרע, ניתן להגיע למצג שוא כאילו כתוצאה מעבודה לא מקצועית ואף זדונית יכול היה חלילה להגרם למישהו נזק ואף סיכון חיים. ברור לך כי מצב כזה אינו יכול להיות מקובל ולכן אנא אל תקל ראש בעניין התגובה הנוכחית והתגובה העתידית.
 

פליפר.

New member
אני גם חושב שנעשה כאן עוול ושהטיפול

בתלונה הוא יותר מלקוי ונגוע כולו (לכל אורך הדרך) במשחקי אגו ומלחמות כח של הספקים/נותני השרות (מלבד פוצקר שאינו צד בדברים הנ"ל). אם אכן יש חשד לטיפול לקוי כפי שעמית טוען, הרי שמנטה צריכה לספוג את עלויות התיקון. ואם הכל תקין כפי שטוענים במנטה, הרי שחברת סקובה פרו (דרך נציגה בארץ - עמית מסנפיר) צריכה לספוג את עלויות התיקון. ולכן, לדעתי, עמית צריך (עוד לא מאוחר מידי) לשלוח את הווסתים לבדיקה אצל היצרן ולתת לו להיות הפוסק! ומכיוון שגם סנפיר וגם מנטה (דרך ואדים) הם נציגים רשמיים של היצרן - הם צריכים לקבל את החלטתו. אבל אין מצב שהלקוח יסבול ממלחמת ההאשמות והאגו הזאת!!!
 

song4u

New member
לא נעשה עוול

נעשתה טיפשות ישראלית שמאוד מתאימה למנטליות הישראלית... הרי סנפיר מתגאים בזה שהם לוקחים מחיר יקר תמורת שירות טוב, אז איפה פה השירותיות בדיוק??? וזו לא הפעם הראשונה שדברים כאלו קורים...
 

fishfishgarden

New member
פליפר תבין

מבחינת הלקוח ויתקן אותי אם אני טועה, קיבל את השרות הטוב ביותר לשביעות רצונו. אל לך להתעלם מחוות דעתו האישית של איש המים שהבין בדיוק מהיכן משתין הדג. לאחר הביקור הראשון שלו אצל היבואן נעשה נסיון שלא צלח לספר לו כי החלק אינו מקורי ועוד כהנה וכהנה, הוזמן אחר כבוד למנטה שם הוצגו בפניו האריזות המקוריות לשביעות רצונו. כל הסיפור הזה הוא בן יותר מחצי שנה. האיש צולל, נהנה והכל תקין. הסיפור התעורר שוב כרגע בגלל סירוב היבואן למכור חלק חילוף לפוצקר על מנת לטפל בציוד הנ"ל. אני לא רואה כיצד אתה מכניס את המערכת שלנו לסיפור של משחקי כח על גב הלקוח כאשר במקרה הזה אנו מדברים על לקוח שבלשון המעטה "לא פרייר" ומבין בדיוק מהיכן מגיעה התקלה ומדוע. הנסיון כרגע לומר כי רק היצרן מסוגל לאמת או לשלול את טענתו הוא יותר ממגוחך ואגב במידה ואיש המים יחליט לזרום עם העניין הזה יקבל את ברכתינו המלאה. חבל כי איש המים נפגע בכל דרך שהיא בגלל התנהגות תמוהה כזו או אחרת. אי כבר צינתי כי ההתנהלות של היבואן מולו היא לא משהו שאני יכול או צריך להכנס אליו. פנה אדם למועדון הצלילה, ביקש לקבל שרות, ניתן לו השרות, יצא מבסוט, מישהו טיפס על עץ שקשה לו לרדת ממנו, וכרגע כך זה נראה. מועדון הצלילה מנטה אחראי ב 100 אחוזים לעבודה שביצע, לכך שהחלקים מקוריים ולכך שהם הותקנו בצורה תקינה ומקצועית זה נאמר בצורה הכי ישירה לאיש המים וכעת זה נאמר קבל עם ועדה. מה שהלקוח יבקש לעשות אנחנו איתו. וגם זה נאמר לו בצורה ישירה. כך שתוציא אותנו בבקשה מהמשוואה של משחקים על גב הלקוח. אין לנו בעיה מול הלקוח ולפי הבנתי אין ללקוח בעיה איתנו. הנושא הספציפי בו מגיב היבואן וטוען פומבית כי נעשתה עבודה לא תקינה בגלל העובדה הפשוטה כי לא נעשתה אצלו נתון לבדיקה יסודית ואף משפטית ואין לה כל קשר להתעמרות ואופן הטיפול שחווה הלקוח.
 

פליפר.

New member
קודם כל מתנצל -לא התכוונתי

להשמיץ את מנטה או את איכות השירות שאיש המים קיבל לווסת. עיקר הטענה היא אכן כנגד עמית ו"סנפיר. אבל - לעניות דעתי האישית בלבד - מן הראוי שנותני השירות יחשבו קצת יותר "רחוק" - ואולי להציע בעצמם את מה שהצעתי למען הסר ספק וכדי לפתור את הבעיה. נכון - הגורם העיקרי לבעיה הוא עמית ו"סנפיר". אך מכיוון שהוא האשים אתכם, ואתם בעצמכם נציגים רשמיים של SP , במקום להגיד "הנה - יש לי הוכחה - תעזוב אותי בשקט" (כמובן שהקצנתי - אך זה רק להמחיש את כוונתי) אפשר גם להציע את הפתרון ל"סנפיר" וע"י כך להוריד את העול הזה מהלקוח. אין בכל זה להוריד מהיחס והשירות שהוא קיבל עד עכשיו ממנטה, אבל זרקתי כפפה - שגם אתם יכולים להרים אותה...(למרות שעמית הוא הראשון שאמור להרימה) ולמען הגילוי הנאות - מעולם לא הייתי במנטה (סוג של מחדל אולי
) ולכן אין לי שום נסיון אישי לטוב או לרע איתכם. גילוי נאות נוסף - כן עבדתי מול עמית - והיחס היה הוגן. בהחלט לא תמיד זול - אבל הוגן.
 
למעלה