כאן נמחקה הודעה

ilanbt

New member
החלקים שנקנים בספה הם מקוריים

המקור שלהם הוא סקובהפרו ולא סנפיר, זכותו של עמית לסרב לטפל בוסתים שלא מטופלים רק אצלו וזכותו לסרב למכור ערכות תיקון למועדונים אחרים כל עוד הוא נותן את האזהרה הזו במעמד רכישת הציוד כדי שהלקוח יעשה את שיקוליו. לי אישית עמית אמר את זה לפני שנים והוא לא הסתיר את זה בשום אופן, אני אישית לא אוהב את המדיניות הזו אבלזו זכותו כי סנפיר זה עסק פרטי.
 

Wainshtein Lev

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo35.gif

"...ודבר אחרון ל"פישפישגרדן" לפי דברי ווטרמן המקורי ודים הטכנאי של מנטה "השתיל" חלק לא מקורי שנקנה בספא כך שכנראה נעשתה טעות במנטה." איפה בדיוק קראת את זה בדברי ווטרמן?! ובכלל, הודעתך שופעת "ואולי'ים" מרוב "ואולי" לא נשאר כמעט מקום לתוכן, אבל תוך כדי כך הצלחת להשמיץ טכנאי שכולם מודים שהוא טכנאי מעולה (גם אלה שלא ממש "מתים" על היחס שלו ללקוחות) שלדבריך "השתיל" חלק לא מקורי ומועדון מכובד שבתחומו לדבריך הדבר נעשה וזאת בלי שתהיה לך ולו עובדה אחת לסימוכין מלבד ה-"ואולי" וה"כנראה". אני שמתי לב לכמה עובדות מעניינות בשרשור זה, אם תרשה לי אציין אותן: 1. אלון, נציג סנפיר, אינו מכחיש את סיפורו של ווטרמן. 2. אלון מודה שסנפיר, אחרי שהסירה בכתב מעצמה את האחריות, עדיין מתעקשת לשחק את "האח הגדול", את הפקח, השופט-שוטר-תליין ומונע שירות מפוצקר. לעניות דעתי, הן ווטרמן והן פוצקר כבר יצאו מהגיל שבו זקוקים לאפוטרופוס. 3. אהבתי את הודעתו של אלון שמצד אחד מתריס ש"מה לעשות, הספר לפעמים יקר" ומצד שני, טוען כי מחיריהם אינם יקרים ולראיה השווה עם ליז'ור-פרו. מר אלון, אינך יכול להחזיק במקל משני קצותיו. אגב, ההשוואה מופרכת מיסודה: ברור לכל בר דעת שמחיר שיקבל לקוח קימונאי חד פעמי בחנות, ועוד בחו"ל (ז"א תואיל להוסיף הובלה) יהיה גבוה בהרבה מהמחיר שיקבל הנציג הבלעדי של החברה בארץ כאשר הוא קונה בסיטונאות ישירות מהחברה. וגם כך, המחיר של ליז'ור-פרו יצא נמוך יותר, אם כי הוא לא כלל את עבודת הטכנאי.
 

Bottlenose

New member
זה שאתה מביא דוגמאות רבות להתנהגות

זהה רק מצביעה על כך שהשוק הישראלי עדיין רחוק שנות אור מסטנדרטיים צרכניים נורמטיבים. זה לא הופך את סקובה פרו לצודקים.
 

kufsinon

New member
גם לי קרא משהו זהה...

ואני פשוט לא רוכש ולא ירכוש יותר ציוד של SP בארץ. יש מספיק חברות טובות בשוק.
 
חברים יקרים...

אינני מכיר את האנשים שמעורבים במקרה, לכן לא אגיב על המקרה הספציפי אלא על אופן ההצגה שלו בדפי הפורום. אני אישית מבקר באופן קבוע בפורום, אך מעולם לא יצא לי להגיב. אני רוצה לומר בראש ובראשונה שאני מאוד מחבב את האווירה ששרויה בפורום הצלילה, ושאני נהנה כל פעם מחדש לקרוא ולראות את התמונות הנפלאות של הצוללים. עם זאת אני מוכרח לציין שכמותי ישנם עוד הרבה אנשים שנהנים להסתכל בפורום ולשאוב ממנו מידע כזה או אחר. לכן יש להיזהר בצורת הדיבור שכן ישנם דברים העלולים להתפס לא במקומם עד לרמה של פגיעה בזולת. מתוך כבוד הדדי לחברי הפורום, מן הראוי למתן את רמת התגובות לרמה שבה הגולשים בפורום יוכלו לבצע את השיקולים המתאימים, כל איש כראות עיניו. בנוסף, לדעתי מומלץ להמנע מהאשמת גורמים מקצועיים בביצוע מעשים כאלו ואחרים על בסיס אישי בלבד. לכולנו קרה שקיבלנו שירות שאינו הולם לטעמנו את הסטנדרט המקובל ולפי כך החלטנו להחרימו, שזו תגובה לגיטימית לחלוטין במקרה הפרט. אך כאשר אנומביעים את דעתנו לרעה לעיני הכלל,אנו עלולים לגרום (ולאו דווקא במכוון) לנזק רווחי לבעל המקצוע. לסיכום אני רק מעוניין לציין, כאשר משוחחים על אדם ומפעלו יש לזכור את ההשלכות שעלולות להגרם כתוצאה משימוש לא נכון ואף מופרז בכלי הפורום, במיוחד כאשר אנו מפרסמים בו הודעה שמתארת אדם לרעה. אנא מכם, שמרו על ההגינות והאיכפתיות האחד כלפי השני, ותמיד תחשבו איך עלול להראות המצב מהצד השני של המתרס. תודה על הקריאה, המשך צלילות מהנות. אסף יוגב, דוראנגו קולורדו.
 

lightydo

New member
עם כל הכבוד אסף

הפורום הוא כלי בידי המשתמשים לחוות דעה בכל הנוגע לצלילה. אם עסק כזה או אחר עלול להיפגע זה ברור באותה מידה שדבר מה בו יוזכר שם העסק יפורסם בעליל במדיה אחרת (עיתון, טלויזיה). אני חושב שכדאי שתקרא שוב את נוהלי הפורום. זוהי במה פרטית שהועמדה לראשות ציבור רחב להביע את דעותיו. בעלי עניין, במקרה זה עסקים, יכולים גם הם להביע את דעתם.
 

deep divers

New member
Waterman ידידי

נראה לי שהנושא הפך להיות הרבה יותר אמוציונלי מאשר טכנולוגי קבל הצעה, תכנס לדיפ עם "הכלה" וננסה לפתור את הבעייה לשביעות רצון הצדדים. אני חושב שזאת דרך קצת יותר מכובדת ומשיגה את מטרתה מבלי ללכלך ולקרוא לאנשים בכינויים שלא מכבדים אותך ובטח לא אותו. לגבי חלקי חילוף מקוריים או לא הנרכשים אצל היבואן הרשמי או מספק אחר, זה פשוט מאוד החברה האם מעוניינת לתת יתרון לבעל העסק שרוכש אצלה באופן קבוע ולכן מסירה אחריות מציוד וחלפים שלא נרכשו דרך הנציג הרשמי שלהם, זה מקובל ולגיטימי ולאחריות הזאת יש מחיר. היתרון המצטבר במחיר הוא שבמקרה של סקובפרו גם אם נעשתה טעות טכנאי ו/או הרכיב אינו תקין הם מחליפים ללא תשלום נוסף, מדובר לעתים בעלויות גבוהות ולדעתי בסוף זה משתלם. כמובן הכל לשיקולך האישי, הציוד שלך והארנק שלך ההצעה עומדת בעינה
 
נהפוך הוא

והנה מקרה הפוך לגמרי - עיקרו שרות מעולה אמין ומסור רכשתי מעמית מאזן ששנה אח"כ נפגע קלות .....וכוונתי שהפגיעה בו לא ביטלה אפשרות של שימוש בו או לחילופין תיקון עצמי. הראתי המאזן לעמית כבדרך אגב .......וזה מיד לקח ממני המאזן וצייד אותי באחד חדש. בניגוד למקרים אחרים בו ציוד של חברה אחרת נמסר לטיפול (לחברה עצמה) וחזר לקוי יותר..וזו הסיבה שעברתי לסקובה. מניסיוני אני חיב לומר לך שבעיני אין פסול בהתנהגותו של עמית אלה אף אחריות יתר...ואם זו אינה נראית לך הפתרון שמצאת לרכוש ציוד אחר הוא מצוין. נכון המחירים לא הכי זולים אבל תמיד מגיעים לעמק השווה וקיימת הרגשה טובה.......ובנוסף אצל האיש מילה זו תמיד מילה, תמיד נותן תשומת לב ופתוח לכל. אני נשאר לקוח של סנפיר וטוב לי שכך בברכה לכולם
 
פישפישגרדן אני מייצג באופן רשמי

ואיני מסתתר מאחורי (מי שמכיר אותי יודע) כל העובדות נכונות ,הן תוארו ע"י האדון שפתח את השרשור אינני יודע מי אתה כי אתה כן מסתתר מאחורי כינוי וכן אין לי מושג את מי אתה מייצג (למרות שאני מעריך שאתה מייצג את מנטה)אבל....מומלץ לך לבדוק את הנעשה לפני שאתה מזהיר דבר אחד נוסף לסיום "מי שלא עושה לא טועה"
 

ניב ד

New member
תראו יש פה משהו תמוה מאד בעיני

מעבר למקרה של הויכוח עם ווטרמן עם סנפיר והאם הוא צודק או לא צודק - זה סיפור אחד שנעזוב אותו רגע בצד. אבל מצד שני יש פה איזה ויכוח תמוה על העובדות שלכאורה היו ברורות: אומר אלון מסנפיר שהחלק שהותקן אינו חלק מקורי ואף הותקן בצורה שגויה (ואלון נחשב לסמכות המקצועית הגבוהה בארץ לחלקי סקובה פרו). אומר דודו ורד (אדם מוכר ומכובד) - להד"ם, מנטה עובדים רק עם חלקים מקוריים ומקצועיותו של הטכנאי אינה מוטלת בספק אני באמת לא מבין - אי אפשר לתת את הוסת לבדיקה לצד שלישי מוסמך שיקבע מה נכון? כי יש פה איזשהו פער מאד עקרוני בין העמדות המקצועיות ואלה עובדות שאפשר לבדוק אותן בקלות רבה.
 

ilanbt

New member
../images/Emo31.gif

יכולת לצאת טוב אבל היית חייב לעקוץ ולהיתיחס לפורום כאל גוף אחד
לחנות החביבה על חברי הפורום LeisurePro ולבדוק כ מאוד ילדותי ומטופש בעיני.
 

ניב ד

New member
למה זו עקיצה? בהקשר הזה אלון צודק

תמיד מנפנפים את מחירי Leisure Pro כאורים והתומים של מחירי ציוד צלילה בעולם, כולל בפורום, וזו אכן החנות החביבה על כולם לא? אני לא חושב שיש בדבריו משום עקיצה כלל. אתם לא יכולים להמשיך עם הרגישות הזו לכל פסיק שמישהו אומר, זה כבר מגוחך.
 
למעלה