כאן נמחקה הודעה

כעת הפליאה היא על חוסר ההנה שלך

אינני דורש ממנו אחריות, גם לא שירות אני מתרעם על כך שהוא מנסה להשבית לי ווסת על ידי מניעת אחרים מלטפל לי בווסת.
 
אני לא מבין מה הבעיה

טיפלת אצל ודים ממנטה ... מה הבעיה ... תמשיך לטפל אצלו, לודים ממנטה בטוח שיש חלקים כי יש לו תעודה.
 
לי אין בעיה

לקח בדיוק שעה וקצת גיגול והחלקים יגיעו לארץ ביום ראשון או שני הנקודה אינה מהם פתרונותי, אני אייבא את החלקים, לחילפוין אוכל לרכוש ווסתים מתוצרת אחרת. מה שלי היה חשוב זה להביא לידיעת קוראי הפורום וידיעת כאלו ששוקלים לרכוש ממנו ציוד את ההתנהגות של עמית וחברת סנפיר.
 

abusumsum

New member
נסה את הלינק הבא

אתה יכול לקנות את החלפים להביא לפוקצר שישמיש לך את הווסת http://www.scubatools.com/Scubapro.html
 

mazoneli

New member
בדיוק כמו שפוטו הדר לא מספקים חלקי

חילוף למי שלא רכש אצלהם מצלמה. וכמו אינספור דוגמאות אחרות שנובעות מעיניין הייבוא המקביל \ אפור.
 

song4u

New member
תדמיין מצב...

שבו כל רכב שהיינו קונים היה חייב להיות מטופל במוסך מורשה. נכון, יכול להיות שהטיפול היה יותר טוב, ובוודאי יותר יקר, אבל וכאן האבל הגדול...יש לך את הזכות ללכת למוסך פרטי, אחר, שונה, כזה שהחברה לא נתנה לו "סטמפה" לטיפול באוטו הספציפי שלך . ואז היבואן היה אומר למוסך, חביבי, ברכב מס 12-756-00 אתה לא יכול לטפל, וגם אם תרצה לטפל, אני לא מוכר לך חלפים בשבילו !!! מה אז היית עושה??? התשובה קלה ופשוטה, ולשם כך קיים חוק במדינת ישראל.
 
כפי שאמרת ואני רק מחדד את זה

בשיחתי היום עם סנפיר , נודע לי שהטכנאי ואדים אכן לא ,ואני חוזר על זה, כי זה מה שאמרו לי ,וזה מה שהפליא אותי. ואדים לא רוכש את החלפים בסנפיר , ועמית זיהה שהחלפים של אותו וסת, לא הגעו מבית סנפיר, ועל כן הוא לא הסכים לתת את השירות . כמו כן דרש סנפיר שהוסת יצא לחו"ל לסקובה פרו לבדיקה מעמיקה, כי הוא חושש שבוצע בו משהו לא תקין . זה מה שאני שמעתי היום בשעה 13 כשצלצלתי לשאול אתם יכולים לברר את הפרטים לעומק שי
 
למה הפליא אותך?

מועדון מנטה רכש את החלק מספא ישראל. ספא לא ייצרו אותו אלא רכשו כחוק ובדין מספא אירופה. את ההתקנה עשה ואדים שהוסמך בסקובה פרו ועובד במועדון מוכר ומאושר על ידי הרשיות. כלומר, היבואן מוכר, המועדון שעשה את העבודה מוכר, הטכנאי מוסמך... אז עמית חושש שבוצע בו מעשה לא תקין, נו... אז שלא יתן שירות, שלא יתן אחריות מה בין זה ובין למנוע מאחרים לתת שירות? איך חרדתו לחיי מתיישבת עם הצעתו למכור לי את אותו קיט ב"ים של כסף"? אם הוא ירויח הרבה השרץ יוכשר והווסת יהיה בטיחותי יותר?
 
אם תכנס לאתר של סקובה

תראה שם הוראה מפורשת שאסור לתת שירות בכלל לציוד של סקובה שלא נרכש ע"י ספק מורשה של סקובה אפילו לג'רפרו לא ספק מורשה ולא חייבים לתת שירות לציוד שנרכש אצלו פה בארץ התחום לא ברור ואני ממליץ לך נועז להמשיך אותו בפרטיות מול סנפיר ולא פה בפורום הכללי אני עדיין לא מקבל חצי שקל באגורות מסנפיר על ההגנה שלי עליהם , אני פשוט מחבב את החנות ואת הסחורה שלהם
 
אני עדיין לא מבין מה הבעיה

"מועדון מנטה רכש את החלק מספא ישראל. ספא לא ייצרו אותו אלא רכשו כחוק ובדין מספא אירופה. את ההתקנה עשה ואדים שהוסמך בסקובה פרו ועובד במועדון מוכר ומאושר על ידי הרשיות. כלומר, היבואן מוכר, המועדון שעשה את העבודה מוכר, הטכנאי מוסמך... אז עמית חושש שבוצע בו מעשה לא תקין, נו... אז שלא יתן שירות, שלא יתן אחריות מה בין זה ובין למנוע מאחרים לתת שירות? איך חרדתו לחיי מתיישבת עם הצעתו למכור לי את אותו קיט ב"ים של כסף"? אם הוא ירויח הרבה השרץ יוכשר והווסת יהיה בטיחותי יותר?" לפי דבריך אתה יכול לרכוש חלקים בספא ... לך תקנה שם חלקים ותטפל אצל פוצקר
 
ובנוסף לפי דבריך

"...הצעתו למכור לי את אותו קיט ב"ים של כסף"? " אתה יכול לקנות ממנו חלקים ב"ים של כסף" ולטפל אצל פוצקר או מנטה
 

ניב ד

New member
בדרך כלל כשמישהו מציע לך לרכוש משהו

ב"ים של כסף" או במחיר מופקע, זו שיטה להודיע לך שהוא לא מעוניין למכור לך ושתרד מהענין כי זה לא משתלם לך. אל תהיה כל כך תמים.
 

mrShmelo

New member
מז"א "לא מעוניין למכור לך"?!

חברים, אתם שוכחים שלהיות יבואן ראשי זה לא רק זכות זו גם אחריות. הכוונה היא, שיבואן ראשי מיצג את החברה בארץ לכל דבר. לא יכול להיות מצב שהוא רוצה / לא רוצה למכור לך. נכון, בכל חנות אחרת, ללא קשר לעולם הצלילה זה נכון, אבל כשמדובר ביבואן ראשי מחובתו לתת את השרות הטוב וההגון ביותר ללקוח ולא לשכוח שהוא SCUBA PRO הישראלי לכל המשתמע מכך.
 

mazoneli

New member
בדיוק כמו שידע וודים להשיג חלק

חלופי שאינו מקורי להפיכת יוק לדין אני לא חושב שיש לו בעייה להשיג גם את שאר החלקים. בדיוק כמו שיש חלקי חילוף ג'נרים לרכב, שביחס למקוריים עולים גרושים אבל האיכות לרוב בהתאם.
 
אלי, למה אתה לא מבין?

אין לי בעייה לפתור את הבעייה של טיפול בווסתים שלי ביום ראשון או שני אקבל את הקיטים, אקח לטכנאי והווסתים יטופלו עד סופ"ש הבא. בעניין חלקים מקוריים ושאינם מקוריים, שאלה של השקפה בעולמנו השטוח שבו מעט יצרנים להרבה מותגים ממילא המושג המושג אינו כמו שהיינו רגילים לראות אותו. הטענה שלי היא עקרונית ולא נובעת מכך שלא אוכל לצלול, אצלול גם אצלול. חשוב שידע מי שקונה ציוד אצל עמית, שהוא נותן עצמו לחסדי תמחיריו ולחציו עד שילך הציוד לעולם שכולו מווסת. בהזדמנות זו תודה למי שהציע לי ווסתים בהשאלה והביע תמיכה בכלל.
 

fishfishgarden

New member
מנטה...

בבעלות מועדון הצלילה לא מעט מערכות נשימה מסוג סקובפרו שנרכשו אחר כבוד מהיבואן. טכנאי המועדון הוא טכנאי מוסמך בעל תעודה של סקובפרו. כל חלקי החילוף המשמשים ציוד של סקובפרו הם חלקים מתוך אריזות מקוריות הנושאות את חותמת היצרן. אין תפקידי ליעץ לאף אחד כיצד לנהל את עסקיו אך לטעמי הייתי בוחר בדרכים אחרות, הטיפול בלקוח זה לא ענייני אבל ליצר איזה שהיא רמיזה כי המועדון השתמש בחלק לא מקורי ש"נשתל" פנימה זו אמירה שיכולה להכאיב וגם שליטה עצמית היא תכונה לא רעה בכלל...
 

lightydo

New member
ומנטה זה אחלה מועדון

עם אחלה אנשים אז באמת חבל ללכלך סתם!
 
ווטרמן המקורי אולי אתה לא מבין

א ת ה ר מ ז י ם !!! אולי אתה טעית במהלך הדרך ,תבדוק את עצמך ,קנית בזול משהו לא מתאים ? אולי עשו משהו לא נכון שגרם לעמית לומר לך את מה שאמר ... יש לך שתי אפשרויות: 1. תקנה חלקים באינטרנט/ודים/ספא ותמשיך לטפל כאילו לא קרה כלום. 2. אולי עמית בכל זאת צודק וככל הנראה כן צריך לשלוח את הוסתים לבדיקה אצל היצרן, כי לעמית אין את הכלים לבדוק שאין נזקים, עם כל הכבוד לכל חכמי הפורום הניסיון והידע שיש לעמית לרובינו אין ולא יהיה... להזכירך וסתים אלו אמורים לעבוד בלחץ של 200 אט' שזה 200 ק"ג/ס"מ. לחץ לא קטן... סתם להשוואה בצמיג של מכונית יש 2-3 אט',מנוע של רכב עובד בלחץ של 190 PSI שזה בסה"כ 13 אט'. אולי בכל זאת מומלץ וכדאי לך לקבל את המלצתו ולשלוח את הוסתים ליצרן. אני לא ממש מאמין "שעמית חושש לחייך" אני מעריך שלא איכפת לא ממך כהוא זה אבל אם בכל זאת יקרה לך משהו דבר ראשון יבואו בטענות ותביעות ליצרן ונציגיו בארץ ואת זה עמית ככל הנראה רוצה למנוע. א ו ל י כ ד א י ל ך ל ש ל ו ח א ת ה ו ס ת י ם ל ב ד י ק ה. ודבר אחרון ל"פישפישגרדן" לפי דברי ווטרמן המקורי ודים הטכנאי של מנטה "השתיל" חלק לא מקורי שנקנה בספא כך שכנראה נעשתה טעות במנטה.
 
למעלה