כאן נמחקה הודעה

lightydo

New member
הייתי פונה ליצרן בצרפת

שטח את סיפורך וטענותיך בפני היצרן בצרפת בצירוף עדויות כתובות ומצולמות (תעודת הסמכה של ודים). אני בטוח שהוא לא ישמח לדעת שכך מתנהלים הדברים אצל המפיץ המורשה שלו.
 

song4u

New member
Welcome to the CLUB

כן כן , המועדון היוקרתי והיקר של סנפיר. וכמו שהשיח אמר.... TOLD YOU !!!!!
 

mrShmelo

New member
גם אני.... גם אני.... גם אני....

גם לי יש ווסת MK25, גם אני התכוונתי לעשות הסבה לחיבור דין וגם אני צריך בדיוק לעשות טיפול לווסת. . א. מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות, הבנתי עם מי יש לי עסק - נוכל (עם כל הנחמדות שמחביאה את זה טוב טוב). ב. מוכן לעזור בכתיבת המכתב לסקובה פרו או בכל צעד מחאתי (או תמני) אחר. נמאס מהמוכר הישראלי הממוצא (תרגעו, יש הרבה יוצאי דופן, אבל לא מספיק)!
 

yechielt

New member
אז מה כן אפשר לעשות?

בתור אחד שיש לא ציוד של SCUBAPRO ורוצה להמשיך עם הציוד הזה מה האפשרויות שלי? אני מכיר עוד כמה אנשים גם ציוד כזה. זה קצת מגוכח לחשוב שכמות X של אנשים אין לה כוח שוק, גם אם זה לעמוד מול היבואן הראשי. נ"ב, מה עם DEEP באילת? הם לא שלוחה של סנפיר? האם גם הם נוקטים באותה אדיבות ללקוחות שלהם?
 
חברים לפני שמתלהמים רצוי לברר

לפני שעושים פה לינץ מאוד רצוי לברר את 2 הצדדים קודם כל חובתי להגיד , כן יש לי ציוד של סקובה פרו , וכן אני מכיר את השודד מיפו , אבל אין לי שקל בודד הנחות בזכות ההגנה עליו או עלהציוד הזה. ראיתי את ההודעה של המקורי, , צלצלתי אל השודד , והוא אכן אישר שכן, כן הוא רצה כך כך מצלצלין עבור התיקון , כן הציוד עבר טיפול אצל ואדים , כן הציוד חזר אליו לטיפול , כן הוא דרש עבור זה סכום גדול של מצלצלין . כפי שאתם רואים עד כאן הכל אמת. דרף אגב , זכותו של אדם לדרוש סכום כסף כמה שרק ירצה עבור שירותיו , זאת מדינה חפשית , והשמים הם הגבול . אבל במקרה הזה הוברר למקורי כי הוסת עבר טיפול לא נכון!!, בוצע בו החדרה של חלק בכוח לא סביר , וחלק לא מקורי , ופה אנחנו מדברים על MK 25 של צולל טכני שהחיים שלו תלויים בזה בעומק של 50-100 מטר .וכשיש בעיה עם החלק ,רק אלוהים לבדו או לפחות נפטון המקורי יכול לעזור לו , ולפי ההבחנה של הטכנאי שם אכן יש בעיה. המקורי נדרש לתת את הוסת , וכפי הנראה לשלוח את אותו וסת לאירופה לבדיקה יסודית של החלק , ולפי מה ששמעתי אותו חלק נקרא לעשות ריקול . אז רצוי לברר את כל הפרטים לפני , ורק אחרי זה להכין את האבנים את הזפת וכמובן לא לשכוח את הנוצות .
 

lightydo

New member
יש דברים בגו

השאלה היא כיצד אם כן יש לברור בין הצדדים (ואדים וסנפיר)? WATERMAN לעניות דעתי, נמצא באמצע בין המפיץ שטוען שלא בוצע טיפול כהלכה ויש חשש לפגיעה בציוד לבין טכנאי מוסמך ובעל וותק (וואדים) שטוען כי הכל כשר גלאט מבחינתו. אולי יש אפשרות להביא את הציוד לבדיקה אצל גורם שלישי אשר יהיה מקובל על שני הצדדים, לדוגמא DEEP? מבחינתי כרגע הכי חשוב ש-WATERMAN יצלול איתנו עוד שנים רבות בטרם "ינפטן" את ציודו, דהיננו לוודא שהכל תקין תחילה.
 
בע"ן+ניב ובכלל, יש מעט דברים

שאני סובל פחות מאשר כשמישהו מנסה להיות לי פטרון. 1. עשיתי הסבה אצל טכנאי מוסמך של סקובה פרו במועדון צלילה ידוע ומורשה ומוכר. 2. עמית הסתכל וזיהה שהחלק לא נרכש ממנו. 3. עמית סירב לטפל בווסת וביטל את האחריות שלו על שלשת הסעיפים הראשונים אין עוררין ואין גם טענות. הבעיה היא: 1. שעמית טען באוזני שהחלק הורכב על ידי טכנאי לא מוסמך וזה התברר כשקר. 2.שעמית לא מוכר למועדון פוצקר קיט שירות לווסת שלי... אני מוכן לקבל שהוא מקצוען, שאחרת לא הייתי פונה אליו מלכתחילה אני מקבל את זכותו לתמחר בכל דרך שירצה אני לא מקבל שהוא מונע (על ידי מעשה) ממני לקבל שירות, הוא לא אבא שלי ולא שומר חיי. הוא הוציא מכתב של הסרת אחריות מעליו, כעת שישחרר אותי מהשגחתו הטובה ולא יפעיל לחץ כלכלי על מנת לחייב אותי לשיטתו. לשיטתו, אם הווסת מסוכן והוא לא מוכן למכור לפוצקר מכלול לשיפוץ, איך זה שהוא מוכן למכור לי את אותו מכלול לאותה מטרה בתנאי שאשלם "ים של כסף"?
 

אילן.ב

New member
לאט לאט

הטענות הועלו נגד סנפיר ולא דיפ דיפ נותן שרות למוצרי סקובפרו וגם לחברות אחרות אני מאמין שכל אלו שקיבלו שרות לציוד סקובפרו בדיפ קיבלו שרות מקצועי ואיכותי אנחנו לא יבואנים של הציוד ומבצעים טיפולים ברשות היבואן ברור שהמחיר תלוי עלות החלפים שאנחנו רוכשים מאותו מקור כמו כל אחד אחר בארץ, סנפיר אילן - מנהל דיפ
 

yochaib

New member
DEEP מצויינים

קצת מוזר בעיני ש"שלוחה של סנפיר" הופך אותך אוטומטית לרשע :( ההתרשמות שלי מסנפיר שונה ב 180 מעלות מהמוזכר למעלה, ואני מקווה שכולם יחזרו לעצמם וירדו מהעצים מהר לגבי DEEP אני נהנה משרותי DEEP כבר הרבה זמן וחייב לציין שבמקרה עשיתי את הטיפול המוזכר לעייל בשבת האחרונה לקח לאילן משהו כמו עשר דקות (תו"כ מילוי מיכלים שתיית קפה, סגירת חשבון של קבוצה טכנית נתינת FIX לאתר ונסיון נואש למכור לי CCR)(כבר עשיתי טיפול כזה בעבר ל 5 וסתים שלי ושל Digital-sci או איך שתומר קורא לעצמו) לזכותם יאמר שאני מרוצה מהשירות שם כבר שנתיים וחצי עם מעט מאוד טענות וכשהיו טענות הם טופלו מייד. המחירים היו סבירים בהחלט הטיפול מהיר ואכותי אתה מקבל אינפורמציה והסברים כמו שצריך לפני שאתה מקבל את הסכום לתשלום אני מציע שתיגש לDEEP עם הציוד ותקבל חוות דעת יש שם שני טכנאי סקובה פרו (אילן ואריאל) יתכן שחוות דעת ניטראלית שמקובלת על כל הצדדים תוכל להוריד את כולם מהעצים ולאפשר לך לצלול עם הציוד שבחרת יוחאי
 

אלדן

New member
לאט לך עם דייפ ../images/Emo70.gif

נהנתי מאד לקבל שרות מעלה שם עם תקלת דרגה 2 , לפני צלילה טכנית. לרבות הדאגה להבאת חלק חליפי מתל אביב
ומתן דרגה חליפית (למרות שהוא לא חייב לי כלום) על מנת שלא אפסיד את הזמן ואת הצלילה . ועל כך תודתי בריש גלי לאילן מדייפ
 

ניב ד

New member
למה דייפ ? דיפ !

או באנגלית DEEP = עמוק. זה ממש נוח עם שבע שגיאות. עד שגמלתי את יוחאי מזה גם אתה מתחיל?
 

ניב ד

New member
אני מציע שתירגע ותשקול מילים ../images/Emo188.gif

אפשר להגיד על עמית הרבה דברים אבל נוכל זו השמצה פרועה, חצופה ושקרית. עמית הוא מקצוען ממדרגה ראשונה ולפחות לטעמי אדם הגון ביותר הן מבחינת המקצועיות שלו בציוד והן מבחינה עסקית (מה שלא תמיד אפשר לומר על גורמים אחרים בענף). נכון הוא שיש לו שיטות תמחור ומכירה מוזרות לפעמים ונכון הוא שלפעמים הוא נותן מחירים שלא מחוברים לכלום (שבדך כלל אפשר להוריד ולהגיע איתו לעמק השווה) אבל להגיד עליו שהוא נוכל זו פשוט הוצאת דיבה ושקר גס ובוטה. גילוי נאות, אין לי ולא כלום עם סנפיר מעבר להכרות רבת שנים והיותי לקוח מרוצה.
 

ניב ד

New member
אני לא בא להגן על סנפיר

או להתווכח על העובדות שאני מניח שהן נכונות. אבל, וזה אבל גדול מאד, מהכרותי הלא קצרה עם עמית ואלון בסנפיר תמיד התרשמתי מדבר אחד - מקצועיות ללא פשרות. ולכן, מבלי לזלזל חלילה בשום טכנאי אחר, אם עמית אמר לך שהסבה או טיפול בוצעו בצורה לא מקצועית ולא תקנית, לדעתי לפחות אפשר לסמוך בשתי ידיים על האמירה הזו (בלי קשר אם הטכנאי מוסמך על ידי סקובה פרו או לא) ואתפלא מאד אם אמר זאת ללא ביסוס מקצועי ורק כי לא ביצעת את ההסבה אצלו. במיוחד אם הוא אף טרח ופנה בענין לגורמים שונים לפי טענתך, גורמים שיכולים לבוא ולבדוק את הדברים.
 

mazoneli

New member
אבל פוטו הדר מתנהגים בדיוק אותו

דבר וגם אלודה וגם עוד אינספור יבואנים אחרים. שאתה קונה רכב חדש האחריות מותנה בטיפול אצל מוסך מורשה בלבד. גם שהתקלקלה לי OLY ורציתי לתקן במקום אחר אלודה לא מכרו לו חלקים ונאלצנו להזמין מחול. למיטב ידיעתי גם רני מתנה אחריות לווסתים בטיפול אצלו או אצל קורל סי והוא מחתים ספר טיפול או שומר לוג טיפולים לפי SN. מצתרף לבע"נ שיש לו "קצת" ניסיון. זה דבר ידוע שעמית מתנה את האחריות לווסתים שלו בכך שאך ורק הוא או גורם מוסמך מטעמו יטפלו בהם לכן זה לא סוד אז אני לא מבין מבין על מה ומדוע הפליאה.
 
למעלה