אז מה היה לנו ? - דיווח משבוע צלילה באילת

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אז מה היה לנו ? - דיווח משבוע צלילה באילת

אז כפי שאיימתי ירדתי בראשון האחרון יחד עם "פזית כחולה" לחמישה ימי צלילה בעיה"ק אילת לאחר היעדרות של כחודש וחצי.

המים חמים, 28 מעלות בעומק ו29 ברדוד (המדידות עפ"י אווטק, חסידי סונטו מוזמנים להוריד מעל"צ אחת).

עקבות השטפונות של לפני חודשיים שלושה עדיין ניכרים. החול עדיין מכוסה בשכבת בוץ דקה שכל נפנוף סנפיר לא נכון גורם לענן של אבק להיווצר ומאחר ובסוף יולי תחילת אוגוסט עסקינן כשהמים מלאים בקורסיסטים כל האיזור הצמוד לחוף באיזור דיפ ואקווה ספורט הוא ענן עכור אחד גדול.

למזלי חברתי כבר ביום הראשון לוורוניק המוכרת מן הסתם לרוב חברי הפורום ואשר יכולות האיתור שלה גוברות בעל טבעי. בצלילה הראשונה באורווה זיהינו לא פחות מ4 סוסונים שונים ואלמלא חדלתי אותה היינו ממשיכים עם סוסונים נוספים.

עונת הג'נאנה של הנצרנים הכחולים בעיצומה ובאחת הצלילות נגס נצרן את אצבעה של ורוניק שנאלצה לקבל טיפול. הנצרנים תוקפים כל מי שמתקרב לסביבתם אם דגים ואם צוללים. ממליץ להפנות את הפנים אליהם כי מסתבר שהם גיבורים גדולים על סנפירים אבל כשמביטים להם לתוך העינים הם נסוגים.

לגבי סלע הכפנים אודותיו דיווחתי בפעם הקודמת פקדנו אותו השבוע פעמיים נוספות ולשמחתי הכפנים עדיין שם אם כי הצלחנו לראות רק שנים, אחד באותו מקום והשני מתחבא עמוק בתוך הסלע כך שסביר שגם השלישי שם.

צללתי לראשונה עם פלאש נוסף. לצערי המצלמה הפסיקה לתפקד אחרי מספר צלילות בגלל בעיית עדשה כך שלדעתי עוד לא הגעתי לשליטה בסט אפ החדש אם כי ברמת החשיפה של התמונות אין ספק שיש לי איזשהו שיפור.

בקיצור שבוע מהנה, מים חמימים ומלא ערסים בכל מה שרדוד מחצי מטר.
מקווה לבקר שוב ברגע שהמצלמה תתוקן.

המלצות למעבדות שמתמחות בתיקון מצלמות קנון תתקבלנה בברכה.









 
לא שכחת משהו? מישהו? רמז: גדול, גדול מאוד, גדול מאוד מאוד ו

הכרל"ו בכבודו ובעצמו התייצב לצלילת הבקר של הקורסיסטים בדיפ סיאם. ואפרופו דיפ-סיאם: המועדון תיקתק על גבול שיא הקיבולת שלו - מיכלים והסעות, שיפצורים ובקשות - הכל נעשה ב"טוב טעם" ובחיוך. המועדון התצ'פר בשידרוג למקלחות, 3 עמדות מים מתוחכמות+ פינת קפה וכל מה שנותר זה להזהר לא לדרוך על קורסיסטים שמחים וטובי לב שהציפו את המועדון.
המים חמים עד כדי צלילה ללא חליפה דבר שלא זכור לי מהשנים האחרונות ; הראות הייתה טובה עד מצויינת רוב הזמן, מעבר לאזור ההרחפה סמוך לחוף.
מחכה לתמונות הנוספות .
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אני בפרנציפ לא מזכיר את אלו שלא מוכנים לפגוש אותי

&nbsp
נבלה הכרל"ו הזה.
 
למעלה