קורס צלילה כוכב ראשון

CiroDiMarzio

New member
לגבי החשמל והמים

קראתי אלפי ביקורות עדכניות של מבקרים ואף כאלו שעברו קורס צלילה באזור ואמרו שבחלקים המתויירים של האי כמעט ולא רואים שום נזק, באזור שאני נמצא התשתיות במצב טוב. גם מנהל מרכז הצלילה בפורטו ריקו שאיתו אני בקשר ציין שהכול בסדר באזור שלהם (Akuazone למי שבמקרה שמע או מכיר).
אם זה האישיו לא נראה לי שיש סיבה לדאגה.
 

AlonPe

New member
תוהה תהיה

למה לא לעשות את הקורס עכשיו, פה בארץ, ולנצל את הזמן - שם - נטו לצלילות לא יודע לכמה זמן אתה נוסע ובאיזו תדירות, אם זה רק לטיול/ביקור, אני אישית הייתי מעדיף, לא "לבזבז" את הזמן שלי שם על הקורס - לא שקורס הוא בזבוז זמן, חלילה, זו חוויה אדירה! אבל אם אתה גר בארץ באופן קבוע, תמיד תוכל לצלול באתרים ברחבי הארץ, ושם - רק כשאתה שם. אבל מניח שישנם גם עוד שיקולים.

לגבי צלילות - קורס - וצילום.
במהלך הקורס, רוב הזמן תהיה עסוק בלימוד ותרגול מיומנויות צלילה. הקורס מאוד אינטנסיבי, ואתה לא צריך הסחות דעת.
תאר לך, נגיד, קורס נהיגה, שבו אתה מתעסק עם מצלמה, במקום להתרכז בכביש, וללמוד מיומנויות שיכולות להציל את החיים שלך.
דווקא בתור צלם חובב (על פני האדמה) הייתי שמח לשלב, מתישהו, בין שתי האהבות האלו, אבל (לדעתי, לפחות) חווית הצלילה, היא כל כך מיוחדת, זה משהו שאי אפשר לצלם. זה הרבה מעבר ל-מראות, יפים ומרהיבים ככול שיהיו. לכן (לפחות בינתיים) אני מתאפק, ולא לוקח איתי מצלמה מתחת למים. מספיקה "תמונת דאווין" אחת עם הציוד על הגב לפני הצלילה.
 

CiroDiMarzio

New member
אלון

אין לי ממש זמן לעשות את הקורס בארץ, הטיסה בקרוב וזה לא אידיאלי מבחינתי.
הקורס היא חוויה בפני עצמה וזה לא מפריע לי אם חלק מהזמן לא אצלול בפועל, כל עוד אצלול ואחשף לעולם הזה זה לא ממש משנה לי אם זה בארץ או בחו"ל, כל האמביציה לעושת קורס צלילה נולדה מתוך תכנון המסלול של הטיול הזה.
לגבי הצילום, ממש לא טיפוס של תמונות פוזה, רק רוצה מזכרת מחוויה שאנשים סביבי מספרים שהיא עוצרת נשימה, רוצה לנצור את המראות האלה.
אגב, כשאמרתי צילום לא התכוונתי לסלפי עם דגים, סך הכול לשים גופרו על הראש ולתעד את הרגע לא יותר מזה.
 
למעלה