שאלות לגבי ציוד, ביטוח וארגון לקראת חופשת צלילה .

DHighLander

New member
שאלות לגבי ציוד, ביטוח וארגון לקראת חופשת צלילה .

היי כולם, אני יורד עוד מעט לחופשת צלילה של שבוע דרך דודו
( שכבר נסעתי דרכו כמה פעמים ועד עכשיו היה מעולה, תודה דודו )
ואני צריך להכין קצת דברים לפני .
כמה שאלות,
1 קניתי מצלמה SJ5000 חדשה ( מקורי) , ואני יחסית חדש בעניין של צילום ( מלבד שהשאלתי פה ושם מצלמות מחברים )
איזה אביזרים צריך עבור הצילום התת ימי, איזה פילטר , הבנתי שאדום אבל יש גם צבעים אחרים , ואם כדאי לקנות פנס יעודי עבור המצלמה הזו , ואיזה פנס זול יש עבורה?
בכללי איזה אביזרים מומלץ שיהיה עבור המלצמה הנל?
2 אני שוקל לקנות פנס צלילה , טוב , וזול יחסית ,כמובן שאני שוקל מוצרים של המותגים הזולים , אבל אני רואה באיביי הרבה פנסים ב20-25 דולר , האם יש למשהוא ניסיון איתם ? יכול להמליץ על מוצר ספציפי ?
3 היה לי עד לפני כמה שנים ציוד צלילה מלא טוב ( ויקר) אבל מכרתי כמעט הכל , בגלל שבזמנו סיני ירדה מהפרק , וגם חברות התעופה הפסיקו לאפשר טיסה עם שתי מזוודות , כך שכל טיסה ליעד רחוק שיש לי כמה עצירות ,( לא עצירה בשדה תעופה אלא חופשה עם עצירות בין יעדים ) אז כל מקטע טיסה , עבור תיק\ מזוודה נוספת ( של ציוד צלילה ) עלה לי תוספת של בן 75-100 דולר למקטע וכבר לא היה שווה לי לקחת איתי ציוד צלילה מלא או לקחת ציוד בכלל.
השאלות לגבי זה : מה רוב האנשים עושים פה בנדון ? שוכרים , משלמים בכל זאת עבור מזוודה נוספת ? אני שוקל אולי לקנות שוב מאזן אבל כזה שיהיה קל משקל, אשמח להמלצות לגבי מאזן ספציפי וכן לגבי מה עושים עם צייוד שלוקחים לחופשת צלילה.
4 ביטוח נסיעות , דיי טרוויאלי שלפני הנסיעה עושים ביטוח נסיעות , השאלה היא כזו , איזה ביטוח כדאי ומומלץ לעשות , לפני נסיעה לחופשת צלילה , כך שאם קורה שלפני נסיעה פתאום חולים ( ברמת שפעת , לא ברמה של אשפוז בבית חולים ) ואז אי אפשר לנסוע ולצלול, אז הביטוח כולל מקרה כזה ואז אפשר לבטל את החופשה ולקבל החזרה מהביטוח
אשמח להמלצות.
תודה לכולם ושבת שלום.
שי
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
כמה תשובות על קצה המזלג

לגבי המצלמה פילטר אדום, כרטיסי זכרון ואם אפשר סוללה רזרבית עם מטען חיצוני (לא מכיר את המצלמה הספציפית אבל מה שכתבתי מתאים לרובן).
&nbsp
לגבי משקל, עד כה הסתדרתי במסגרת המשקל המותר עם ציוד צלילה מלא, ציוד צילום הכולל מצלמת סטילס עם מארז, פלאש חיצוני, תאורת וידאו, סוללות רזרביות ומטענים וכן אוכל כשר שאני נוהג לקחת איתי ולפעמים גם סכו"ם וסיר קטן או מחבת.
&nbsp
נראה לי שאם לוקחים באמת רק מה שצריך ניתן להסתדר.
 
למעלה