על אירוע תפוזי שהייתי בו
ומי היה שם?

HADASDOSA

New member
על אירוע תפוזי שהייתי בו ../images/Emo13.gif ומי היה שם? ../images/Emo23.gif

קיבלתי הזמנה מתפוז להגיע לאירוע שיקרינו בו כמה פרקים ממיני סדרה חדשה, סושי, מתנות, והשיא של השיא - עידו רוזנבלום יגיע אליו גם
אז הגעתי עם חברה, נשנשנו סושי טעימים ביותר, ועידו ועוד כמה מפיקים מגניבים הסבירו לנו שהסידרה הזו, שבה חנה לסלאו היא בעצם קוסמטיקאית של מפורסמים, מנסה להסביר שביטוח, זה בעצם לא מסובך כמו שזה נראה, בצורה מצחיקה ומקורית נורא !
קיבלנו כמה פיצ'פקעס היישר מהקוסמטיקאית חנה ! חחחח, לק, משייף, נרתיק, יומן, ועוד כמה דברים שווים..
ואז עידו דיבר קצת על כל ההפקה של הסידרה, והיה ממש חמוד
היה מגניב, ממליצה לכם לצפות בסידרה במקו הזאת (היא תעלה רק עוד כמה ימים).
 

דלעת

New member
גמני הייתי שם!!

אז כולנו מכירים את חברת מגדל- מהחברות הותיקות והגדולות בארץ לביטוח. במגדל עשו כמה סקרים לאחרונה, שמהם עלה כי רו לקוחותיהם ובכלל הציבור הישראל אינו יודע מהם ביטוח סיעודי, חיסכון פנסיוני ועוד כל מיני מושגים מעולם הביטוח, ולכן החליטו לתת שירות לציבור בכלל וללקוחותיהם בכלל, ולהנגיש את המידע בנושא ולהתאים אותו לרוח התקופה. כך למשל הם שידרגו משמעותית את האתר שלהם והפכו אותו לאינטרקטיבי וחווייתי. במקום ממל מייגע ומלאה על "למה כדאי לך לרכוש ביטוח סיעודי כבר עכשיו", הם יצרו לומדות אינטרקטיביות, הכינו מעין חידונים חוויתיים ומשעשעים, סימולטורים שונים ומחשבונים. יש גם מלל מידע, אבל הוא בהחלט מוכוון לקוח. כך כל נושא הביטוחים הפך לנגיש מאוד, חוויתי וברור בצורה שלא היתה קיימת קודם בשוק הביטוחים בישראל, הכל "על השולחן" ו"בגובה העיניים". במקום לקרוא את המידע, חווים אותו ממש. לקוחות מגדל יוכלו גם למצוא באתר את המידע האישי שלהם ולעקוב אחרי הביטוחים שכבר רכשו (וזה במקום ערמות הדפים שנשלחים בדואר כל כמה חודשים ונזרקים הצידה...). מגדל לא הסתפקה רק בשידרוג משמעותי של אתר האינטרנט שלה, אלא גם בחרה לפנות ללקוחותיה באמצעות סדרת רשת חדשה. הסדרה, בת שבעה פרקים (כל פרק 3 דקות) מציגה בל פרק נושא אחר ומסבירה אותו בכמה משפטים פשוטים, כדי לתת לכל אדם מושג במה מדובר. לשם הפקת הסדרה מגדל בחרה ביוצרים מהשורה הראשונה בישראל- ובראשם עידו רוזנבלום כבמאי (עליו לא צריך להרחיב, נכון?). הסדרה חדשנית מאוד בתחום הפרסום בארץ, וניכר כי נעשתה במירב המאמצים וההשקעה וזה אכן הצליח! בסדרה מככבת חנה לסלאו בתור קוסמטיקאית הסלבס "פאני". כל פרק מציג סיטואציה שונה ומשעשעת עם סלבס מוכרים (מיכל ינאי, אריק זאבי, אלין מ"האח הגדול" ועוד ועוד), ותוך כדי, בלי שנשים לב, מושחל המידע הנוגע לעולם הביטוח... טביעת אצבעו של עידו רוזנבלום ושל צוות הכותבים איתי רייכר ושרון קנטור ניכרים מאוד, והסדרה היא בעלת פוטנציאל רציני להפוך לקאלט. במקום פרסומת של 30 שניות, קיבלנו 3 דקות מצחיקות ואיפלו הרחבנו את ידיעותינו בתחום הביטוח... הסדרה תעלה החל מהשבוע הבא במאקו- כל שבוע פרק חדש. קבלו בינתיים פרומו, שבטוח יעשה לכם חשק לצפות בסדרה....
 
למעלה