סקופ!

manchesterit10

New member
היי לשלנה!

קודם כל תרשו לי לומר אתם עושים מוזיקה נהדרת ההופעה עם גרייניק הייתה מעולה! שתי שאלות 1. האם שוב תשתתפו ברוקרימון, ואם כן האם בשיר חדש ומקורי? 2. איזה עוד שיתופי פעולה הייתם רוצים? תודה על התשובות.
 

Lir38

New member
שאלות נוספות

האם חברי שלנה היו חברים עוד לפני רימון? האם בית הספר רימון אכן נתן לכם כלים חשובים להמשך הדרך? ואיך זה בכלל ללמוד שם? תודה שוב
 

ש חף

New member
נעים להכיר

ולהאזין :) אני הייתי שמחה לשמוע מכם קצת על תהליך הכתיבה והעיבוד יש חלוקת תפקידים? דינאמיקה מיוחדת? איך אתם עובדים? תודה תודה ובהצלחה בהמשך!
 

ש חף

New member
אני רק (עוד) שאלה

יצא לכם להתנסות בהדרכת מוסיקה? אפשר ליצור חיבור מעניין עם להקות נוער (רוק בעיקר) מקומיות בנושא של סדנאות כתיבה,הלחנה ובניית הרכבים אם זה מעניין ואפשרי,אני אשמח ליצור קשר!
 
שוב היי

איתן העביר סדנאות כתיבה והלחנה, אבל עוד לא ממש יצא לנו להדריך יחד. הרעיון אדיר! נשמח להיות בקשר בעניין, שלנה עליך!
 
היי שחף!

סתם אנקדוטה: לנגנית כלי ההקשה הראשונה בלהקה קוראים שחף, אז יש לשם שלך ערך סנטימנטלי עבורנו :) נכון למה שקורה עכשיו, הכתיבה די יחידנית והעבודה על העיבודים משותפת. אבל כמובן שזה לא חוק וזה משהו שיכול להשתנות... יש חלוקת תפקידים מאוד ברורה בעיקר בכל מה שמסביב למוזיקה: ארגון, הפקה וכו'. זה משהו שאנחנו כרגע עושים לבד, וזה דורש לא פחות מאמץ ועבודה, לכן חלוקת התפקידים מקלה ואפילו הכרחית. גם בעבודה המוזיקלית יש חלוקת תפקידים, אבל זה דבר מאוד דינאמי ומשתנה... בהצלחה גם לך!!!
 
../images/Emo41.gifסקופ!../images/Emo41.gif

לכבוד הוא לנו לארח בהופעה שלנו ב 17.1 ברדינג3 את קובי אוז, איתו נבצע שירים שלנו ושירים שלו מתוך האלבום המתקרב "מזמורי נבוכים". שיהיה לכולנו ערב נעים, ונתראה בהופעה! שלנה עליכם... :)
 

ShiRaN faY D

New member
תודה גדולה לשנה עליך../images/Emo70.gif

כפי ששמתם לב נשאלו כאן שאלות מאד טובות, שאלות אשר השפיעו בגדול על חברי ההרכב, הם קיבלו רעיונות חדשים ואף דרככם הם הצליחו לשמוע את מה שהם רצו להשמיע. על כך אני מודה לכם גולשים יקרים על שיתוף הפעולה, אני מאמין שיהיו עוד שכאלה. תודה מכל הלב לשלנה עליך על שיתוף הפעולה, אין ספק שאף להם זה היה חדש והם עמדו בזה בצורה מעולה. שיהיה להם המון בהצלחה, המון תודה גם על הסקופ, נחזיק להם אצבעות ונתראה כמובן בהופעה שלהם
 
למעלה