סקופ!

mishelli

New member
מאחלת לכם בהצלחה

אין לי כרגע שאלות, אולי בהמשך האירוח.
 

argamon

Member
../images/Emo221.gif ../images/Emo168.gif ל- שלנה עלייך

ל שלנה עליך שלום. אני אולי שייך לעולם אחר מרוב השואלים כאן כיוון שאני מדור הניירות שגדלו בלי מחשב ואני גדלתי על להקות שנות ה-60 ,ואני חובב משוגע עד היום לרוקנרול כבד, בעיקר לועזי של שנות ה- 60 מהזמנים של הביטלס,הרולינג סטונס, נערי החוף, ועוד רבים ונהדרים שהיו החמצן של הנוער של אז.
הדבר הראשון שאהבתי אצלכם בזמן הקצר של מספר ימים שאני יודע עליכם והסיבה שזה רק מספר ימים היא בגלל ההתעניינות שלי בעיקר בלהקות של פעם, אבל הדבר הראשון שאהבתי הוא שמכם " שלנה עליך " וזה מוביל אותי לשאלה :
האם אני מבין נכון שהרעיון שבא לכם בקשר לשמכם הוא מהפסוק בתורה, ספר שמות פרק ג, פסוק ה : " וַיאמֶר, אַל-תִּקְרַב הֲלום; שַׁל נְעָלֶיךָ, מֵעַל רַגְלֶיךָ, כִּי הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה עוֹמֵד עָלָיו, אַדְמַת-קדֶשׁ הוּא. "
אני רוצה לחזק אתכם בזה שהביטלס שנחשבים הכי גדולים שהיו אי פעם, גם התחילו כלהקה לא מוכרת ,וההצלחה לא באה מיד אלא אחרי שהקהל הכיר והתרגל לשיריהם, ובתחילה הם עצמם חשבו שזה לא ילך ואולי כדאי להתפרק.
הנה קטעים בויקיפדיה בקשר לזמנים הראשונים של הלהקה :
" ,,,,,בתחילת 1960 ארגן מנהל הלהקה, אלן ויליאמס, הופעות במועדון לילה קטן בהמבורג שבגרמניה.,,,,,"
"הביטלס ניגנו משך שבועות ארוכים ברובע סט. פאולי בהמבורג,עיר נמל שאופיה היה דומה לזה של עיר מולדתם, תחילה במועדון אינדרה ואחר־כך במועדון מעט גדול יותר, הקייזרקלר.,,,,"
".,,,,, עם שובם לליברפול, התפרקה הלהקה למעשה אך כעבור חודשים אחדים שבו חבריה והתקבצו שוב להופעות בהמבורג,,,,,"
ואחר כך הם הפכו כידוע ללהקה הכי מוצלחת בעולם.
אני מציע לכם שבזמנכם הפנוי תכנסו לקישור על הביטלס וקיראו איך הפכו מלהקה לא מוכרת שבעצמה חשבה לא להמשיך, ללהקה הכי מוצלחת בעולם : http://he.wikipedia.org/wiki/הביטלס
אגב, באם ידוע לכם, בישראל סרבו לתת ללהקה להופיע כיוון שחששו שהם "ישחיטו את בני הנוער". כיוון שנחשבו על ידי גורמים בחינוך בממשלה כלהקה עם רמה לא מספיק גבוהה לטעמם ובמדינה עד היום מתחרטים על הטעות שעשו בסירוב ואפילו לפני מספר שנים ישראל העבירה התנצלות בעניין לאנשי הביטלס שנותרו.
אני מציע שתופיעו בשלב ראשון בהתנדבות במקומות שונים שעושים מופעים עבור תרומות לנזקקים וכ"ו. "השורה התחתונה " היא לחפש כמה שיותר הזדמנויות שונות להיות מוכרים ושיתרגלו לשיריכם.
אני עצמי כנער בזמן הביטלס לא אהבתי את שיריהם בתחילה ואחר שהתרגלתי לשיריהם, אני אוהב אותם מאד עד היום.
אם תביעו לידיעת תחנות רדיו על מופעים שלכם עבור תרומה לנזקקים, אתם תיראו שתחנות הרדיו יתחילו להזמין אתכם לראיונות ולהשמיע את שיריכם.
יש לי הרגשה שאם תבינו שבהתחלה הקהל אולי יחשיב אתכם לעוד להקה ,אבל תתמידו בשירים מסוגים שונים גם קצביים,גם שירים לא קצביים כך שתספקו את הטעמים המוסיקליים של כל הקהל
אתם תצליחו בגדול
בתחילה בישראל ואחר כך בהופעות בעולם !
אני מציע שתעשו שירים גם באנגלית, ואם אפשר בצרפתית מייק ברנט הצליח בזה בגדול !
שיהיה לכם בהצלחה
 
היי argamon !

המון המון תודה על האינפורמציה, ובעיקר על הפרגון ועל התמיכה... זה מאוד מחזק ונותן השראה, שלנה עליך!
 

kanoshs

New member
שאלות לגבי הופעות נוספות.

חוץ מההופעה ברידינג האם מתוכננות הופעות נוספות לפני כן? אם כן אז היכן אפשר לראות אתכם? וכמו כן אשמח לדעת, עם עוד איזה אמנים אתם מתכוונים לשתף פעולה? והאם אתם מתכוונים לשיר גם שירים בלועזית? או לנסות את מזלכם גם בחו"ל? תודה על המענה.
 
היי kanoshs

אחרי ההופעה ברדינג אנחנו מתכוונים לצאת למסע הופעות ברחבי הארץ. עדכונים אפשר לקבל במייספייס שלנו: www.myspace.com/shalnaalecha בהופעה הקרובה אנחנו הולכים לארח אומן מוכר ואהוב, בקרוב נחשוף את זהותו במייספייס :) גם בהמשך הדרך, נשמח לשתף פעולה עם אומנים מקשת רחבה של סגנונות, וכבר יש כמה רעיונות. חו"ל זה אופצייה מרתקת מבחינתנו, ואנחנו מאוד מקווים שאכן היא תתממש. כרגע אין לנו שירים בלועזית, אבל באחד השירים שביצענו ברוקרימון, "עוגה", יש קטע באנגלית... וכן, אם תהית, גם את השיר הזה ניתן לשמוע במייספייס :) שלנה עליך!
 
שלום להרכב

כמה שאלות לי אליכם: 1.ממתי אתם מכירים אחד את השני? 2.איפה נוכל לראות אתכם בקרוב? 3.אישית אני כבר יודע מי האורח(אני אשמור את השם לעצמי.למי שרוצה לדעת מוזמן לפנות אליי במסר).איך זה לעבוד עם האדם המקסים הזה(האומן)? 4."רימון" הוא ללא ספק במה להרבה מוזיקאים צעירים ומוכשרים.ספרו לנו קצת על החוויות מרימון. 5.לכל הרכב יש חילוקי דעות.האם גם לכם היו? סליחה אם ויש שאלות שחוזרות על עצמן... המשך שבוע מצויין ותודה ענקית שאתם מתארחים פה!
 
שלום לאיש התרבות הרציני (שם מחייב...)

הכרנו ברימון לפני כשנתיים (איכשהו היו שני מפגשים אקראיים לפני רימון: איתן וטלי נפגשו בטקס בצבא בו שניהם השתתפו, ובלי שום קשר, מורן ואיתן נפגשו בתחרות "כוכב נולד" בחיל האוויר... אך בשני המקרים הם לא שמרו על קשר אחרי). תוכלו לראות ולשמוע אותנו בהופעה ב 17.1 ברדינג. פרטים למעלה בשרשור... האיש בהחלט מקסים! בימים הקרובים נפגש לחזרה ראשונה, אנחנו מתרגשים לקראת... רימון הוא בית ספר מדהים שנתן המוווון לכל אחד מאיתנו, ולא רק במובן הפרקטי. מומלץ בהקשר זה לצפות בסדרה "רוקרימון" שמשודרת בימים אלה בערוץ 24 וגם באתר של ערוץ 24: http://www.mako.co.il/vod-index/24-rock_rimon חילוקי דעות יש בשפע!!! זה חלק מהעניין. אנחנו מאוד מאוד מחוברים אחד לשני, אבל גם שונים ולכל אחד יש את האופי והטעם המוזיקלי האישי. היופי הוא לתת לחילוקי הדעות להתקיים ולצמוח מתוכן. תודה ענקית גם לך ושלנה ענקית עליך!
 

Lir38

New member
עוד אחת לאוסף

-האם יש לכם כוונה להמשיך ללמוד עוד שנה ברימון? - אם כן אז איך זה בא לידי ביטוי בכל הנוגע ליצירה האישית שלכם? בשורה התחתונה 4 שנים ברימון זה לא מספק? אני משוכנעת שבית הספר נותן לא מעט כלים, אך הגיע הזמן להצמיח כנפיים.
נראה לי שאתם כבר בשלים.
 
אהלן..

אנחנו לומדים עכשיו ברימון, ואפילו כותבים ברגעים אלו ממש מהמחשב במזכירות של רימון! (עד כדי כך אין לנו בית...) ביה"ס נותן המון כלים לכתיבה, יצירה, עיבוד, ביצוע, וכשיגיע הזמן הכנפיים ייפרשו (כנראה די בקרוב). בכל אופן תודה רבה!
 

shagi rasta

New member
היי

מה שלומכם.... אתמול ידיד נתן לי לשמוע אותם אתם פשוט מדהימים רציתי לישאול אני בחורה שמתקלטת רגאיי חשבתי אוליי תירצו שנשלב בין השתיים אשמח אם תחזירו לי תשובה תודה ולהיתראות
 
היי ראסטה!

קודם כל תודה! בחורה שמתקלטת רגאיי זה הכי מגניב שיש! נשמע כמו שילוב מעניין לאללה. כרגע אנחנו עסוקים מעל לראש כשהמטרה העיקרית היא האלבום, אבל אולי בהמשך הדרך :) שלנה עלייך יקירה!
 

manchesterit10

New member
עוד משהו חשוב

קודם כל באמת תודה שאתם כאן ויפה מצדו של שירן להביא אתכם ולפרגן, אז כם אני משתתפת בכל הנוגע לפרגון, מגיע לכם. שנית, כמה זמן לקח/לוקח לכם לעבוד על האלבום? האם היו חומרים מוכנים מראש או כאלה שהתגלו עם הזמן? והאם גם אתם נתקלתם בקשיים בכל הנוגע לעשיית האלבום? כגון בחירת שירים ,כמה שירים, עם איזה לייבל לעבוד. כמו כן את כל הקלטות השירים אתם עושים גם ברימון או באולפן משלכם? תודה שוב ותודה על כך שבאתם.
 
היי,

תודה תודה! בעניין האלבום, אפשר להסתכל בשרשור למעלה. יש חומרים מוכנים, יש כאלה שהתגלגלו במהלך העבודה, ויש כאלה שנכתבים כרגע. יש גם שירים שכבר היו גמורים ועוברים "מייק אובר"... התהליך עד לאלבום הוא לא פשוט, זו באמת עבודה יסודית ומעמיקה אם רוצים לעשות את זה כמו שצריך. כל השאלות שהצגת אלה דברים שאנחנו מתמודדים איתם ממש עכשיו... זה גם משהו שלוקח זמן :) חלק מהסקיצות הקלטנו ברימון (זה הפרס שקיבלנו על המקום השני ב'רוקרימון'). :)
 

Resemblance

New member
מ עניין אין לך שאלה?

בכל אופן רציתי לשאול. האם יש שירים נוספים שלכם שאפשר להאזין להם? ואם כן היכן ניתן לעשות זאת? תודה
 
למעלה