סקופ!

ShiRaN faY D

New member
../images/Emo41.gifההרכב המוסיקלי-שלנה עליך מתארחים בפורום../images/Emo41.gif

ביום רביעי הקרוב בין השעות 18:40-19:40 יתארחו אצלנו בפורום ההרכב שלנה עליך---ההרכב שלנה עליך- איתן גינזבורג - שירה וגיטרה אקוסטית / מורן מייזלס - שירה ופסנתר / טלי רובינשטיין - חליליות ושירה/ יונית שפיגלמן- גיטרה בס ושירה/ ישי אפטרמן- כלי הקשה.
שלנה עליך הוא הרכב מוסיקה אקוסטי צעיר ומבטיח. מוסיקה ישראלית מקורית משובחת, צבעונית וסוחפת. שילוב של כלים וקולות היוצרים צליל ייחודי, מרענן ושובה לב.
"שלנה עליך"--- אני מניח שלא כולם מכירים אותם ,אז זהו הזמן לכך. שלנה לומדים בבית ספר רימון שנה רביעית, הגיעו למקום השני בגמר רוקרימון אשר התקיים ברדינג 3 בת"א. ולמי שצפה בערוץ 24 יכל לראות ולעקוב אחר התחרות.
שלנה עליך הופיעו בתאטרון תמונע- בשיתופו של אבי גרייניק. והופעה נוספת שלהם ברדינג 3 שוב ב17 לינואר. עם אמן אורח שזו הפתעה לגביו- ותוכלו לחשוף את ההפתעה הזו כאן באירוח.
שיהיה לנו אירוח נעים ומהנה
 

ShiRaN faY D

New member
../images/Emo41.gifשרשור שאלות להרכב שלנה עליך../images/Emo41.gif

חברים יקרים אתם מוזמנים להעלות לשרשור זה את שאלותיכם ל-שלנה עליך. כאמור ביום רביעי יתארחו כאן איתן גינזבורג, מורן מייזלס, וטלי רובינשטיין שזהו עונג גדול, ויהיו כאן על מנת לענות לשאלותיכם. מטרת האירוח היא הכרות מעמיקה עם ההרכב, לתת להם במה להחשף יותר ולנו הגולשים להנות מן המוסיקה הנפלאה אותה הם יוצרים. אתם מוזמנים לשאול הכל מהכל, הם אנשים מקסימים ופתוחים. שאלות כדוגמת: איך נותר ההרכב שלנה עליך? האם זו הכרות לפני רימון או במהלך הלימודים ברימון? מתי יוצא לאור האלבום הראשון? איך הגעתם לשם הזה שלנה עליך? שאלות בנוגע להופעה הקרובה שתקיים ב 17 לינואר ברדינג 3 חשוב לציין כי ישנו אמן אורח בהופעה הזו, וזה בגדר הפתעה/סקופ גם על כך אפשר לשאול.
אז קדימה אפשר להתחיל להעלות שאלות
שימו לב אנו מזכירים:
כי יש לעמוד בכללי הפורום,
לשמור על תרבות דיון ושפה נקייה. הודעות פוגעניות, קללות והשמצות יימחקו ללא התראה!
בבקשה לא לנצל את השרשור לכתיבת סתם הודעות או דעות על המתארח כתיבת הדברים הנ"ל יובילו למחיקת ההודעה.
 

ShiRaN faY D

New member
../images/Emo41.gifשלנה עליך- Myspace../images/Emo41.gif

לאלה מכם הרוצים לערוך הכרות קטנה עם המוסיקה של שלנה: גם קליפים מההופעה עם אבי גרייניק- והאירוח באולפן השקוף-24 http://www.myspace.com/shalnaalecha
 
אהלן אנשים יקרים!! מה שלומכם?

אמנם באיחור קל (עקב שיעור שנגרר), אבל אנחנו כאן בשביל לענות על כל השאלות זה חדש ומרגש ובאמת שזה כיף להתארח כאן בואו נתחיל
 

Lir38

New member
שלום לכם..

כמה שאלות. רציתי לדעת האם אתם מושפעים ממוזיקה ספציפית? או אם יותר נכון לשאול, לאיזו מוזיקה אתם מתחברים? ולאיזה ז'אנר אתם משייכים את עצמכם? תודה.
 
שלום שלום..

אנחנו מושפעים מהמון מוזיקה ישראלית מכל התקופות (החל מיוני רכטר, שם-טוב לוי, כוורת ומתי כספי דרך כל מה שקרה כאן בארץ ועד מה שקורה היום :) באמת שלכל מה שהוא נוגע ועושה משהו לגוף ולנשמה כמו.. כמו... נביעות לא יודע לאיזה ז'אנר אנחנו שייכים (איתן)
 

Lir38

New member
השפעה טובה ללא צל של ספק.

כמו כמו.. כמו מי עדן (עשינו כאן פרסומות למים מינרלים) אני חושבת שאין צורך לקטלג ז'אנר, פשוט תהיו אתם כפי שאתם זה מקסים מבלי לשייך. תודה על המענה, וגם סליחה על שאלות נוספות שעלו להן תוך כדי מחשבה. אולי זה מציף לכם.
 
ההרכב קיים כמעט שנתיים

הפרוייקט הראשון היה מבחן קול שבו איתן היה צריך עוד שני מלווים אז הוא הציע למורן ולטלי להצטרף אליו ושם זה התחיל (למרות שמחינת איתן זה היה קורה גם בלי המבחן)
 
אז ככה...

הסתובבנו איזושהי תקופה בלי שם.. חיפשנו משהו שירגיש לנו נכון ולא בנאלי. בסוף אחת ההופעות ניגש אלינו הבחור שארגן את ההופעה ואמר לנו: "אתם צריכים שם שורשי כזה, אולי משהו תנ"כי כמו של נעליך...". טלי, שחובבת משחקי מלים, מייד נדלקה לה נורה והיא חשבה לעצמה: "אה - שלנה עליך!". למעשה אין מילה כזו שלנה (לפחות לא ככל שידוע לנו...), אז זה די מוזר שבכלל עלה הרעיון, אבל ברגע שטלי העלתה את ההצעה לשאר חברי הלהקה כולם מייד הבינו שזה השם שצריך להיות. מאז נוצרו שלל פתגמים והטיות על השם כמו: "שלנה עליך, כפרה עליך","השתלננתי", "בעזרת השלנה", "אינשללנה" ועוד ועוד. בקרוב המילון המלא. :)
 

gilriv

New member
הי אני שמח לשמוע שיש אנשים שמיצרים כל מינ

.. מוזיקה / _אני לא שמעתי עליהם עד כה -זיפזפתי כששירן כתב את שם ההרכב {חיפשתי בYOUTUBE
! יש לי גם שאלה ::{אתם שרים גם גירסאות .. למשל אני ממליץ נירוונה בגירסה אקוסטית מאוד הולם :אותכם -) אתם בטח שרים גם באנגלית איתן תוסיף את זה גם -? אני בעצמי אוהב מוזיקה מכל העולם ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
היי הגרית

אנחנו מאד רוצים להקליט אלבום ולשם כרגע כל העשייה מנותבת זה עניין לא פשוט ולפעמים דרוש זמן וסבלנות כדי לדייק אותו אנחנו מקווים שבחודשים הקרובים כבר נוכל לדעת בדיוק מתי האלבום יגיע
 

Lir38

New member
ועוד משהו ששכחתי לשאול

מה עם קליפים לערוץ 24? אתם עובדים על קליפ כזה או אחר? אני באופן אישי אשמח לראות את "כך זה היה" מתנגן בערוץ כקליפ. שיר מקסים מקסים!
 
גם זה בע"ה בדרך...

אנחנו כרגע לא עובדים על זה ספציפית, אבל כשהכל יתחיל לקבל כנפיים ולעוף אז זה יקרה שמח שאהבת
 

Resemblance

New member
גילי פה שאל על קאברים..

האם גם אתם בעד הופעות כיסוי? יש לכם איפשהו רצון לערוך הופעת קאבר להרכב אותו אתם אוהבים או משהו שימשוך? כמו למשל הופעת קאבר אקוסטית לשירי רוק, גילי דיבר על נירוונה..אצלי זה יותר בכיוון של רוק קלאסי, זה מדבר אליכם בכלל?
 
אהלן Resemblance

הופעות כיסוי זה אחלה, כרגע אין לנו תוכניות לעשות הופעה שלמה של גרסאות כיסוי... אנחנו לגמרי בעניין של לעבוד על חומרים שלנו וזה ממלא אותנו. אגב, אנחנו מבצעים לפעמים בהופעות גרסאת כיסוי ל"רעיה" ששר במקור זהר ארגוב.. יש את זה במייספייס: http://www.myspace.com/shalnaalecha
 

Resemblance

New member
תרשו לי לומר שאפו!

גרסא מעולה בהחלט, מאד אהבתי. ממתין לעוד שכאלה.
 
למעלה