עובדים זרים הם איום על המפעל הציוני

ShiRaN faY D

New member
גם אני מעדיף אותם למרות הכל..

למרות עידוד עליה כזה או אחר מכל מדינה, בסופו של דבר "החלשים" כמו לדוגמא האתיופים, הם אלה השומרים אמונים באמת למדינה, ולא יורקים עליה. לא חושבים שמגיע להם הכל פרט למינימום והכבוד ההדדי. לא מכוניות והנחות. אלא שווין אמיתי בין כל בני האדם החיים כאן, ללא הבדל, גזע צבע או מין. אך מה לעשות, עוד חזון למועד וביום בו יהיה השוויון המיוחל, כנראה שלא נהיה כאן בכדי לראות זאת.
 

Dark Muse

New member
לי מאוד מפריע הגיוס התקשורתי

מישהו רואה עושים סדר בערוץ 2 בשעה 5 וחצי? גל גבאי, משום מה, תמיד דנה שם עם אנשים שהדעה היא חד צדדית לגמרי. אף פעם לא יהיה שם אחד שיגיד למה אולי כן צריך לגרש אותם מהארץ למשל. תמיד דעות על כך שהגזרות האלו הן נוראיות ושמגרשים ילדים ישראלים לכל דבר וכו' זאת לא תקשורת טובה. נראה לי שהכי טוב במקרה של הילדים האלו זה להשאיר אותם בארץ ולקבוע כללים ברורים להבא (למשל, עובד זר שיתחתן ויביא ילד בארץ, הילד יחשב כתושב זר או משהו, עד מספר שנים של שהיה וכו'). מישהו אגב זוכר שאושרת קוטלר השוותה בין הפליטים הסודנים לפליטים היהודים והשוותה את החיילים שלנו לחיילים הנאצים? היה בפייסבוק מכתב לנציב קבילות הציבור נגד זה, והתשובה שלו היתה מבזה (הוא פשוט הביע את דעתו האישית והלא מעניינת וכמו אושרת קוטלר, הפגין בורות ודמגוגיה). התקשורת ואנשיה משום מה מציגים סוג של ליברליזים בכוח. הם שוכחים שמדינת ישראל היא מדינה קצת, קצת שונה מרוב המדינות בעולם.
 

avi5199

New member
ונראה אותם גרים לייד משפחה כזאת

אני רוצה לראות שיפי הנפש האלה יקבלו לבניין שלהם משפחות סודאניות סיניות ותילאנדיות ... נראה אותכם !? זה ישכנע אותי.
 

להבה 24

New member
מסכימה עם אלי ישי ומעריכה את העובדה

שבחר לא להיות צבוע כמו שאר הפוליטיקאים שלא קונים בגרוש את ילדי העובדים ורק מייחצנים את עצמם דרכם
 

טל205

New member
מסכים עם אלי ישי ושר הביטחון.

צריך להעיף אותם כמה שיותר מהר!
 

einat162

New member
אני דווקא די מסכימה עם רוב הדברים שהוא אומר

במיוחד עם "...הסיפור הוא לא הילדים. הבעיה היא העובדים הזרים, הבעיה היא ההורים שמביאים אותם לפה ומשתפים בהצגה שלהם גם במאים וגם פוליטיקאים..." לא קשור אם המדינה עודדה במודע או לא במודע ( ע"י העלמת עין ) את הזרימה של העובדים הזרים- הם היו צריכים להגיע- לעבוד שנה שנתיים ולחזור למקום שממנו באו. חוצפה שהם מגיעים ומולידים פה ילדים ואח"כ בוכים שהם ישראלים לכל דבר. זה שהם החליטו להכנס להריון כאן לא נותן להם את הזכות לשחק את המסכנים. אם הם ישארו - עוד 10 שנים נרגיש את האבטלה עוד יותר כי הילדים שלהם הם אלו שיציפו את המשק על חשבוננו. אני מבינה שאלי ישי אומר עוד דברים שערורייתיים ( כמו האיידס והמחלות, למרות שמבחינת הגיינה יש בזה משהו ) ובמיוחד בגלל שהוא מייצג את המגזר היהודי דתי ולא רוצה הצפה של גויים - אבל בתור חילונית, הרבה מהדברים האחרים שהוא אומר דווקא כן רלוונטיים.
 

s p b v

New member
מסכימה איתו...

לדעתי את הילדים שפה - צריך להשאיר ( מה שלצערי גם יגרור את ההורים שלהם שעברו על החוק...) ופשוט להבא - לחוקק חוק שמעכשיו - כל ילד זר שיוולד פה - לא ייחשב ישראלי. אל תהיו תמימים. אתם באמת חושבים שאם יתנו לכולם אזרחות - עובדים זרים למיניהם מכל אפריקה לא יבואו לפה ויתחילו להביא ילדים - רק כדי שיוכלו לחיות יותר טוב? הם והילדים שלהם? אתם באמת חושבים שזה לא יישנה את המאזן הדמוגרפי של המדינה?
 

ShiRaN faY D

New member
מסכים ומאד עם החלק הראשון של תגובתך..

עם החלק השני יש באמת רגישות מסוימת. אין ספק שמצד אחד זה יעודד הגירה מכל מני מקומות חשוכים, בידיעה שישראל היא מקום מפלט, הרי זה עובר מאד מהר אל מעבר לים. אז פשוט להפסיק עם זה, או לעשות זאת בצורה מבוקרת יותר, עם יותר ניטור והשגחה, ולא להגיע למצב שיד ימין לא יודעת מהשמאל, כי זה מה שקורה כרגע. בכל עניין המאזן הדמוגרפי, אני נאלץ להסכים גם. אני בעד עוד תושבים במדינה אך בצורה חוקית, בצורה נכונה שטובה לקידמה הזו שלנו פה בארץ, להתפתחות לעשייה, משהו להתגאות בו, לצערי כמי שחי בגלות לא מעט שנים, אני לא רואה את זה קורה מצד אותם יהודים שבגולה, אז "אנשים זרים" זה כמו סוג של בררת מחדל. סוג של פשרה. איך שלא נסתכל על זה יש פה קונפליקט אחד גדול.
 

digidi2

New member
3 טיעונים חזקקים לה השר צודק

מעבר למחלות שזה עיניין רציניוכולנו באמת מבינים את החשיבות שאנחנו לא רוצים מחלות כאן ונכוןשאסור לעשות הכללות אבל אי אפשר להימנע מהסטטיסטיקה הסיבה שהיא באמת קריטית היא שהיום אנחנו רואים כילדים קטנים וחמודים אבל עוד כמה שנים הילדים הקטנים והחמודים האלה יתבגרו ויהפכו לנערים חתיכים ובנות יפיפיות וזה האיום האמיתי שברגע שהבנים שלנו ילכו עם הבנות היפייפות האלה התחתן איתה והביא ילדים הוא ניתק שושלת ארוווכה של יהודים ואין לו כבר המשך וזאת חברים השואה השקטה בלי צוררים בלי גזים ופצצות אטום זאת השואה השקטה שאנחנו עושים לעצמנו וכל מה שנותר לשונאינו לעשות זה לשבת ולהסתכל מהצד עווד סיבה שלמה הם לא צריכים להיות פה זה שאנחנו צריכים לזכור שההורים שלהם הגיעו לכאן בצורה לא חוקית וברחו מהשלטונות או שהגיעו בצורה חוקית נגמרה להם האשרה והם החליטו שהם לא סופרים את החוק הישראלי ונשארים כאן ואללה יופי ואז התחתנו הביאו ילדים ומצפים להישאר כאן זה בדיוק כמו שמישהו ירצה להיפרד מהחברה שלו והיא לא תרצה שזה יקרה אז היא תעשה הכל שזה לא יקרה כולל להיכנס בהריון (יש מצב שזה לא שלו בכלל) אבל שיחשוב כן והוא ישאר איתה אז מה אנחנו צריכים פה כאלה זרים שעוברים על החוק יש לנו מספיק כאלה משלנו. רק שפה אנחנו לא חברים בקיצור חבריי אל תשכחו שמראש הם הגיעו בתור העובדים שלנו ולא חברים שלנו תושבים ארעיים שמתי שהוא יגיע זמנם להיפרד ולחזור מאיפה שהם באו וכמו הורה שמנסה להיות יותר מידי חבר של הבן\בת שלו ובסוף זה רק מתנקם בו!!! הערה** אני כמובן לא עושה הכללות ויש מקרים שצריך לבחון לגופם כמו מטפלת שהיא הרבה זמן אצל המשפחה וכו
 

doctor80

New member
המפעל הציוני -המצאה וירטואלית השווה לפנטזיות

כמה שיותר תלחמו בזה , ככה יותר תפסידו. החיים והאהבה הם אלה שיכוונו את האנשים , ולא דת חשוכה ופרימיטיבית. כל העובדים הזרים האלה עדיפים בעיניי , מאשר מאות אלפי חרדים בטלנים שיושבים על הגב של המדינה הזאת (אם אפשר לקרוא לה בשם מדינה ). האנשים האלה ממזרח ילכו לעבוד,לתרום במשהו מועיל. תשכחו מטוהר הגזע הפשיסטי שלכם. אני עוד לא נתקלתי בדת כ"כ גזענית כמו יהדות(למרות שאני יהודי) . קודם כל תהיו בני אדם ותדעו לקבל את השונה . שנית אין לשפוט את האדם לפי הדם , אלא לפי התרומה שלו. מה לעשות , ישראלי לא רוצה ללכת לעבוד בניקיון - אז תאכלו את הדייסה שבישלתם בעצמכם, רק אל תראו עוד סיבה לשנוא אותכם ,גם כך לא חסר. האנשים האלה חיים כאן לא מעט שנים, נולדו להם ילדים כאן-לכן הילדים שלהם אזרחים ישראליים .גירוש כזה משמעותו פגיעה בזכויות האדם וגזענות וכל אלה שתומכים בזה צריכים לשבת בכלא. בקשר להתחתן עם לא יהודי/ה- זה דבר מאוד חיוני מבחינה בריאותית. כי כאשר היוהודיםמתרבים בינם לבין עצמם יש יותר סיכויים לפגמים גנטיים וכל המחלות שמשתמעות מזה. נישואי תערובת ייצרו ילדים יותר בריאים ויפים . לדוגמה בעליה של חבר העמים אחוז האנשים היפים הרבה יותר גבוה ממוצע המצוי כאן. וזה משום שעולים מרוסיה רובם מעורבבים . שורה תחתונה - תהיו בני אדם ותפסיקו לשנוא כל דבר ששונה מכם. אתם רק תפסידו מזה. המשך יום נעים לכולם.
 

avi5199

New member
המדינה הוקמה כדי להיות בית לעם היהודי

מי שלא חושב ככה, אז העולם גדול שילך למקום אחר.... זה שהמדינה שייכת לעם היהודי זה גם על דעת הרוב המוחלט הדמוקרטי כאן , וגם על דעת הרוב בעולם בעקבות החלטת האום מ 47 שקיבל החלטה לישב כאן את כל הפליטים היהודים ממלחמת העולם ולהקים כאן מדינה ליהודים.
 

ShiRaN faY D

New member
הוקמה לעם היהודי זה נכון..

ומסכים שהמדינה שייכת לעם היהודי. אך איך שלא נסתכל על זה, האמירה הזו הפכה ללעג מסוים. המטרה כיום היא לעשות את כל המאמצים "לשמר" על המדינה הזו, כי לאט לאט איכשהו, היא מחליקה לנו מבין כפות ידינו. עם כל מה שקורה בה, והמסביב.
 

astuar

New member
אלי ישי צודק !! לגרש את כולם לאלתר !!!

לא להפוך את ישראל לאירופה...שהפכה כבר מזמן לחממה למהגרים
 

avi5199

New member
מהגרים זרים זה אסון דמוגרפי- אלי ישי צודק!

ישראל היא מדינה שהחברה בה בנויה ממהגרים יהודים מכל העולם, אנחנו מדינה של פליטים עם המון בעיות בין עדות בין גזעיות וכ"ו.מיעוטים בעייתיים ועוד. אנחנו ממש לא צריכים כאן עוד קבוצות של פליטים מהעולם השלישי שיצרו עוד ועוד בעיות חברתיות ודמוגרפיות. אם מדינות העולם החזקות והמסודרות וחסרות הבעיות כמו שוודיה נורווגיה הולנד צרפת ארה"ב לא יכולות לאפשר לעצמן לקבל מהגרים לא חוקיים מי אנחנו שכן נקבל ? בעולם מסתובבים מליארדים של פליטים כאלה בדיוק לא פחות מיסכנים מאלה שהתנחלו כאן . אלי ישי צודק ב 100% ! יש לגרש מייד כל מהגר לא חוקי. אולם בראש וראשונה יש לסלק מייד את כל המהגרים הלא חוקיים מסודאן, ולבלום את הסתננות הפליטים הסודאנים!!! הם אוכלוסיה מנותקת ועויינת, והם הולכים להיות הבעיה המרכזית כאן, כי כמותם הולכת וגדלה בצורה מבהילה.
 

samuelia

New member
אנחנו הראשונים שיכולים

והראשונים שצריכים לעזור לפליטים אבל אתה מבלבל פה שני מאבקים שונים. א. פליטים. מסודן, מאריתראה ומאזורים מוכי מלחמה שהגיעו לכאן לבקש מקלט ב. עובדים זרים שאנחנו הבאנו אבל הודענו להם שאסור להם להיכנס להריון (הממ.. חוקים של משטרים חשוכים). עכשיו רוצים לגרש אותם, את האנשים האלה שהם ישראלים לכל דבר והחלום הכי גדול שלהם זה להתגייס לצה"ל. אחרי שנגרש אותם, נביא חדשים. מדיניות הדלת המסתובבת - זאת הבדיחה הכי גדולה ומעבר לזה, אני לא מצליחה להבין את האטימות שלכם ואת ה"שטו לי אכלו לי" הזה. חובתנו המוסרית לעזור לאנשים האלה. מה זאת אומרת יש לנו פה מספיק צרות, איזה מין תירוץ זה. אפילו ניצולי השואה כבר הקימו קול צעקה שיש לעזור לאנשים האלה מה זאת האטימות הזאת?
 

Dark Muse

New member
אין לנו גבול לא עם אריתראה ולא עם סודן

הפליטים מגיעים לכאן לקבל עבודה, כי ישראל מדינה טובה יותר ממצרים.
 

avi5199

New member
אין לך מושג ! הם חוצים את כל מצריים וירדן

רק כדי להגיע לכאן. הם מסתננים דרך הגבול בסיני ובירדן. הם באים ישר לכאן כי החברים שלהם כאן מספרים להם כמה טוב כאן. הם לא מקבלים כאן שום עבודה, אף אחד לא רוצה להעסיק אותם, ולא צריך אותם כאן לעבודה, הם רק נטל.
 

avi5199

New member
אנחנו לא חייבים לעובדים הזרים כלום !

הם חתמו על חוזה עבודה והתחייבו לצאת מכאן בתום תקופת עבודתם. הם באו לכאן הרויחו כסף, הרבה מעבר למה שהיו מרויחים במקום הולדתם, ואחרי כך ירקו לבאר ממנה שתו והפרו את החוזה ואת החוק שמחייב אותם לחזור לארצם. הם מפירי חוזה, ועברייני חוק , אנחנו לא חייבים להם כלום ! להפך. הפליטים מסודאן ואריתראה לא באו לכאן "לבקש מקלט" הם הסתננו לכאן בצורה לא חוקית דרך מעברי גבול וגדרות, וכפו אתעצמם עלינו! הם משיגי גבול . העובדים הזרים הפרו את החוזה שמחייב אותם לחזור לארצם לאחר תקופת עבודתם , גם הם כופים את עצמם וגם הם מפירי חוק. אני בטוח שאת לא מוכנה שיגורו איתך בבנין אנשים כאלה , אבל אין לך בעיה שהם ילכו לגור ולמרר את החיים לגרים בשכונות עניות בדרום תלאביב. יש לנו חובה מוסרית לפליטים הפלסטינים לערבים ויתר המיעוטים בישראל, לעולים מאתיופיה, ומרוסיה, מתימן, וממרוקו , שאנחנו קיפחנו וממשיכים לקפח ... תושבי דרום תל אביב לא צריכים עוד מוסר כליות, מדיירי רמת אביב ג', ( או הרצליה.. וכ"ד) הכליות שלהם ושל כולנו מתפוצצות מרוב מוסר..
 
למעלה