עובדים זרים הם איום על המפעל הציוני

ShiRaN faY D

New member
עובדים זרים הם איום על המפעל הציוני../images/Emo26.gif

מחלות כאלו ואחרות ועוד שאר ירקות, כל זאת ועוד אחרי שיחה נוקבת עם שר הפנים אלי ישי ומה עם הילדים הדוברים את השפה? ומה על כל אלה החיים כאן ורוצים לשרת בצבא? ומה על כל אלה הנאמנים למדינה שלנו יותר מכל אזרח כזה או אחר ויש לא מעט שכאלה, ומה על האמפתיה? ומה על האנושיות, החמלה? ואם שכחתי עוד משהו אתם בהחלט מוזמנים להוסיף, יש כאלה המדברים על העובדים הזרים וילדיהם כאילו היו רכוש, עוד מעט יתקיים לו דיון לגבי דחייה או לגבי הגירוש, או איזשהו הסכם, או משהו אשר יכול "לרצות" את כולנו. ולהלן שרבוט ההתבטאויות והניסוחים. "יביאו איידס ושחפת" "הייתי מעדיף לדבר לא על גירוש, אלא על הוצאה והחזרה של העובדים הזרים אל מדינתם", ציין השר ישי בריאיון ל'פגוש את העיתונות'. "יש פה הצגה מאוד מוצלחת. הטעיה מאוד חזקה כלפי הציבור". לטענתו, הוא מרחם על הילדים, אבל לא על הוריהם או הפוליטיקאים, שמנצלים לדבריו את המצב לטובת רווח. "הסיפור הוא לא הילדים. הבעיה היא העובדים הזרים, הבעיה היא ההורים שמביאים אותם לפה ומשתפים בהצגה שלהם גם במאים וגם פוליטיקאים", הוא מאשים. ישי טוען כי כבר בשנת 1996, כאשר שימש כשר העבודה והרווחה הזהיר את רה"מ נתניהו שמדינת ישראל תמצא את עצמה מול תופעה של מאות עובדים זרים ונשים הרות. "אני צריך לבחור בין פופולאריות לצביעות: איך אני איראה היום בעיני עיתונאים או איך אני איראה בעיני מדינת ישראל בעוד 20 שנה", מבהיר השר את עמדתו. בשבוע שעבר התכנסה ועדת הכנסת לסחר בבני אדם לדון בסוגיית גירוש העובדים הזרים. כינוס הוועדה לא יזכר בשל ההחלטות שהתקבלו בה, אלא בשל העובדה כי אורחי הוועדה היו ילדי עובדים זרים שהובאו לכינוס בהזמנת ח"כ ניצן הורוביץ ממרצ. אלי ישי החליט להחרים את הדיון ההוא, והיום הוא משיב לעמיתו. "אם ח"כ הורוביץ היה בא לוועדה בסחר בגברים ונשים, אפילו עם טיטול, סינר ומוצץ הייתי בא להצגה היפה הזו", הוא מציין. "אבל הוא לקח ילדים, בניגוד לחוק, השתמש בהם להצגה בכנסת. אתם הייתם רוצים לראות אותי משתתף בהצגה הזאת?" איום על המפעל הציוני. שר הפנים מצטרף לתסריט השחור שהעלה השר לביטחון פנים במידה וימשיכו לזרום לכאן עובדים זרים. "אם יבואו לפה עכשיו מאות אלפי עובדים זרים הם יביאו איתם שלל מחלות: צהבת, חצבת, שחפת, איידס, סמים", הוא מזהיר. "האם מישהו אחד מאזרחי מדינת ישראל יהיה מוכן שייכנסו בקצב הזה? מיליון או שניים סודנים ואריתיראים לפה? עם כל ההתייפייפות הזאת, זה לא מאיים על מפעל הציונות של מדינת ישראל?" לגבי העלות של העובדים הזרים לקופת המדינה, תוהה ישי אם "מישהו שמע ויודע שזה עולה מאות אלפי דולרים? מיליוני שקלים ודולרים, כל החינוך, הבריאות, הרווחה והביטוח שיתנו למאות אלפי זרים פה בארץ? זה בא על חשבון סטודנטים, חיילי צה"ל, ילדים, קשישים ונכים". "האם מדינת ישראל מוכנה לפתוח את שעריה ולהיות מדינת הגירה ולאבד את המפעל הציוני? על חשבון ערביי ישראל ומקומות עבודה", מקשה השר. "בוא נראה את כל יפי הנפש שיגידו את זה לכל ערביי ישראל. בוז'י שמרחם עליהם ויגיד אין מקומות עבודה לערביי ישראל. מה הוא יענה באותו רגע? האם הוא יכול לקחת על עצמו אחריות לפתוח את השערים ולקלוט פה מיליון או שניים זרים?". אז מה קורה? מהי דעתכם על הנושא? אני יודע שצפיתי בראיון באדיקות, הוא משך אותי, היו חלקים שממש הזדהיתי עם דבריו של ישי והיו כאלה שלא, ממש על כף המאזניים. הנושא הזה עומד על הפרק מבחינתי ומאד. גם לדבר על זה זה סוג של מאבק חשוב
אם יש לכם עוד תוספות לדיון, אם יש לכם עוד הארות כאלו ואחרות בכל הנוגע למה קורה, אתם מוזמנים לשתף. כמו כן תכנית יום א' תשודר הערב ב-18:50 לאלה מבינכם העוקבים כמובן.
 
"כל הכבוד" לאלי ישי

רוב הילדים האלו ילידי הארץ, ומגיעות להם בדיוק את אותן זכויות. הילדים האלו רוצים לחיות בישראל, וגם ההורים שלהם. מה זאת אומרת? בגלל שהם לא יהודים והם מורידים את התעסוקה בישראל אנחנו צריכים להפסיד אותם. רובם גם חיים היום בתנאים משפילים. זה לא שבישראל אין את רוב המחלות האלו.רובם גרים פה הרבה זמן, וכנראה שאם יש מחלות הן מתחילות מפה. לא בא לי לנבל את הפה אבל אני יודע שהוא נכנס לרשימה השחורה שלי והלוואי שבבחירות הבאות הוא ישמש כשר ללא תיק.
 

ShiRaN faY D

New member
תמיד אמרתי משהו כל כך פשוט ההולך כך:

לגלות ציונות, זה לא להיות נאמן לממשלה אלא למדינה שלך בעצם. וזה בדיוק מה שקורה כאן עם אותם ילדים ובכלל עובדים זרים שנמאצים כאן לא מעט זמן. השפה כבר מוכרת, כל החלם שיש בארץ כבר מוכר לכולם, הם מתמודדים עם זה מעולה, אני רק תוהה מדוע נזכרו עכשיו להתעורר? מדוע לקח להם כל כך הרבה זמן למען השם? כדי לצבור ותק? שזהו דבר מגוחך וסותר את עניין הגירוש/פינוי, אללי. בשורה התחתונה, הילדים הללו יכולים ללמד את אותם "נאורים" היושבים שם בכסאות הגבוהים, יכולים ללמד אותם מהי נאמנות למדינה וערכים.
 

avi5199

New member
הילדים האלה אינם לבד

מאחריהם יש הורים שהסתננו לכאן נגד החוק . מחר הם ידרשו להעלות לכאן גם את המשפחות שלהם ... ישראל לא צריכה עוד קבוצות בעיתיות יש לנו מספיק.
 

ShiRaN faY D

New member
כפי שציינתי כבר קודם..

ברור שהילדים הללו אינם לבד, ברור שהוריהם צריכים לקחת עליהם את האחריות, אך מצד שני, אותם ילדים לא אשמים כלל, אלה אשר נולדו בארץ יכולים ובהחלט להשאר כאן, אלה שכבר נטמעו חזק בחברה הישראלית ומעורים בה כל כך, בין אם זה בתי ספר וכד', אין סיבה לגרש אותם, הם לא אשמים כלל. בכל זאת מדובר בילדים, ויש להם לא מעט לתרום לעתיד כאן בארץ. ונכון שיש לנו כאן במידה עוד בעיות, הבעיה היחידה שעל הפרק זה שלא נעשה כלום בקשר לבעיות כאלו ואחרות. תמיד יש הצעות, יש דיונים, יש הכנות, יש כאלה בממשלה הלוקחים "טרמפ" על בעיות כאלו ואחרות ליחצנות בעיקר, אך הן תמיד נשארות. לא אומר שהכל יעלם כבמטה קסם, אך איזשהו שינוי ולו הקטן ביותר יכול בהחלט להועיל.
 

ShiRaN faY D

New member
לצערי הרב יש בזה משהו, ואתה צודק..

ניצול? צביעות? מה שתרצה, אך בסופו של דבר, שורה תחתונה. "הכושי עשה את שלו" עכשיו הוא בהחלט יכול ללכת.
 

avi5199

New member
עובד זר בא לכאן מרצונו כדי לעבוד ולחזור לארצו

עצם השארותו כאןבניגוד להסכם איתו, זאת עברה על ההסכם איתו ועברה על החוק. הוא אדם שלא מכבד הסכמים , לא שומר חוק, ולא ישר . מי צריך אזרחים כאלה? יש לנו מספיק.
 

ShiRaN faY D

New member
נכון לזה אני מסכים, יותר נכון עם זה.

המבוגרים שמבינהם, אותם אלה אשר "מנצלים" לכאורה את המצב הרגיש, אותם אלה צריך לשלח, יש איזשהו ניטור מסוים לגבי אותם מהגרים הלא קשורים כלל לכל אותם ילדים אשר על הפרק.
 
סיכום

מן הסתם גיאדמק חמישי במדד הטוקבקים, סה"כ הדבר היחיד שיזכרו ממנו הוא כסף שעף ונעוץ בחרב.ולחשוב שפעם היה לו בכיס מליונים על גבי מליונים. הלוואי שיביאו כבר את התרסיס לאף במקום חיסון לשפעת החזירים!
היו שוטרים באירופה ששמו תמונות של שחקני סרט כפושעים נמלטים.אוי, חוסר ערנות.ולחשוב שהכל התחיל משוטר שהסתכל בכתבה של כתב שהוסיף לכתבתו חלקים מסרט.לכתב שלום. איזה רעיון טוב זה שיש חנות שקונים בה ולא משלמים, יש מוצרים שלא ייצאו לשוק והצרכנים צריכים רק למלא משוב.הלוואי שיהיה בישראל. הייתה אחלה תכנית.
 

ShiRaN faY D

New member
תודה על הסיכום../images/Emo70.gif

תודה שהוספת לנו עוד פיסה מן התכנית, ובכלל ממה שיש על הפרק, אתה מוזמן לסכם לנו על בסיס יומי, בכל פתיחת שרשור הנוגע לתכנית היומית. אין ספק שבמה קורה בעולם יש לנו הרבה ללמוד, עוד חזון למועד. הכי חשוב שילדי "הלא חוקיים" ואולי אף הוריהם הנכנסים ל-"קרטריונים" ישארו בארץ
המשך ערב נעים.
 

SupermanZW

Well-known member
הגזמת, מדוע לתת פרס למהגרים בלתי חוקיים?

האם שמעת אי פעם על מדינה שמעניקה אזרחות לעובדים זרים בלתי חוקיים רק מפני שיש להם ילדים? התנאי החשוב ביותר להתאזרחות הוא שהיה חוקית, אחרת אנחנו מעודדים פשיעה, האם זה מה שאת רוצה?
 

ShiRaN faY D

New member
אפרופו מהגרים לא חוקיים..

גם יהודים לא היו פליטים בתקופת מלחמת העולם השניה, אלא מהגרי עבודה. אם מפשפשים עמוק בהסטוריה. נכון שהידלים לא אשמים בהחלטות הוריהם, הם היו צריכים לקחת את האחריות המלאה עליהם ללא צל של ספק, אך מאידך אותם ילדים נטמעים עמוק בתרבות שלך, שלי ושל עוד אלפים אחרים. לומדים בבתי ספר, הולכים לגנים, מתנהלים כאזרחים שווים ללא שום ספק. אז אני שואל, האם זו לא צביעות שכך ביום בהיר אחר יבוא לו הרעם הזה וישלח אותם מכאן? אנחנו רק קמצוץ כאן בארץ, לכן הסאגה הזו סוחפת כל כך, אני בטוח שגם בארה"ב ובכל מקום אחר זה קורה, רק שפחות מרגישים בזאת. נכון יש חוק, נכון יש שמירה על גבולות, אך כמו כל דבר זה "חודר" אלינו, זה חי בתוכנו, יש לנו שתי אפשרויות, או להתכחש לקיומם ולהפסיק להיות כאלו יפי נפש, או לעשות צעד משמעותי כדי לקדם אותם לטובת אינטרסים ציוניים כאלה ואחרים. איך שלא נסתכל על זה, הם כבר כאן, נראה איזה מצפון יגדל לאנשים לאחר גירושם, למעט אותם אלה אשר לא התברכו במצפון, או באנושיות. ו]שיעה יש כבר כאן, ארגוני פשע ישראליים כנופיות ישראליות נכון שיש לא מעט הבאו מחו"ל, ומה אנו עושים עם זה? שום כלום
 

SupermanZW

Well-known member
מי שברחו ממחנות ריכוז או השמדה היו פליטים

ומי שלא לא. לפשע צריך להיות מחיר ללא תלות במי שמבצע אותו. מאחר והורים הם האחראים לילדיהם המהגרים הבלתי חוקיים שהביאו ילדים צריכים לדאוג לילדיהם. ישראל יכולה לדאוג לכרטיסי טיסה למהגרים הבלתי חוקיים ולילדיהם לארצות מוצאם.
 

ShiRaN faY D

New member
מסכים שלפשע צריך להיות מחיר..

ללא תלות במי מבצע אותו. כפי שציינתי בתגובתי הקודמת, אין ספק שלהורים יש אחריות על ילדיהם אך זה לא סותר את העובדה שהילדים אינם אשמים במאומה. אני מניח שראית את אותם ילדים, אותם אלה אשר הופיעו בצורה כזו או אחרת בטלוויזיה, אני יודע שראיתי ואותי זה ריגש. אני מכיר לא מעט "ילדים" או שמא נאמר "נוער" אשר לא מדבר על מדינתנו, או מדינתו בה הוא חי ואני מדבר על הארץ, בצורה כפי שאותם ילדים לא חוקיים מדברים. הרי הם כבר כאן, הדבר הכי פשוט שיש לעשות הוא לגרש אותם, אבל השאלה הנשאלת היא, האם זהו הדבר הנכון, הלוא מדובר בבני אדם, כאלה שעוד עתידהם מונח לפניהם. את ההשכלה והסוג של הקידמה הם קיבלו כאן, אלו רגשות מעורבים, זה כמו לגדל ילד בסביבה כה חמה כה תומכת כה בטוחה, כה מתקדמת. ואז פשוט מאד בצורה הכי קלה כמו אצבע על ההדק לשלוח אותו למקום אחר, להחזיר אותו כמה שנים אחורה. הרי עד עכשיו המדינה שלנו היא זו שדאגה להם ולרווחה שלהם בדרך כזו או אחרת, איך יוכלו להמודד בלא נודע בעצם, אותו מקום שלכאורה אנו שולחים אותם. את זה נשגב מבינתי להבין. נכון שיש יתרונות ויש חסקונות, ונכון שיש לא מעט נאורים הרואים את זה בצורה קצת אחרת, אך בטוח אני שזה "מציק" להם לא פחות, ופתרון יותר הולם מגירוש יכול לבוא, משום מה את מראות הגירוש אנו רואים שוב ושוב, ממש בכל דור ודור, ושוב ללא תלות בלאום כזה או אחר, זה עדיין רודף אותנו.
 

avi5199

New member
באום התקבלה החלטה שהמדינה של הפליטים היהודים

היא ישראל. על בסיס זה הכריזו על הקמת המדינה וחוקקו את חוק השבות.
 

avi5199

New member
יהודים לפני מלחמת העולם היו אזרחים ונרצחו

אין בכלל מה להשוות. יש יהודים וגם ישראלים בארצות הברית קנדה וארופה מהגרי עבודה גם היום זה לא אומר כלום, הרבה פעמים מגרשים אותם כשהם נכנסים בצורה לא חוקית, ובצדק. מדינות חייבות לשמור על אזרחיהם בראש וראשונה ולא לדאוג לכל פליטי ונדכאי העולם ולהזניח את אזרחיה. מדינת ישראל הוקמה כדי להיות מדינת העם היהודי, אתה מדבר על מוסר בא תפתור את הבעיה שאתה אשם בה ! יש חצי מליון פליטים פלסטינים שגורשו \ברחו מכאן במלחמת השחרור , הם גרו כאן מאות שנים ולהם אתה יותר מחוייב מאשר לאיזה סודאני או תילאנדי. יש באתיופיה פאלשמורה שרוצים להתאחד עם המשפחות שלהם בארץ, יש ערבים ישראלים שאתה מפלה על ימין ועל שמאל. אתה רוצה מצפון שקט ? בא פתור קודם כל את בעיית הפליטים הפלסטינים שאתה יצרת, את בעית ערביי ישראל ... מה אתה חייב לתילאנדים ולסודאנים , זה מה שמעיק לך על המצפון ! ? זה מה שינקה לך את המצפון ?
 

ShiRaN faY D

New member
גם לערביי ישראל צריך להיות פתרון.

הרי אם נסתכל בהסטוריה אפרופו הסטוריה, הם היו כאן כבר קודם. אף אחד לא אמור להתכחש "לבעיה" הזו הנקראת ערביי ישראל. לא אומר שכולם צדיקים, לא אומר שהם כולם טלית שכולה תכלת, מה שאומר שלא אני זה שיצרתי את אותה בעיה. אני רק מדבר על רגישות מסוימת לאלה החיים בתוכנו, שכבר כאן, על זה אני מדבר. אתה יודע מה בוא נעשה טרנספר לכולם, ודי. זה הפתרון שלך בעצם? אף אחד לא אמר שאני רוצה כאן תאילנדים וסודנים, אני לא מדבר עכשיו על יבוא מיוחד מארצות אחרות הישר לכאן. אני פשוט אומר, שיש ילדים ילדים, אתה מבין על המ אני מדבר? ילדים הנמצאים כאן שלא גרמו לך עוול, ובטח שלא לי. הם אותם ילדים, לא אמורים להיות אשמים בהחלטות הוריהם, את הגרעין היותר משמעותי אפשר לשלוח בחזרה ללא צל של ספק, בשורה התחתונה, לא אתה ולא אני נעשה את העבודה, זהו רק דיון לגיטימי כמו כל דיון הנעשה בממשלתנו הכה נאורה. ואם אני באתי מן הגלות והחלטתי להשאר בארץ, זה רק אומר שאכפת לי ממה שקורה כאן, ומה שקורה כאן זה גם חיים טובים באידליה מסוימת עם שכנינו אם כבר העלית את הנושא.
 

trainspotter

New member
אני מעדיף את ילדי הזרים

לפחות הם ציונים מאשר הרוסיות שבאות עם סל קליטה מתחתנות עם בי דודינו.ומצהירות שמה זה מתות על המדינה
 
למעלה