הצילום השבועי
קריטריוני הבחירה מבין התמונות הרבות שעלו השבוע, בודדתי את התמונות שנראו לי טובות יותר. מתוך ה"עולות לגמר" בחרתי את אותן תמונות בהן לדעתי הצלם השקיע מחשבה מסוימת בבנית הפריים, ולמרות שיתכן שהארוע המצולם הוא אקראי, התוצאה אינה מקרית. במקום הראשון – תמונתו של צדוק הצב – Working Men תמונת רחוב. תחושה שהצלם הינו "חלק" מהארוע – לאור השימוש הנכון בעדשה רחבה, התמקמות נכונה ב"מרחב" ובחירה מתאימה של צמצם.קיים קשר טוב בין החזית לעומק של התמונה, הן קונספטואלית, שני אנשים העוסקים באותה מלאכה , והן פיזית – הברזלים המקשרים. ה"סיפור" ברור, ונובע, בין היתר, מאופן הצגתו. (אי הכללת הסביבה הרחבה בצילום) במקום השני – תמונתה של Dafna – דפנה -דובי בודד שימוש טוב ב"רקע" האנושי מחזק את ה"נושא" הדומם. תמונה סימבולית, שעשויה להביא למחשבות שונות בהתאם למצב רוחו של הצופה. ובמקום השלישי – תמונתה של סנוביש מיאוו -רגע אינטימי בחירה לא שגרתית – אולי – של נושא הצילום, השיתוף במה שאכן מצטייר כרגע אינטימי, והרצון לעודד צילום "שונה" הביאו לבחירה הזו. ( בדיעבד , שלושת הפריימים שנבחרו הינם צילום אורכי .... ) דורון
קריטריוני הבחירה מבין התמונות הרבות שעלו השבוע, בודדתי את התמונות שנראו לי טובות יותר. מתוך ה"עולות לגמר" בחרתי את אותן תמונות בהן לדעתי הצלם השקיע מחשבה מסוימת בבנית הפריים, ולמרות שיתכן שהארוע המצולם הוא אקראי, התוצאה אינה מקרית. במקום הראשון – תמונתו של צדוק הצב – Working Men תמונת רחוב. תחושה שהצלם הינו "חלק" מהארוע – לאור השימוש הנכון בעדשה רחבה, התמקמות נכונה ב"מרחב" ובחירה מתאימה של צמצם.קיים קשר טוב בין החזית לעומק של התמונה, הן קונספטואלית, שני אנשים העוסקים באותה מלאכה , והן פיזית – הברזלים המקשרים. ה"סיפור" ברור, ונובע, בין היתר, מאופן הצגתו. (אי הכללת הסביבה הרחבה בצילום) במקום השני – תמונתה של Dafna – דפנה -דובי בודד שימוש טוב ב"רקע" האנושי מחזק את ה"נושא" הדומם. תמונה סימבולית, שעשויה להביא למחשבות שונות בהתאם למצב רוחו של הצופה. ובמקום השלישי – תמונתה של סנוביש מיאוו -רגע אינטימי בחירה לא שגרתית – אולי – של נושא הצילום, השיתוף במה שאכן מצטייר כרגע אינטימי, והרצון לעודד צילום "שונה" הביאו לבחירה הזו. ( בדיעבד , שלושת הפריימים שנבחרו הינם צילום אורכי .... ) דורון