שעור בנושא Desaturation

ejikipod

New member
תמונה הזויה

אחלה אווירה, משום מה אני מפחד מהסיכה לראש הזו עכשיו...
אחלה תמונה עריכה מצויינת
 

Nat King Cole

New member
חלק ב - הצד הטכני

מימוש על תוכנת PS (לכל גיוון שהוא) 1. שכפול הLayer הקיים מתוך Layers-> Duplicate Layer 2. Desaturate (העלמת הצבעים) מתוך Image-> Adjustments 3. Color Balance גם הוא מתוך Image-> Adjustments או ctrl+B ביתר פשטות כעת יש להזיז את ערכי הגוונים במטרה להגיע לגוון הרצוי לא לגעת לדעתי במגנטה- ירוק ספיה - מעט צהוב ומעט אדום כחול - מעט ציאן ומעט כחול להשתמש בpreview ואז יש שליטה על התוצאה. 4. שמירה בשם. שבוע טוב לכולם.
 

אמנון כ

New member
תודה רבה על השיעור המאלף!

הנה התוצאה - תמונה שהעלתי פה אתמול (וכבר עברה לדף קודם). שמתי את הרקע ב-LAYER נפרד וביצעתי את מה שהסברת. בחיי שזה עובד יופי! תודה רבה על ההשקעה!!
 

Immortality

New member
אפשרויות נוספות

אפשרות א'- 1. ליצור שכבה נוספת של התמונה, Layers> Duplicate Layer 2. את השכבה החדשה להפוך לשחור-לבן: Image> Adjustments>Desaturate 3. להוספת הגוון: Image>Adjustment>Variations 4. בחלון החדש שנפתח- ישנו סרגל קטן למעלה, התחום ב- Fine-----Coarse. העבירו את החץ הקטן קו אחד שמאלה, לכיוון ה- Fine. 5. לגוון ספיה: לחיצה אחת על "More Red", לחיצה אחת על "More Yellow" לגוון כחול: לשחק עם הגוונים Cyan ו- Blue, וכן אפשר להבהיר או להכהות בצד ימין של החלון. אפשרות ב'- 1. ליצור שכבה נוספת של התמונה, Layers> Duplicate Layer 2. Image>Adjustment>HueqSaturation 3. בחלון החדש שנפתח: סמנו את הריבוע Colorize ב-V. העבירו את החץ עד הסוף לצד שמאל בסרגל השני [saturation], או כתבו במלבן הקטן בסרגל השני [saturation] "-100". בכדי לשנות גוונים, השתמשו בסרגל הראשון [Hue]. בהצלחה!
 

tipeshet

New member
תודה רבה!

זה באמת שיעור שהיה צריך להאמר.. אני השכלתי ואני אשתמש בזה.. תודה!
 

herN

New member
ואו! איזו השקעה !

יופי של מדריך למדתי מה שהייתי צריך ! כל הכבוד על ההשקעה תמשיך כך !
 

z a d o k

New member
למדתי רבות על החלפת גוונים אך כיצד

ניתן לשנות רק את הרקע כמו בתמונה של אמנון מהודו תודה צדוק
 
זה פשוט מאוד...

אתה עושה שתי שכבות של אותה תמונה. שיכבה אחת בשחור לבן ומשיכבה אחת גוזר את הדמות הצבעונית בעצם ומשלב בין השתיים. מידע נוסף יש בטאגליינס משם אני למדתי :)
 

lilush999

New member
יש שיטה יותר קלה מזו...

אפשר עם תמונה אחת לא צריך 2 שכבות של תמונות. עושים path לאובייקט שרוצים להשאיר צבעוני או לשנות צבע - עושים inverse וניתן לצבוע את שאר התמונה באיזה צבע שרוצים מבלי שהאובייקט הנבחר ישנה צבע..
 

Immortality

New member
מדריך נהדר!

ישנן עוד כמה שיטות לגוונים בפוטושופ. כל הכבוד וסחתיין על היוזמה :)
 
אהבתי מאוד.הדוגמאות ממחישות יפה

ואפילו 'מעוררות תיאבון' לנסות! כל הכבוד על ההשקעה!
 
למעלה