שרשור

../images/Emo32.gif פרספקטיבה

עמדו לי שתי תמונות מול העיניים אז החלטתי לעשות איתן משהו שימושי חלק 1 - גדול בשביל להדגיש גודל של עצם או ליצור גודל נוסף לו מומלץ לצלם מתחתיו עם מבט כלפי מעלה (לאופיר יש תמונה נפלאה של מגדלי עזריאלי ככה). רצוי לסגור צמצם, להגדיל עומק שדה, בכדי להבליט את הנושא עוד יותר. המבט מלמטה נותן תחושה של ענק המתבונן על הצופה מלמעלה. התחושה מעניקה לנושא עוצמה וכוח. חלק 2 - קטן בשביל להקטין עצם או דמות עושים בדיוק ההפך מלהגדילו, מצלמים מעליו במבט כלפי מטה כך שהפעם הצופה הוא הענק גורד השחקים. בעוד שהנושא נראה בדמות חסרת אונים תחתיו. המבט מלמעה הופך את הנושא לחלש וקטן. חלק 3 - משחקים בשילוש של שתי השיטות ניתן לשים מצלמה עם עדשה יחסית רחבה בין העצמים, מעל הקטן ומתחת לגדול להגדלת ההפרש בינהם. ככל שהזווית רחבה יותר כך ההפרש יגדל ואף ייצור לעצם הגדול מין מצב של כימור מעל הקטן כאילו ובא להפחיד אותו.
 

©big smile©

New member
../images/Emo32.gif6. אני מוסיפה בשבילי :].

אני מקווה שזה בסדר
. בכל אופן רציתי לשמוע המלצות על איך כדאי לצלם הופעות ריקוד עם אורות הבמה בחושך. אשמח לדוגמאות של תמונות מעניינות, אם למישהו יש. האם יש עדיפות מסויימת לצילום וכו'. אשמח לתשובות.
 
היום בתפוז אנשים ../images/Emo176.gif

בשעה 17:00 הסופרת שלומית כהן אסיף תתארח בפורום ספרות ילדים ונוער במסגרת אירוחי שבוע הספר.
בשעה 20:50 שרון מלכי שמש, הלא היא טליה מ"טלנובלה בע"מ" מגיעה להתארח live ב- blogtv של האתר הרשמי של הסדרה. אתם מוזמנים להוסיף את שאלותיכם לשרשור.
עוד הערב הרצאה ללא תשלום בת.ל.מ: שינויים בתפקוד המשפחתי בעקבות ארוע טראומתי http://www.telem.org.il/lectures_270605.html אקזיט מחפשת אתכם!
תמיד אמרו לכם שאתם מזכירים מפורסם כלשהו?
אתם מגדירים את עצמכם כמעריצים שרופים?
פרטים נוספים בקישור הבא: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=828&msgid=55662575
 

ran refael

New member
וואי וואי.. סחטיין על השאלה

אני לא סגור על הנושא, אבל אני אכתוב מה שאני יודע למי שלא מכיר את שיטת הפיתוח של K14 אז הנה ההזדמנות להכיר שיטת הפיתוח נועדה לשקופיות "מיוחדות" של קודאק (בערך כמו פיתוח E6) הפילמ שמשתתפים במבצע הפיתוח המיוחד: Kodachrome 25 Kodachrome 64 (הסרט הרישמי של נשיונל גאוגרפיק) Kodachrome 200 את הפיתוח לפי מיטב ידיעתי לא ניתן לעשות בארץ, אלא רק במעבדה הראשית של קודאק (שנמצאת.. איי שם, אני באמת לא יודע) רק בשבילך, חיפשתי קצת ברשת ומצאתי עוד מקום שמציע שירות לפיתוח K14 הנה הכתובת: ROCKY MOUNTAIN FILM LAB DEPT K14 Slide 560 GENEVA STREET AURORA, CO 80010 USA
 

קובי2003

New member
אני מקווה שאני שואל במקום הנכון

ואם לא שמח שתפנו אותי . אחרי זמן רב אני מעוניין להקטין את גודל התמונות של החתונה שלי . כל התמונות הם מעל 650KB ואני מעוניין להקטין לרמה של 150 בערך . אני מכיר שיטה לעשות זאת באופן ידני אחד אחד אבל יש לי 900 תמונות וזה יקח קצת זמן שאלתי היא ,האם ניתן או האם ישנה תוכנה שתעשה עבורי את העבודה בצורה יותר יעילה ? תודה מראש ,קובי.
 

tipeshet

New member
יש.

בדף הפורום, יש למעלה סרגל כחול ובו נמצא "טאגליינס" שם יש כל מיני שיטות להקין תמונה..
 

ran refael

New member
יש אפילו מס' תוכנות

אם אתה עובד עם פוטושופ אתה צריך ליצור תיקיה של אקשן כך שהיא תשמור את התמונה באיכות נמוכה יותר (רצוי עד רמה 9) בתקיה חדשה על המחשב. ולאחר מכן file-automate-batch ב acdsee תקטין את הרזולוציה ושמור בתקיה חדשה את כל התמונות יחד ctrl+a tools resize תוכל להוריד מהאנטרנט גם פלאג אין שמקטין תמונות ע"י לחיצה עם העכבר בלחצן הימני
 
למעלה