אני לא פוטוגני, מה לעשות?

cancer39

New member
אני לא פוטוגני, מה לעשות?

אני צריך דחוף תמונה שלי לשים בכרטיס של תפוז ובכלל שתהיה לי, הבעיה היא שאני יוצא נורא בתמונות של המצלמה הדיגיטלית שלי, הלכתי לצָלם בשכונה שלי בחולון, אני לא אציין מי על מנת שלא לפגוע לו בפרנסה, הוא צילם אותי מספר תמונות שהיו ממש ממש גרועות. דרך אגב, אני כמובן לא בראד פיט ואין לי אשליה לגבי עצמי, אני די ממוצע באיך שאני נראה, אבל שתי ידידות שלי ואחותי כולם אמרו לי שהתמונות חוטאות למציאות בצורה דרסטית. מרוב תיסכול העפתי את כל התמונות מהמחשב חוץ מאחת שהיא גם כן לא משהו. מה לעשות?
 

mosh_the_ant

New member
ניתוח מסיבי או שתתחיל לקבל את עצמך

כפי שאתה. תמיד יש את האופציה לשים רעלה ולעבור לאפגניסטן.
 

KO74

New member
אוקיי עכשיו יתחיל ויכוח

וייוצר שירשור ארוך וחסר טעם אז יאללה בואו נגמור עם זה
 

Ronnie O

New member
חחחח ../images/Emo6.gif זו לא תגובה

*טיפטיפונת* קיצונית מדי?!?!
 

shayt

New member
אז

או ללכת למישהו יותר מקצועי, או ללכת לחבר/שכן/... עם מצלמה דיגיטלית, ולצלם הרבה תמונות, ואז אולי בודדות כן יהיו טובות. ואולי מה שחשוב - להצטלם כאשר אתה לא מודע מתי מצלמים, כי אולי אתה מכין את עצמך בצורה לא טובה, מחייך בצורה לא מחמיאה, וכדומה. שי
 

ROTEM 3 0 0 3 5

New member
"לא פוטוגני"

טענתי פעם שחלק מהאמנות בצילום זה להצליח לעשות כל אחד פוטוגני. ובכלל, קל להוציא תמונות טובות של אדם, קשה לגרום לו לאהב אותן. יש לי חברה שהכריזה שפשוט בלתי אפשרי להוציא אותה יפה בתמונות, צילמתי תמונה אחת והיא אמרה שהבעייה היא שהלחיים שלה תמיד נראות נפוחות והאף גדול. זהו, בזאת היא פתרה לי את כל הבעיה, סידרתי תאורה שתטשטש את הלחיים וזווית שלא תבליט את האף. לקח הרבה זמן, אבל מצאנו את זה. עוד טריק, שגורם לאנשים לחבב את עצמם בתמונות זה שחור לבן וקונטרס גבוה, סטייל מרלין מונרו שכזה.. מוחקים את כל התווי פנים. תמיד נראה טוב. אז מה תעשה? קח צלם שיזרום איתך, עם דיגטלית, ותסביר לו בדיוק מה אתה לא אוהב בכל תמונה. הכל אפשר לתקן בעזרת תאורה וזווית צילום נכונה, אם תסתכל על אנשים מתסכלים על עצמם במראה זה תמיד בפוזה מסויימת וקצת עקום עם הראש עד שהם מוצאים את הזווית שבה הם שלמים עם עצמם, אח"כ במראה שונה עם פרספקטיבה קצת שונה, פתאום נראה להם מוזר. אם יש'ך דיגיטלית, פשוט תעשה ניסויים אינסופיים.. בסוף תצליח.
 

Numnum

New member
ואני מוסיף

יש צורות שונות לצלם אנשים שונים. אם לאדם יש אוזניים גדולות לא מצלמים אותו ממש ממול, אלא בזוית מהצד. אדם עם אף ארוך וגדול לא מצלמים, מהצד אלא ממול. עיניים קטנות מצלמים מלמעלה. עודף משקל מסתירים על ידי צילום צידי גם כן, פנים ארוכות או עגולות משנות את כיוון הצילום. כמובן שגם לתאורה יש משחק חשוב מאוד . תעמוד מול המראה, עם בגדים מחמיאים, ותדגמן לעצמך. שתגיע למצב שבו תגיד - ככה אני רוצה את התמונה - לך למישהו ותבקש שיעשה את זה ככה. אם זה צילום בחוץ, חכה ליום נעים, עם שמש, אבל גם עננים כדי להימנע משמש ישירה . יש גם עדשות שמתאימות לצילום פורטרטים (85 ממ -100 ממ הכי טוב)
 

Nat King Cole

New member
במגזין popular photography

(שאין לי אחוזים בו - גילוי נאות) יש הסבר על איך מצלמים פורטרטים טובים למטרות כאלו עם הסבר של "לפני" ו"אחרי". מומלץ לקרוא (גליון מאי) יש גם הסבר לצילום מקרו של זבוב (מישהו מכיר את הפורום שלנו מעבר לים). אבי.
 

Numnum

New member
תודה ! [כי אני שכחתי להוסיף את זה]

עשיתי מנוי לפי כמה חודשים, בתערוכה שהייתה פה. עלה לי 10$ לשנה...האמת ...אני לא מוצא את המגזין מדהים או סתם לא מספיק מקצועי . אבל בכל גליון יש כתבה אחת ששווה את המחיר . (האמת שזה יותר זול מנייר טואלט).
 

masterboy

New member
ואם מותר לי גם להוסיף

אחרי שצילמתי כמה בנות אני יכול להגיד שזה די הפתיע אותי מה שראיתי. יש בנות ממש יפות שבטוחות שמול המצלמה הן אמורות לעשות פרצוף מסויים או הבעה מסויימת בשביל שזה יצא יותר טוב ויש כאלו שעושות את זה לא במודע. לא צילמתי גם גברים אבל אני בטוח שזה אותו הקטע. אם אומרים לך שהצילומים לא משקפים את המציאות כנראה שחלק מהבעיה לא נעוצה רק בצלם אלא גם בך. תנסה לא לעשות משהו מיוחד שאתה מצלם. ככה אפילו בתמונות פספורט רגילות תראה שיפור.
 
למעלה