מחפש טיפים לצילום סידורי פרחים

  • פותח הנושא shayt
  • פורסם בתאריך

shayt

New member
מחפש טיפים לצילום סידורי פרחים

היי, בסוף שבוע הבא אני הולך לצלם קצת סידורי פרחים (טובה לחברים), חיפשתי קצת בפורום ולא מצאתי (תנסו לחפש "פרחים" ותראו מה תקבלו...) למישהו יש טיפים איך לצלם (ומה לא לעשות) בצילומי סידורי פרחים. אתם מוזמנים גם לעלות תמונות שלכם עם דוגמאות. תודה, שי
 

masterboy

New member
אני ממליץ!

קנה בריסטול שחור(2.5 שקל) ובריסטול לבן צא החוצה בשעות שלפני השקיעה(נגיד 5-6) וצלם את הפרחים עם האור הזה על הרקע השחור. הבריסטול הלבן ישמש כרפלקטור ותסדר אותו ככה שיחזיר את האור בשביל שלא יהיו צללים מעצבנים בתמונה. קח גם ספרי מים ותרסס טיפה על הפרחים בשביל לתת להם קצת זוהר וברק אני ממליץ לצלם בחוץ ולא בפנים כי אור טבעי תמיד עדיף על מלאכותי.
 

shayt

New member
רקע שחור

משהו קטן שלא הבנתי - להשאיר את הרקע השחור בתמונה, או אחרכך ללכת לפוטושופ ולהוריד כל מה ששחור (כלומר הרקע) ? שי
 

elistein

New member
מה תשים במקום?

הרקע השחור יבליט את הפרחים והוא נמצא שם במקום רקע מלא בפרטים ומבלבל. אפשר גם להעזר בו כדי לשחק בפוטושופ, אבל אני לא חושב שזאת הייתה הכוונה של "מסטר"
 

masterboy

New member
להשאיר

זה ידגיש את הצבעים של הפרחים ויחליש את ההשפעה של צללים מעצבנים. אל תדאג שהתמונה לא תהייה צבעונית. הפרחים הצבעוניים ידאגו לזה.
 

shayt

New member
מה עם קומפוזיציה ?

לא ממש נראה לי לקום ב5 בבוקר... נשמע מעניין הספריי מים, והרקע השחור. למישהו יש מה להגיד לגבי איך למקם את הפרחים בתמונה, מה עם חוק השלישים, רלוונטי כאן ? שי
 

masterboy

New member
קומפוזיציה

תעשה את מה שנראה טוב מה יכול להיות יותר טוב מהזה? תסתכל דרך המסך אם זה נראה לך טוב ואם כן אז צלם. אם לא אז נסה משהו אחר. יש לי הרבה תמונות שרואים בהן את חוק השלישים והן באמת יצאו יפות אבל אני מוכן להשבע שלא חשבתי על חוק השלישים בזמן הצילום. פשוט חיפשתי משהו שיראה לי יפה וצילמתי.
 

Yossssssi

New member
בוקר יתן גוונים כחולים

שקיעה תיתן גוונים אדומים
 

shayt

New member
תמיד אפשר לשחק עם WB

ולקבל גוון יותר חם/קר לפי הצורך שי
 
למעלה