שאלה די חשובה..

Nat King Cole

New member
אתה צודק

ואין קשר בין חברת בל (מסוקים) לבל לברטוריז. בל לברטוריז המציאה קרוב ל100% של התקשורת הקיימת היום דיגיטלית ואנלוגית, את הטרנזיסטור ועוד המון דברים.
 

masterboy

New member
זהו באמת זה נראה לי מושג

לא נראה לי הגיוני שהם מתפרסים על כל כך הרבה תחומים.
 
תודה על הטיפים ושאלה

איך אפשר לצלם במהירות 1/4 במקום שכולם בתנועה? צילמתי בכמה וכמה מסיבות (לא פאב) משפחתיות במהירויות יותר גבוהות וחלק גדול מהתמונות היו מרוחות לגמרי. בסוף הגעתי למסקנה שאין ברירה ומשתמש בפלאש.
 

ran refael

New member
היי עמית

תודה על האיחולים מההודעה הקודמת :) בקשר לצילום מסיבות קודם כל, כדי לצלם במהירות 1/4 ומטה בלי הרבה רעידות, חשוב להשתמש בעדשה רחבה כמה שיותר. ככל שהעדשה רחבה יותר, כך הרעידות הם מינימליות במהירויות נמוכות. בקשר לפלאש.. אני מסכים, חובה להשתמש בפלאש בשביל להקפיא את הנושא שנמצא במרחק עד 3 מטר מול המצלמה. כתבתי את זה גם בטיפים בסעיף 11
 

L o r i

New member
רן, אני אשמח לעצה...

אני גם מצלמת במועדונים עבור כמה אתרים ואיזה מגזין... השאלה הנשאלת היא: מה אני עושה עם "מכת העשן" במועדונים? (לVOX יש מחלה כזאת, הם אוהבים לחנוק את כל המועדון בעשן). אני נאלצת לצלם אנשים ממרחק של עד 2 מטר כדי שהתמונות תצאנה ברורות. יש לך איזה טיפ איך אני יכולה לצלם אווירה או קבוצה של 4-5 אנשים ממרחק יותר גדול ועדיין להוציא תמונות ברורות?
 

ran refael

New member
קודם כל

אני שמח לראות אותך בפורום שלנו איזה מצלמה ובאיזה עדשה את מצלמת?
 

L o r i

New member
רב תודות על קבלת הפנים :)

אני מצלמת במצלמת FUJI FINEPIX S7000 זום אופטי X6, זום דיגיטלי X3.2
 

masterboy

New member
הסבר

העשן נעשה קיר לבן מפלאשים ולכן חובה לצלם מטווחים קרובים... אין מה לעשות. צריכים לצלם בזמן שיש מעט עשן. בכל מקרה כדאי לעבוד עם פלאש חיצוני חזק וזה ישר את המצב
 

ran refael

New member
האפשרות היחידה שלך

להמנע כמה שיותר ממסך העשן היא להתקרב כמה שיותר לאנשים ככל שתהיי יותר קרובה, ככה יהיה לך פחות עשן בדרך, שיחסום לך את אור הפלאש. גם אני צילמתי מדי פעם בווקס, זה מקום מאוד קטן יחסית ומלא במעשנים בנוסף לכל. אם את מצלמת קבוצות אנשים ויש לך בעיה עם הזום במצלמה שמכריח אותך להתרחק כמה צעדים אחורה, תעברי למועדון קצת יותר פתוח כמו התאטרון, הזמיר, TLV וכד'.. המקומות האלה יותר גדולים והעשן פחות סמיך.
 

ran refael

New member
מבחינה טכנית

אני באמת לא יודע את הסיבה, רק יודע שזה המצב.
 

arnond

New member
בגלל המראה

החיישן ב DSLR יושב מאחורי המראה. המראה מתרוממת רק בחלקיק השניה של הצילום עצמו. לעומת זאץ ב P&S, החיישן חשוף תמידית וכל הזמן קולט את האור. (זו הסיבה שיש live preview במצלמות P&S אבל אין ב DSLR). הסכנה מלייזר בעת שימוש ב D/SLR הוא לעין שלהצלם ולא לחיישן כי האור פוגע במראה ועולה על העינית ומשם לעין.
 

arnond

New member
יתכן

אבל מה הסיכוי שבדיוק כשהמראה תעלה (והתריס יפתח) הלייזר יפגע בחיישן, לעומת P&S שבה החיישן חשוף (ופעיל) באופן קבוע ?
 

ozeli5

New member
כמה טיפים לצילום במועדונים../images/Emo13.gif

אני מצלם הרבה במועדונים לאתר לילה ואני מסכים עם רוב הדברים שאמר קודמי אך עם האסא איני מסכים אני מכוון על 200 אסא ניסיתי 400 ויצא גרייני מאד לכן עובד על אסא 200 מהירות כמו שהבחור אמר 1/4-1/15 אלה פחות או יותר המהירויות כמו כן אני מוסיף לפלאש -מחזק אותו ב =+0.3 ונותן פיצוי חשיפה גם +0.3 כמובן בהופעות אני מגדיל מהירות כי במיהורויות נמוכות ייצא מרוח , אנשים וחבורות סטטיים אפשר במהירות 1/4 אז מתקבלים הצבעים הכי טובים והכי מעניינים.
 

ran refael

New member
נחמד לראות כאן חבר'ה של דייויס

ודרך אגב.. שימו לב לאייקונים החדשים בתפוז
 

ozeli5

New member
הגם אתה מהחברה של דייויס?

אתה מצלם ללילה או לאתר כלשהו יהיה נחמד לראות תמונות שלך. אני מצלם במועדון הקו מילניום בליין "מנהרת הזמן". ולפני כן באותו הליין שהיה במועדון התכלת.כנס לאתר לילה ותראה תמונות.
 

ran refael

New member
אני לא מצלם מועדונים

אבל אני חבר טוב של דייויס הייתי מצלם מדי פעם ב"למון" לפני שנה וחצי בערך.. חוויה לצלם במועדונים, זה שיעור לא רע לכל מי שרוצה להיות צלם. דרך אגב.. אלדד רפאלי, צלם עיתונאי, התחיל בתור צלם מועדונים למגזין לילה.
 
למעלה