פרייז!

masterboy

New member
מכות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ../images/Emo6.gif

" אם אתה רוצה לשאול אדם אם הוא השתמש בעיבוד תמונה ממוחשב, לרוב תשאל אותו האם הוא העביר את התמונה ב-PS, לא?" לא! זה כמו שתגיד שבשביל לשאול מישהו אם יש לו מכונית אתה תשאל אותו אם יש לו פורד. פורד זה שם פרטי של מכונית ולא שם כולל למכוניות. ואותו דבר עם פוטושופ! פוטושופ זה שם פרטי של תוכנת עריכה. זה לא שם כולל לכל תוכנות העריכה!!! וזה גם לא שם לסוג של עריכה. קורה שאני טועה מידי פעם אבל במקרה הזה תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר. נראה לי שיהיה לך יותר קל להסביר לרועה צאן שכיבשה זה שם כולל לחיות
 

ganooov

New member
תגיד,

אתה שואל אדם אם הוא הולך לקנות קרחון או קרטיב? יש מקרים, די הרבה, שבהם שם של מוצר, לוגו, הופך להיות שם כולל לכל סדרת המוצרים הדומים לו. אני לא אומר שזה שם כולל לתוכנות עריכה. לא במובן הזה. אני אומר את זה במובן הזה שאתה אומר עריכה פוטושופית. מכות!!!!
 

masterboy

New member
אבל במקרה הזה זה לא ככה

פשוט הבנת את זה לא נכון ואתה נעול על זה.
 

z s 2

New member
../images/Emo26.gifאתר מצויין ללמודפוטושופ../images/Emo36.gif

לכל המעוניין , הנה אתר נחמד ללימוד פוטושופ , במיוחד למתחילים...איריס , אפשר להעלות לתאגליין... תהנו ...
 
כל הנושא מטוגלן../images/Emo140.gif והאתר שהעלית

נמצא בקישורי הקבע של פורום גרפיקה ודפוס (שם גם אמור להיות)
 

z s 2

New member
והנה תמונה שאהבתי מהגלריה שם...

עושה חשק לשחק עם זה... couch potatos
 

z s 2

New member
לא יודע איריס...נידמה לי שבתחום

אומנותי כדאי לבחור במגמת סגנון דיון פתוח ורחב , לעומת צימצום ומיסגור השיחה..זה נכון גם לגבי הבדיחה עם הג'יראף...הרי פוטושופ איננו בדיוק מנותק מהווית הצילום...לא הבעתי את דעתי על מרכז הליכוד היום... זאת לא ביקורת עליך, זאת מגמה שניראית לי טיבעית וחיובית להעשרת השיח והדיון בפורום כזה . מה דעתך ?
 
תקרא את דבר המנהל-לא נהוג להתפרץ

לשרשור העוסק ביצירה של צלם בפורום ולהוסיף לשם דוגמאות משלך-כי השרשור עוסק אך ורק ביצירה של אותו הצלם. לעומת זאת, אם זה היה שרשור הפתוח לדיון - כמובן שאתה צודק.ואתה מוזמן לפתוח טופיק נפרד לדיון,וגם להנחות אותו.ברצינות. ('ההתפרצות' שלך לשרשור 'פרטי' מפנה את הכיוון מהיצירה והתמונה שהועלתה לכיוונים אחרים-אני במקום הצלם הייתי נעלבת עד עימקי נשמתי!כי :פתחתי דיון לגבי הצילומים שלי-ופתאום עוסקים באחרת-של מישהו אחר! לא לכך הכוונה! בכל שרשור עוסקים בהתייחסות לתמונות ולרעיונות של פותח השרשור.כך זה מקובל כאן-והחדשים מוזמנים להשתלב בהתאם. ובכלל-את כל זה רוצה למחוק בשלב מאוחר יותר-גם בגלל שהרעיון הוכנס לקישורים תחת כותרת מסוימת-וכל דיון שלא קשור מקלקל כאן. מקווה שכעת מובן. יום טוב)
 

z s 2

New member
טוב . עיניין של השקפה , וסיגנון .

לא מסכים עם השקפתך , אבל מקבל אותה כמובן , והתאים עצמי אליה . כשלעצמי, אשמח מאוד אם סידרה שלי תעלה אסוציאציות מישניות , ותעבור לכיווני דיון נוספים בטבעיות...זהו אופי שיחה פתוחה...אבל יתרונות וחסרונות לכל סיגנון .אין בעיה .
 

אילוניק

New member
מקדיש את התמונה לגנוב

אבל מודה מקרב לב למרגל האפור (DARK SPY ) על עזרתו ותמיכתו עד שהצלחתי גם אני ליצור תמונה משל עצמי
 

OhFear

New member
יפה! ממש נראה פוסטר על הקיר.

אם זה היה מישהו אישי מהמשפחה - הייתי משתמש בגלוית שנה טובה, חג שמח או כל דבר אחר. יפה!
 
רעיון אדיר. התלהבתי מאד../images/Emo6.gif

אני בהחלט אנסה גם כן משהו דומה. שיווו זה דורש שכנוע של הילדים וקצת עבודה אבל פשוט גאוני. כמה דברים שאפשר ללמוד מהפורום הזה. מצטער ששבועיים לא הייתי. חג שמח
 
למעלה