< צלמים גדולים >

Nat King Cole

New member
מייפלת'ורפ - המשך

חלק מצילומיו עורר סערה בעולם והוא נגע במקומות פחות מוכרים לאוהב האומנות הממוצע, אם כי שמר על דרכו האומנותית בכל צילום.
 

Nat King Cole

New member
צילום אחד שאהבתי

צילום סטודיו באיכות גבוהה הגבר השחום נראה כמעט כמו פסל. מהבזקי האוד ניתן להבין בכמה אמצעי תאורה מייפלת'ורפ השתמש. גם עמידתו דומה לעמידה של פסלים יווניים.
 

yots

New member
התפלאתי..

שגם היה הומוסקסואל, ושמת מאיידס. זה סתם ניחוש שלי, אבל אולי זאת גם אחת מהסיבות שלא אהבו אותו כל כך?
 

Nat King Cole

New member
תשמע

ציינתי שמת מאידס בשרשור אחר על מה הופך אמנים לקלאסיים. רציתי להוסיף מת ב-1989 מאידס אבל זה נראה לי מיותר. וברסון מת השנה מזיקנה- אז מה? אני לא חושב שבגלל המחלה שלו אהבו אותו פחות. ואני מסכים לגמרי לגישת שנות השמונים העליזות (לא במובן הגיי).
 

yots

New member
יש הבדל

פחות דיברתי על האיידס, למרות שעדיין אתה חייב להסכים איתי שזה שונה כמו מוות מזקנה, ושזה מראה שהוא יכל אולי לחיות היום ולהמשיך לעבוד, ואולי אפילו להתקבל יותר טוב בעיני האנשים, שהיום הרבה יותר פתוחים להומוסקסואלים וכו'. בכל מקרה, זה פשוט נראה לי די מוזר להזכיר אותו בלי להזכיר את הגישה של האנשים אליו (ודאתי, חשבתי נכון מקודם), וזה שחלק מהפרסום שלו גם בא בגלל זה, לטובה או לרעה. ובכלל (ואולי אני מתחיל לחזור על עצמי), אם כבר מזכירים אמנים, אז זה נחמד להוסיף דברים שאפיינו אותם או השפיעו על יחס החברה אליהם, ולא רק עובדות יותר "טכניות" על הצילומים שלהם - למרות שהפינה מצויינת גם ככה!
 

funinthesun

New member
רוח התקופה

אני חושב שהצילומים משקפים את התקופה. איזור שנות השמונים,צילומים של פורטרטים עצמיים עם איפור,ופורטרטים של הזולת. חיפוש עצמי של ממש. אלו הצילומים שדיברו אלי יותר,מאשר משחקי הצורה.
 
למעלה