a P o C a L y P S e

big ass blue

New member
אני לא אניח לזה.

כולם תחת מטריה אחת כן.
כולם אנסים פוטנציאליים מבחינתי, לדוגמא...
מה זה משנה...
מבחינתי צלם עירום זה נאצי בשנת 1939, צריך לחסל אותם.
 

KallaGLP

New member
בטח שהעירום מורגש, ועוד איך.

תמוה בעיניי שמישהו שמתנגד למשהו עושה אותו בכל זאת. אישית, לא יכולה להתחבר לזה.
 

big ass blue

New member
אני כמו השלום בין העמים

הגישה שלי שונה, העירום לא מעניין אותי בכלל. ברגע שיהיה שינוי, אדע שעשיתי את שלי.
אני לא מתרכז בעירום כי אני כמעט ולא מצלם בכלל, ה]עילות הפמיניסטית שלי אינה מתרכזת בצילום, וזה בכלל לא משנה מה אני עושה בכלל ביום יום והיכן אני נמצא ומתנדב, זה רק מדרגה.
 

KallaGLP

New member
קטונתי, לא מבינה.

לדעתי יש סתירה פנימית בין המילים שלך למעשים שלך. זכותך, מה אני אגיד, אך אותי לא שכנעת.
 

big ass blue

New member
אין לי במה לשכנע אותך

כי א. אני לא מכיר אותך.
כי ב. לא ניסיתי לשכנע אותך.

את התעניינת ושאלת שאלות ואני סיפרתי לך את הדברים כפי שהם.
אם את טוענת שיש סתירה בין מה שאני עושה ומאמין בו, זו בהחלט זכותך לחשוב כך, מותר לך.
אני כן נמצא במצב שאני חייב לתת דין וחשבון, כי בסופו של דבר אני גבר, בדיוק כמו כולם, לא משנה מה מסתתר בפנימיות שלי והיכן גדלתי, גם אם הילדות שלי עוצבה אחרת לחלוטין ושונה משאר נפשות.
זה אפילו יומרני להגיד לגבר אחר מה לא טוב בו... זה יומרני לעמוד מול נשים ולהגיד כמה חארות הם הגברים, כשאני גבר בעצמי... אז כבר הייתי במקומות הללו אינספור פעמים... המגדר לא חשוב, מה שחשוב זה הבנאדם שעומד לפנייך, ואני נמצא בקהילה מאוד סגורה ודימיונית שהכניסה לקהילה הזו מותנית בקשיים שלא ידע האדם...
גבר, צריך לשכנע אותי, כמו את שאר הנשים, לא אני אותו. כדי לשכנע אנשים שהצורך במה שאני מאמין עובד, לא די באמנות בלבד, זה שאני יודע קצת לצלם זה יופי טופי, זה קצת עוזר, אבל לא מספיק. צריך הסברה, צריך לנהל דיונים.
פה את רואה צילומים ואולי מתרשמת מהם ואולי לא, לא יותר מזה...
 

KallaGLP

New member
אני ממש לא חושבת שגברים הם "חארות".

אני חושבת שזו הכללה מוגזמת לגמרי ולא צודקת. אני חושבת שרובם הם אנשים רגילים וחלקם אף אנשים טובים מאוד. אני מכירה הרבה כאלה. אני לא מבינה למה גבר צריך לתת דין וחשבון רק כי הוא גבר. מבחינתי גבר אינו מעורר אצלי חשדות או חששות ואינו מקבל יחס שונה מאישה או מכל יצור אנושי רק כי הוא גבר, ללא סיבה מיוחדת. כל חיי היו לי מלא ידידי נפש שהם גברים. נכון, יש ביניהם גם מטרידים ואנסים ואנשים רעים בכללי, אך אני מאמינה שהם מיעוט.
לא לגמרי ברור לי מה אתה מנסה לומר. אני לא טענתי שצריך לשכנע מישהו במשהו רק על ידי אמנות, או שבכלל צריך להשתמש באמנות למטרה זו. אני תהיתי על משהו מאוד ספציפי: איך לעסוק במשהו שאתה מתנגד אליו מצפונית מסתדר מבחינה אתית ואינו מהווה דבר והיפוכו. זכותך, כמובן, לא לענות. אתה לא חייב לי דבר. אני רק רוצה לציין שעצם זה שאתה מקדיש את עצמך לנושא מסוים אינו מבהיר מבחינתי את הסוגייה הספציפית הזאת, ואף נראה לי לחלוטין לא קשור ומעורר עוד יותר תמיהה שאדם שמקדיש את עצמו למאבק באלימות נגד נשים, וספציפית נגד צילום נשים עירומות, מצלם נשים עירומות בעצמו. שום דבר שכתבת פה לא קשור לדעתי לשאלה הזו ולא עוזר לי להבין טוב יותר איך זה מסתדר. אבל זה בסדר, ברור שאתה לא חייב להסביר אם אתה לא רוצה או לא יכול.
 

big ass blue

New member
את צריכה להפסיק לשים את עצמך בדברים שלי

כשאני כותב על מה אני חושב על גברים, זה לא אומר שאני חושב שגם את צריכה, בסדר? מקווה שעד כאן מובן. כי התחלת לתאר מה את חושבת על גברים וזה נראה לי מאוד מוזר, כאילו את מגנה על הדברים שלי שכוללים גם אותך, אז הם ממש לא. מה שאני רושם, זה אני בלבד. הדבר החשוב יותר זה אופן הצילום שלי ומדוע אני עוסק בו. רשמתי שאני לא מכיר אותך ושאני לא חייב לך דבר, בסופו של דבר זה נכון, לא ניסיתי לשכנע אותך ולתת מידי הסברים כי לא הרגשתי שאני צריך, גם לא הרגשתי שדבריי אינם מספיקים. יכול או לא רוצה? אני מבין את התחושה שלך, אני מזיין במוח, ממציא תירוצים משחק אותה איזה קדוש, השונה בשומה, התמים בתמימים, כשאני מתעסק באמנות הזו בעצמי. אפשר להרגיש את זה. עכשיו, אני באמת לא חייב שום דבר לאף אחד ויכולים לרשום שזה תמוה. רוצה דוגרי? כשנכנסתי לצלם עירום, הייתי מצלם גברים בלבד, כי רציתי אתגר, וכי חשבתי שגברים לא מצולמים יותר, זה די נכון. אז פרסמתי צילום של גבר בקבוצת עירום, אז רשמו איכס, רשמו שזה לא המקום, זה הכעיס אותי מאוד ולא ניתן היה ממש להתווכח מי יודע מה כי רוב הקבוצה קובעת שהמילה עירום אמנותי מתייחסת לנשים בלבד. מפה לשם, אני מוברח מכל קבוצת עירום אמנותי, ומכל קבוצה אפשרית הקשורה לצילום כמעט, גם כשזה מצונזר נטו, או צילומים שלא צריך לצנזר בכלל. אני מצלם נשים בעירום, גברים בעירום, ומנסה להוכיח לצלמי ישראל שהעירום הוא לא אישיו והוא לא הנושא, הוא גם לא אמצעי ולא צריך להיות כלל. דוגמנית שתיכנס לקבוצה תבחר בי, ואני אגיד לה, את לא צריכה עירום, אפשר לצלם אותך עם בגדים ותהיה תוצאה נהדרת... מבינה? זה מה שאני רוצה...
 

KallaGLP

New member
אין לי שום כוונה לשים את עצמי במקומך.

הסיבה היחידה שכתבתי את דעתי היא שאילו לא הייתי מתייחסת זה עלול היה להתפרש כהסכמה שבשתיקה. כמי שביטאה חוסר הסכמה לגבי צילום של עירום, אילו לא הייתי מגיבה על מה שכתבת על גברים היה אולי משתמע מזה שעל החלק הזה של דבריך אין לי מחלוקת איתך, וזה לא כך. ברור שאתה כותב את דעתך, אך היה לי חשוב להבהיר ליתר בטחון שאני לא שותפה לדעה הזו.
ובתשובה לשאלתך - לא, אני לא מבינה, לא לגבי נשים ולא לגבי גברים, איך לצלם בעירום מוכיח שלא חייבים להצטלם בעירום. אבל זה בסדר, באמת. לא כל דבר חייבים להבין ואין צורך להמשיך להסביר. נראה לי שאפשר לסגור את הנושא.
 

אילן די

New member
ברוך שובך, אנטון

את הסגנון אפשר לזהות כשלך מקילומטרים

עבודה טובה.
 

big ass blue

New member
יש שיתוף פעולה

כי אני לא מתמקד בהם אלא בנושא שאני מייצר, הקשור לפמיניזם. הרבה תורמים לזה, גם כי אני עובד על כל צילום במשך תקופה ארוכה.
 

dudi4321

Member
ברוך השב!

נהנה מכל מה שאתה מצלם.
גם לפעמים בפייסבוק.
צילום חזק כמו כל היתר שלך המוקפדים.
 
למעלה