אחת ... דיעות.. הצעות.. ביקורות... עלבונות... יתקבלו באהבה

lightflake

New member
אחת ... דיעות.. הצעות.. ביקורות... עלבונות... יתקבלו באהבה



 
יש פוטנציאל

האתר מעניין, הביצוע טוב, אבל חסרות לי כמה דמויות על הכביש מימין שיוסיפו מימד סיפורי/מתח/סקרנות. אולי שווה להקים שם אוהל ולחכות שמשהו מעניין יקרה
 

lightflake

New member
מסכים.. אלו יותר 'צילומי נסיון' בנושא הזה (בנייני תעשייה)

אני רק מתחיל בתחום, אבל תמיד הייתה לי מין משיכה ביזארית לאתרים הללו... מרגיש שיש שם המון פוטנציאל...
&nbsp
עוד אחת מאותו אתר היום אחה"צ...
ואם במקרה מישהו מכיר מפעלים גדולים שניתן להכנס לצלם אני אשמח לשמוע...
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp

 

lightflake

New member
העדשה הזו (על הצד הרחב שלה) ממש מעוותת נכון?

מעניין אם עדשה רחבה של הפוג'י תעוות פחות (כל התמונות החדשות זה מהסוני RX100)
&nbsp
 

lightflake

New member
אז היא בטח מאוד רחבה כי זה סנסור קטן יחסית...

אולי בגלל זה העיוות הקשה
וגם... לא אהבתי את איך שהשינוי בסרטון שראיתי נראה... או שהבן אדם שם לא יודע איך לעשות את זה, הרי גם בציור יש פרספקטיבה וזה לא נכון לעשות את זה לפי קווים ישרים עם סרגל... ומה עשו הצלמים של פעם? בטח חלקם השתמש בעדשות רחבות אז איך הם תיקנו את העיוות לפני המצאת הלייטרום ?
 
לא יודע אם בעבר היה שימוש נרחב בעדשות רחבות

עדשות מעידן הפילם באיביי - תראה שיש המון 50 מ״מ, קצת פחות 28 מ״מ, פה ושם איזו 24 מ״מ - פחות מזה מאוד קשה למצוא אם בכלל.

לא חקרתי לעומק אבל לא נראה לי שהיה שימוש נרחב בעדשות רחבות, שלא לדבר על אולטרה רחבות בעידן הפילם.

לגבי הסנסור -

ל-RX100 III למשל, עם סנסור של 1 אינץ׳, יש crop factor של 2.7 ולכן העדשה המובנית של 8.8-25.7 מ״מ היא 24-70 מ״מ במונחי פול פריים אם חישבתי נכון, כשה-24 מ״מ בהחלט רחב (אבל לא אולטרה רחב).
 

lightflake

New member
כן אבל זה בדיוק מה שהתכוונתי

שתכלס מבחינת הפיזיקה היא לא 24 היא 8.8 !!.. אולי זה מה שמשפיע על העיוות...
 

lightflake

New member
הצד השני גם היה נחמד עם כל הפרסומות... בלאגן ...

(זה צמוד לקניון איילון, יש שם מחצבה של סולל בונה)
&nbsp

 
ישר מהמצלמה?

לא יזיק קצת עיבוד, למשל הבהרת הבנינים. גם כאן אפשר לישר. לא יותר מכמה דקות עבודה. המצלמה מוציאה raw או רק JPG ?
 
למעלה