אתגר שבועי, 1-11 לפברואר: ידיים

יעקב ו

New member
אתגר שבועי, 1-11 לפברואר: ידיים


האתגר השבועי - הפעם לשבוע וחצי.

תמונה שבא הנושא הדומיננטי הוא "ידיים" או "יד", כמובן שלא בהכרח רק אלמנט זה ויכול להיות בנוסף כל דבר אחר.
 

xfwind

New member
קרפתי יותר הדוק. לא בטוח שעדיף....

בכל מקרה ב- JM300ABS רצועה רק ב-15K


 

גנגי

New member
ידי אמן

(מישהו רוצה לנחש? הידיים של מוזיקאי ישראלי ידוע)

 

enigo

New member
סליחה, התמונה הנכונה - נא למחוק את הקודמת. חברות



 

יעקב ו

New member
מזכיר שיש עוד שבוע


מזכיר שיש עוד שבוע לאתגר כי הוא הועלה באמצע השבוע והוחלט שהאתגר ימשך 10 ימים.
 

יעקב ו

New member
תוצאות האתגר


אחד השיקולים שלי הוא עד כמה נושא האתגר (ידיים במקרה זה) הוא דומיננטי. למשל – לו התמונה הייתה מוצגת ללא הקשר האתגר וללא הכותרת האם היה ניכר בבירור שזה הנושא של התמונה?

ברקוד faloou – הבחירה ב- low key עובדת כאן. יש כאן סקרנות – למה הוא מחזיק לה את הצוואר בצורה כזו, ומה פשר הקעקוע? האם יש לו משמעות? אולי כשהיתה צעירה נסעה לתאילנד ושם התקעקעה כי לא הבינה שהעור הזה ילווה אותה עוד הרבה שנים. החיתוך של הגוף עובד.

לאתגר sagiKor – תמונה עם אובייקט ורקע מעניין. מסקרן כיצד נוצרה התמונה, למה הוא הרים את ידיו – האם הצלם ביקש ממנו, האם הוא רצה להסתיר את פניו ובכלל האם הוא משתף פעולה. מבחינה טכנית הלובן בכפות הידיים בולט ולא ברור אם זה עיבוד או המציאות.

טיפול 10K xfwind – הידיים בולטות אך לדעתי היה עדיף שהראש היה מוטה לצד השני כדי שנראה יותר ממנו. יכול להיות ששווה לנסות חיתוך שמשאיר את הרבע הימני התחתון (עם הידיים כמובן). ברור שזה רגע כואב לצלם כי טיפול 10K שכולל החלפת רצועת ואריאטור אינו דבר זול.

ידי אמן גנגי – כאן קצת התלבטתי. מצד אחד התמונה עשויה היטב (התאורה נהדרת באור ובחושך). מצד שני חסר לי איזה שהוא הקשר. אם הוא מוזיקאי ישראלי ידוע אז איפה גיטרה או אפילו מיקרופון שילוו את הידיים. לגבי זהות האומן – נראה כבן 50-60, לא ניכרים סימני עבודה פיזית (כגון צלקות, חתכים) אז כנראה שהוא מתפרנס מהמוזיקה היטב. אולי דני סנדרסון? אבל אם צולמו הידיים אז אולי הוא פסנתרן? יוני רכטר?

שש בש volcman – חיתך נועז, מה שעושה את התמונה זה תנועת ה "למה מה" שאופיינית לאיזור הלבנט. מצב הלוח מראה תחילת משחק אז לא ברור מה יש להתרגש כבר. סה"כ אהבתי.

חברות enigo – תמונה חביבה עם צבעי הציפורניים שמוסיפים הרבה. הדבר שמפריע לי זה התחושה של ביום וגם זה שחסר עוד משהו בסביבה.

ידיים מציירות דליה קו – תמונה חביבה, חיתוך נועז שעובד כי משאיר תוכן תומך לידיים. יכול להיות ששווה לסגור צמצם ולקבל את הכל בפוקוס אבל לא סגור על זה.

לא תלכי לבד JacB – התמונה טובה אבל אני לא בטוח שהידיים מספיק דומיננטיות בחיתוך הזה. הייתי מנסה חיתוך שבו הגבר נחתך החל מהכפתור שלו ונשאר צד ימין של התמונה. גם כאן לדעתי ההחלטה לחתוך ראשים ורגליים עובדת.

לאתגר יערעד – התמונה חתוכה היטב כתמונה בפני עצמה (חוץ מהיד שבצד ימין שנראית לי מיותרת) אלא שבהקשר האתגר היה צריך לחפש חיתוך שיבליט יותר את הידיים.

טעים גרין הכחול – ההתכנסות של הידיים למרכז התמונה עושה אותה. אהבתי.

טריה מהיום ravivme- התמונה טובה ומעניינת אבל אין מספיק עוצמה במסר של הידיים. במבחן של – האם היה ניכר שזה הנושא – היה קשה לדעת.

תוצאות:
3 – volcman
2 – דליה
1 – גרין
גרין - הכדור עובר אליך
 

sagiKor

New member
תודה כל השיפוט וברכות לזוכים

הערה לגבי התמונה שלי - לאנשים כהי עור יש כפות ידיים בהירות, זה הכי טבעי בעולם ואין טיפת עיבוד בתמונה (סריקה של נגטיב שחור-לבן).
לגבי שאר התהיות שלך - אחד הצלמים שאהובים עלי - Trent Parke אמר פעם בראיון שתמונה טובה היא כזאת שגורמת לשאול יותר שאלות מאשר לספק תשובות אז אקח את השאלות שלך כמחמאה
 
למעלה