אני עם צלח גמרתי

אני עם צלח גמרתי

מעשה שהיה כך היה ואקצר בפרטים על מנת לא להשמע כמו כלבוטק.
במסור הסרט שרכשתי אצל צלח BS12 של Record Power ארעה תקלה (בתקופת האחריות), הידית לשחרור הטית השולחן מסתובבת על ריק ולא משחררת את בורג הנעילה. פניתי לאבירם בצלח ששאל אם אני יכול לשלוח את המסור אליהם. להזכירכם משקל המסור 75KG וכמאמר הגשש לשלוח את האמבטיה לאינסטלטור. לאחר שאמרתי שלא נראה לי להוציא מאות שקלים רבים על המשלוח ושזה גם לא הגיוני ולאחר דין ודברים והבטחות "נראה מה אפשר לעשות" שארכו כחודש וחצי התבקשתי ע"י אבירם להתקשר למנחם שאמור לתת שרות למסור. בשיחה איתו סיכמנו שישלח לי את הידית המדוברת וינחו אותי מה לעשות(עד פה הגיוני). לאחר מספר ימים הגיעה הידית - הלא נכונה וכמובן שלא זכיתי לכל טלפון מטכנאי או מי שיבין את הבעיה וייעץ לי כיצד לטפל בה. את הבעיה לבסוף פתרתי בכוחות עצמי עם קצת אלתורים.
גם פרפר פלסטיק אחר שנשבר, למרות שהובטח שישלחו, לא הגיע.
מספר מסקנות:
א. כקונה ותיק ונאמן שהגיע לצלח לא מעט פעמים מחיפה וקנה ציוד באלפי שקלים רבים אני מצפה לקבל שרות ראוי, לא מספיק להתיחס יפה בשעת הקנייה, ספק נבחן באופן טיפולו בבעיה ולכן כאמור בכותרת אותי אצל צלח לא יראו יותר. יש מספיק חנויות בחיפה.
ב. אין כנראה הבנה, חלפים או שרות ראוי לRecord Power בארץ ולכן המסקנה המתבקשת, אני את מוצרי החברה, לא אקנה יותר.
ג. לפני קניית ציוד ובעיקר כבד כדאי לבדוק את יכולת התחזוקה והשרות בארץ כי הלוא זה הנימוק העיקרי לקנייה בארץ ולא באינטרנט.

חבל ומצער שזה המצב.
חיים
 

moshezar

New member
איזה קיטור שחררת

שמע חביבי, מזל שרק הידית התקלקלה !
מבלי לשפוט את החנות שכולם משבחים אני חושב שאחריות תיקונים לכלי עבודה היא במעבדה, מעניין מה קורה במוצר שכזה שהוא כבד, מה כתוב באחריות? והאם יש כיסוי על בעיות כאלה, זה מקביל לשבר?
חבל שכך קרה אבל אל תיקח את זה בעצבים, לצערי כל נותני השרות מנסים לחסוך איפה שניתן
לא מנסה להציג עמדה משלי, אני לא מכיר את החנות, אבל הנה נפלה לך הזדמנות להכיר מקרוב יותר את המסור .
 

yulevi

New member
אף חברה

לא נותנת אחריות לחלקי פלסטיק או שרות תיקונים עד הבית,חיים קיבל את חלקי הפלסטיק הבלויים בדואר רשום,לצערו החלק לא היה מתאים,לדגם המסור שלו
לחיים הוצע להביא את הכלי למעבדת השרות,אך בגלל הקושי של חיים בשינוע ,אבירם הציע שליח שיקח מחיים למעבדה וחזרה לחיפה,על חשבון צלח,וחיים דחה זאת
לא הייתי מתערב בתגובה כי חיים חבר יקר,במקרה ביום ראשון נפלט לו שגמר עם צלח,ונכנסתי לעומק הקורה לבדוק את הדברים,ומה שאני כותה אכן וידאתי עם חיים.
מסור הסרט שלי שוקל 108 קג,ל2 מהקונים בקניה הקבוצתית היו בעיות לאחד דלת ארגז האכסון עקומה,לשני משטח העבודה לא מאופס,פנו ליבואן במסגרת האחריות,והתבקשו להגיע לחברה להחלפת החלק,לאף אחד לא הוצע שליח עד הבית,כשראיתי את התנהלות אותה חברה,הפסקתי לקיים עימם קשרי שת"פ
לא פעם חברים כתבו כאן על השרות הטוב של לדיקו,יצא למספר חברים להעזר בשרות עם מסורי השולחן,כולם ללא יוצא מן הכלל הגיעו למעבדה עם המסור
מקצוע עליון תחתון של מטאבו,תקלה בתקופת האחריות,לצורך תיקון החבר לקח את המקצוע למעבדת החברה בפתח תקוה
מסור הגרונג פנדל שלי של מטאבו kgs315 כפתור הנעילה נשחק,עם כל הקשרים שלי לקחתי אותו למעבדה להחלפת הכפתור
מסור גרונג נוסך של מטאבו,אאל"ט של אילן גם לצורך שרות הובא למעבדה בפתח תקוה
הבעיה שלפעמים בשעת תקלה או כעס שוכחים את כל המעלות הטובות שמסביב
מאיר קנה מסור סרט לפני כמה שנים,איך שהגיע הביתה,מאיר גילה מספר תקלות היבואן התנער,למזלו של מאיר הוא בעל ידי זהב כשנשבר לו ה...פתר את הכל לבד,במקרה את המסור של מאיר בזמנו אני הזמנתי,ומאיר אכל אותה,מאותו יום אינני ממליץ על אותו סוחר,כי בנוסף למאיר עוד מישהו קנה מסור דומה כשהופעל הגלגל העליון רקד,ליבואן לא היה גלגל חלופי והחבר המתין שלושה חודשים לדלדל אחר
קניתי מחרטה כבדה לאחר זמן לא רב אותה ידית פלסטית שהלכה לחיים הלכה אצלי והיתה ממתכת,היבואן טען שאין אחריות על זה,וחייב אותי
חברים צריך בכל דבר לראות את כל צדדי המטבע
תקלות קורות וחבל שהתקלה היא אצל חיים,לאור אכזבתו מהכלי זכותו להביע את חוות דעתו ולהוציא קיטור
אף לעומת חיים יש בעלי דעה שונה והם רבים
אלו מספר דוגמאות יותר כתגובה לתגובה שאלה של משה
סיפרתי היום לחיים שקניתי מקרר חדש,לפני תום אחריות השנה נשברה הידית הפלסטית,פניתי לחברת השרות,ואמרו לי שעלי לשלם עבור החלק,כי כתוב באחריות שאינה כוללת שבר או בלאי של חלקי פלסטיק כידיות כפתורי הפעלה וכד',בדקתי במספר תעודות אחריות של מוצרים לבנים לבית ואכן יש סעיפים כאלה.



,
 
אין לי עניין להתווכח

העובדה שיש ספקים גרועים יותר לא מנחמת. צרת רבים נחמת......
את חוזה הרכישה והאחריות אין לי חשק לקרוא עם עורכי דין, כלקוח ותיק אני מצפה שיעזרו לי לפתור את הבעיה ולא בסגנון של שלח את האמבטיה לאינסטלטור בגלל ידית ובסוף יעשו טובה וישלחו את הידית הלא נכונה.
לעצם העניין, חדשיים של טלפונים הלוך ושוב, אי שרותיות למעט מילים יפות וחוסר ידע/הבנה טכנית במוצר.
בעיה שניתן היה לפתור בקלות, השורה התחתונה, לקוח לא מרוצה.
 

moshezar

New member
שרק תמשיך להעלות עבודות יפות

לא צריך עורכי דין כדי לקרוא מה היקף האחריות, זה חובה לקרוא ולדעת ומי שלא בודק זאת בעיה שלו בלבד !!!
אם יש לך אחריות אז תדרוש ותקבל בלי לוותר ואם אין לך אחריות תדאג לעצמך. אחריות זה חלק לא קטן מהמחיר.

יכול להיות שהכעס שלך באמת מופנה לש.ג כי הוא רק המשווק ולא נותן השרות לתיקונים.
אני יכול לספר לך שקניתי מספר מזגנים לבית, תוצרת חברה ידועה וטובה מרשת של מוצרי חשמל גם היא ידועה וטובה - עברו 3 שנים מאז הרכישה, במהלך הזמן הזה המזגן אצלי בחדר התקלקל 6 פעמים, 3 פעמים מתוכן הטכנאי ניסה לתקן את אותה תקלה ולא הצליח.
ברור שאני לא יכול להאשים את החנות שרכשתי בה, הפסדתי ימי עבודה ועצבים....
למזלי כל התיקונים היו בתקופת האחריות ולמרות כל הכעסים קיבלתי שרות תיקונים והמזגן תוקן בהצלחה (טפו טפו טפו).
אם אצטרך לקנות עוד מזגן כנראה שאבחר באותה חברה למרות כל הטרחה ובעיקר בזכות השרות
 

kube

New member
עם כל הכבוד..

אין לי ולא היה לי עניין עם צלח (אני גר רחוק מידיי )
אבל,
אני לא מכיר נותן שירות כלשהוא (ממכונת קפה ועד מכונת כביסה וכל מה שבאמצע)
שיקח ויחזיר את המוצר על אחריותו (וחשבונו).
תמיד (למעט אם מצויין מפורשות באחריות אחרת) על הלקוח לדאוג להביא את המוצר למעבדה.
&nbsp
אני חושב שאתה מוציא תסכול על הש.ג ..
&nbsp
(אגב, הייתה לי בעיה עם מסור פנדל שרכשתי בפולק (חיפה להזכירך) וכמובן שנאלצתי להביא אותם אליהם, לחכות חודש וחצי ולקחת אותו בחזרה, אין מה לעשות, זה חלק מהמשחק )
 

64amnon

New member
לפני כמה שבועות כמעט כתבתי אותה הכותרת

ואיזה מזל שספרתי עד 10, משום שלאחר שבדקתי עצמי (העיניין היה אחר משלך) גיליתי שאני טועה
כך שסתם הייתי משחיר אותם. ואז הבנתי שלאור היחס שמקבלים מהם אולי מפתחים צפיות גדולות מדי של "מגיע לי" מאחר ובכל מקום אחר היו בועטים אותי החוצה במקום להעסיק 2 מוכרים מולי בויכוח סרק.
התעצבנתי ללא צדק, הפסדתי את הרכישה שרציתי (זולה מכל מקום אחר משמעותית), וחייב התנצלות.
אולי בגלל מיקומך בצפון כדאי לך לרכוש בכל מקרה באיזור, אבל אני בטוח שצלח יעשו הכל לפתור הבעיה.
 

צבינגי

New member
משור סרט BS12

גם אני קניתי דרך צ.ל.ח את המשור ואני מאוכזב. משור ברמה נמוכה מאוד מבחינת כוח ודיוק ניסור.
כל המכלולים ברמה סינית ירודה.
אין לי טענות למוכר (צ.ל.ח) רק אולי כדאי שיפיק לקח מהערות הקונים ולא ימכור מוצרים
ברמה זו.
השרות של היבואן,כמו שנאמר,דומה לרמת השרות של הרבה ספקים בארץ....על הפנים
 

yuvaleitan

New member
צריך לעשות הבחנה

בין היבואן נותן האחריות והשירות לבין המשווק או המוכר.
למעט במקרים בהם היבוא הוא של המוכר. מי מיבא את Record Power לארץ?
חנויות לא נותנות אחריות ולא תיקון, אבל כחלק מאמנת השירות של החנות, אם יש כזו, מוצהר האופן בו מטופלים כלים תקולים.
מתוך דף הבית של צלח:
שרות תיקוני כלי עבודה: שירות תיקונים אמין מהיר ואיכותי. הכלים נאספים מידי יום למעבדות התיקונים של החברות, במעבדות משתמשים בחלקי חילוף מקוריים בלבד ולכל תיקון יש תיעוד ואחריות.
הפרשנות של "הכלים נאספים מידי יום למעבדות התיקונים של החברות" עשוי להיות עניין למחלוקת, כי לא ברור אם מדובר באיסוף מהחנות עצמה, או מבית הלקוח.
גם סיוע של החנות בתיווך בין הלקוח לנותן השירות בתקופת האחריות, הינו חלק מן השירות. לצערנו כצרכנים, ברוב המקרים החנות מתנערת בנושא זה. זה מצטרף כמובן לשירות המקצועי שניתן בחנות במעמד הרכישה, הסבר מפורט על השימוש בכלים שנמכרים (במיוחד כלים חשמליים "כבדים", ובמיוחד אם יש עניין בטיחותי), וציון עיקרי תנאי האחריות ואופן המימוש שלה. נדירות הפעמים שנתקלתי בדבר כזה כחלק משירות שוטף של חנות, אפילו אם כלקוח דרשתי זאת.
כיוון שאינני צד בהתנהלות הספציפית המוצגת, ואינני מצוי בכל הפרטים, אני לא מחווה דיעה עניינית למקרה המוצג ע"י חיים, שעל פניו נראה מקרה מאכזב של חוסר יכולת לתת מענה שירותי מלא ונכון ע"י נושא האחריות ונותן השירות של Record Power . במיוחד לאור כך, שזהו כלי "מבית טוב".
 
סיכום קצר

  • יהודה - רק לידיעתך, קראתי היטב את כתב האחריות ( באתר של Record power ) אין שם כל הסתייגות מחלקי פלסטיק כך שאף אחד לא עושה לי טובות.
  • משה - הדברים לא נכתבו לצורך שחרור קיטור וגם לא מעצבים ( היו לי חדשיים לספור עד....
    )אלא מתוך תסכול ואכזבה, הצפיה שלי היא שספק מוכר וחביב הפורום יעשה את הExtra mile, את הצעד הנוסף לקראת לקוח נאמן. אין ספק שאמשיך ליצור ולהציג את עבודותי בפורום.
  • KUBE - לא ביקשתי להוביל את המסור למעבדה זו היתה דרישה של אבירם, הרי זה מגוחך לדרוש להביא את המסור למעבדה לתיקון פשוט כלכך. מה שביקשתי הוא שטכנאי/מי שמבין יבין את הבעיה וייעץ לי איך להתקדם וזה לא קרה.
  • לכולם - ישנה רוח של ככה זה, זה מה שיש, תגיד תודה וכד' אני חושב שאנחנו כלקוחות צריכים לדרוש אחריות ושרות ראויים מהספקים וזה אפשרי. ראו היחס של בוש.
  • אפשר ורצוי לקנות באינטרנט זה זול ופשוט יותר. במקרה שלי קניתי מחרטה, כשהגיעה ראיתי שישנו בורג עקום (מוביל ה-Tailstock ) מייל לחברה ותוך שבוע הגיע בורג חלופי בלי טובות, ללא ויכוחים, טלפונים וכד' כי ככה נהוג בארה"ב.
  • העיקר חברים הבריאות, המשך יצירה והשתתפות פעילה בפורום
 

kube

New member
יש מצב שאתה צודק... פשוט הציפיות שלנו מספקים נמוכות מאוד :)

 
למעלה