חק גינה לי
New member
אני עם צלח גמרתי
מעשה שהיה כך היה ואקצר בפרטים על מנת לא להשמע כמו כלבוטק.
במסור הסרט שרכשתי אצל צלח BS12 של Record Power ארעה תקלה (בתקופת האחריות), הידית לשחרור הטית השולחן מסתובבת על ריק ולא משחררת את בורג הנעילה. פניתי לאבירם בצלח ששאל אם אני יכול לשלוח את המסור אליהם. להזכירכם משקל המסור 75KG וכמאמר הגשש לשלוח את האמבטיה לאינסטלטור. לאחר שאמרתי שלא נראה לי להוציא מאות שקלים רבים על המשלוח ושזה גם לא הגיוני ולאחר דין ודברים והבטחות "נראה מה אפשר לעשות" שארכו כחודש וחצי התבקשתי ע"י אבירם להתקשר למנחם שאמור לתת שרות למסור. בשיחה איתו סיכמנו שישלח לי את הידית המדוברת וינחו אותי מה לעשות(עד פה הגיוני). לאחר מספר ימים הגיעה הידית - הלא נכונה וכמובן שלא זכיתי לכל טלפון מטכנאי או מי שיבין את הבעיה וייעץ לי כיצד לטפל בה. את הבעיה לבסוף פתרתי בכוחות עצמי עם קצת אלתורים.
גם פרפר פלסטיק אחר שנשבר, למרות שהובטח שישלחו, לא הגיע.
מספר מסקנות:
א. כקונה ותיק ונאמן שהגיע לצלח לא מעט פעמים מחיפה וקנה ציוד באלפי שקלים רבים אני מצפה לקבל שרות ראוי, לא מספיק להתיחס יפה בשעת הקנייה, ספק נבחן באופן טיפולו בבעיה ולכן כאמור בכותרת אותי אצל צלח לא יראו יותר. יש מספיק חנויות בחיפה.
ב. אין כנראה הבנה, חלפים או שרות ראוי לRecord Power בארץ ולכן המסקנה המתבקשת, אני את מוצרי החברה, לא אקנה יותר.
ג. לפני קניית ציוד ובעיקר כבד כדאי לבדוק את יכולת התחזוקה והשרות בארץ כי הלוא זה הנימוק העיקרי לקנייה בארץ ולא באינטרנט.
חבל ומצער שזה המצב.
חיים
מעשה שהיה כך היה ואקצר בפרטים על מנת לא להשמע כמו כלבוטק.
במסור הסרט שרכשתי אצל צלח BS12 של Record Power ארעה תקלה (בתקופת האחריות), הידית לשחרור הטית השולחן מסתובבת על ריק ולא משחררת את בורג הנעילה. פניתי לאבירם בצלח ששאל אם אני יכול לשלוח את המסור אליהם. להזכירכם משקל המסור 75KG וכמאמר הגשש לשלוח את האמבטיה לאינסטלטור. לאחר שאמרתי שלא נראה לי להוציא מאות שקלים רבים על המשלוח ושזה גם לא הגיוני ולאחר דין ודברים והבטחות "נראה מה אפשר לעשות" שארכו כחודש וחצי התבקשתי ע"י אבירם להתקשר למנחם שאמור לתת שרות למסור. בשיחה איתו סיכמנו שישלח לי את הידית המדוברת וינחו אותי מה לעשות(עד פה הגיוני). לאחר מספר ימים הגיעה הידית - הלא נכונה וכמובן שלא זכיתי לכל טלפון מטכנאי או מי שיבין את הבעיה וייעץ לי כיצד לטפל בה. את הבעיה לבסוף פתרתי בכוחות עצמי עם קצת אלתורים.
גם פרפר פלסטיק אחר שנשבר, למרות שהובטח שישלחו, לא הגיע.
מספר מסקנות:
א. כקונה ותיק ונאמן שהגיע לצלח לא מעט פעמים מחיפה וקנה ציוד באלפי שקלים רבים אני מצפה לקבל שרות ראוי, לא מספיק להתיחס יפה בשעת הקנייה, ספק נבחן באופן טיפולו בבעיה ולכן כאמור בכותרת אותי אצל צלח לא יראו יותר. יש מספיק חנויות בחיפה.
ב. אין כנראה הבנה, חלפים או שרות ראוי לRecord Power בארץ ולכן המסקנה המתבקשת, אני את מוצרי החברה, לא אקנה יותר.
ג. לפני קניית ציוד ובעיקר כבד כדאי לבדוק את יכולת התחזוקה והשרות בארץ כי הלוא זה הנימוק העיקרי לקנייה בארץ ולא באינטרנט.
חבל ומצער שזה המצב.
חיים