שירות מעולה של לדיקו

gilad1987

New member
שירות מעולה של לדיקו

השבוע קניתי רוטר בוש GMF1600CE
ה
התקשרתי ללדיקו וביקשתי אם אפשר הדרכה על הכלי, נתנו לי טלפון של אנטולי
הוא הגיע אלי הביתה (אני גר חמש דקות מלדיקו) ונתן הדרכה קרוב לשעה בסבלנות ובמקצעיות על הכלי.
חושב שראוי לפרסם בתי עסק עם תודעת שירות טובה כזאת כי מגיע להם.
----------------
קניתי אותו לעבודה של המתקן נעליים, אעלה תמונות וחויות בהמשך
 

yulevi

New member
לא פעם

גולשים לא מבינים,למה אני מפרגן לחב' לדיקו,ולמה בחרתי לקיים דווקא איתם קשרים ושת"פ
שרות כזה אינו עניין של מה בכך
 

gilad1987

New member
לגמרי!! הוא אמר לי ששבוע הבא יש את התערוכה אצל צלח

יש כלים ספציפיים שיהיו שם , אך הולך נושא ההנחה?
כלים בכל החנות?
בגלל שנרשמתי רק עכשיו וזאת הפעם הראשונה שאלך לנצל את המחירים הטובים
אשמח לפרטים בבקשה
&nbsp
&nbsp
 

yulevi

New member
פרטים ישלחו במיילים

מאחר וזה לא לפרסום פומבי
גלעד היית רשום בעבר מאחר ונעלמת לזמן ארוך,נגרעת מהרשימה
 

lunatick

New member
שרות לדיקו

גם אני מתלהב כבר הרבה שנים מהשרות של לדיקו. כששואלים לדעתי איזה כלי לקנות אני ממליץ על בוש בגלל השירות ועל מקיטה כי לא צריך שרות. יואב
 

ODK

New member
תתחדש!

ראוטר מעולה. אני מאוד מרוצה משלי.
עוד לא יצא לי לבקש שירות מלדיקו, אבל מהביקור שלנו שם אני כבר נוכחתי שהם חבר'ה רציניים, מקצועיים ואדיבים ביותר.
&nbsp
אם תרצה להפעיל את המנוע מחוץ לבסיסים (נניח במעלית ראוטר) - מצאתי שיטה להעביר את המתג החוצה (וגם בניתי מתג חיצוני).
 

eli adamit

New member
אין דבר כזה במקום אחר, שנציג של חברה יבוא ללקוח שקנה ...

כלי קטן ויתן הדרכה אישית בביתו. מילא אם קנית כלי במחיר של מאות אלפי שקלי, טרקטור לדוגמה, אולי יבואו אליך פעמיים...
לפני שנתיים וחצי, היה לי מקרה דומה שמסור שרשרת חדש יחסית הפסיק לחתוך. במקום לומר לי לבוא אליהם - מרחק של 100 ק"מ מביתי ללדיקו, נציג שלהם בשם שמואליק, הגיע לביתי, בדק את המסור על אחד הגזעים שנתתי לו, לקח אותו למעבדה ואמר שיודיעו לי מתי זה יהיה מוכן. הגעתי לשם, לאסוף את המסור המוכן, החליפו שרשרת סידרו מנגנון ומאז ועד היום המסור "מנגן" להנאתי .המסור היה באחריות ולא חייבו אותי כלל.
המסקנה היא שאצלם זה הרגל ולא מקרה חד פעמי.
 

yulevi

New member
אלו הוכחות נוספות

שאכן יש שיתוף פעולה אמיתי בין חב לדיקו bosch וחברות נוספות אלינו
וגם הטיפול והמענה שגלעד קיבל ישירות מאבירם מנכ"ל צלח,אחרי שהיתה לו בעיה בחנות
עצם ההכרות האישית עם צוותי החברות בימי ההדרכה,מפגשים.מבצעי מכירות,מוסיפים הרבה יותר מעבר לקשרי חברה לקוח.
היחס הדדי,לא פעם אנשי לדיקו וצלח מפנים אלי להתייעצות מתוך הניסיון שצברתי.
יש חברים שהצטרפו לפורום ,בעקבות הפניות אלי
 

uriler

New member
אם כבר מעידים, גם אני אני זכיתי

רכשתי מברגה שלהם מסדרת ה- 10.8 הכחולה, ובשימוש הראשון הייתה איזו תקלה ביזארית (שכנראה הגיעה מפגם בייצור).
חזרתי לצלח, היא נשלחה לתיקון, וחזרה אחרי שבוע עם בעיה קטנה אחרת (שאולי נבעה מהתקלה הראשונה, ואולי לא).
בפעם השניה, פשוט ירדה לצלח ההנחיה לתת לי מברגה חדשה מאותו הדגם, והם כבר ישברו את הראש...
&nbsp
אז נכון שזו הדרך שצריך להתייחס למוצר שמגיע תקול, אבל כשזה ברוח טובה ובלי שום ויכוח, זה בהחלט נעים יותר.
 

yulevi

New member
אחת

הסיבות שלא פעם אני מגיב בתקופות רענון דף הקשר,שדף הקשר מיועד לחברים פעילים בלבד,היא מהסיבה שיש לנו יחס מועדף אצל כמה גורמים איתם יש לנו שת"פ וקיימת מגבלה של גודל הקבוצה
כדוגמא ברענון דף הקשר האחרון נרשמו 232 גולשים שרובם לא ביקרו אפילו פעם אחת בפורום,ולנו יש מגבלה של רשימת 45 חברים,שמקבלים יחס מועדף
אורי
העליתי זאת במיוחד כי גם אתה היית פעם בין מקבלי התשובה שהשרשימה מיועדת לחברים פעילים,וקיבלת זאת בהבנה,בניגוד לאחרים שאינם מבינים ויוצרים פרובקציות בפורומים אחרים
 

yehuber

New member
דוגמא נוספת לשרות אדיבואמון מלא ללקוח

בזמנו קניתי את המסור (זכיתי במעורבות אישית של יהודה להיות בין אלה שקנו-GTS 10XC ) ולא היה בקופסא המגן השקוף למסור
אבירם הבטיח לי שישיג לי מהחברה את המגן והוא עמד בהבטחה שלו וקיבלתי חדש בתוך הניילון.
 
למעלה