המלצה על מסור סרט טוב אך לא יקר.

מתי מי

New member
חיה לא מציאותית. אם אתה מתכוון לחדש מהקופסא. ואם אפשר לדעת

מבחינתך כמה זה לא יקר. (סדר גודל, כל אחד והקפה המתוק שלו, זה בטח יעזור לחברים לדעת לאיזה כיוון ללכת). ועוד משהוא אולי הכי חשוב. אתה רוצה שהמסור ישאר איתך לאורך זמן? מה סדר גודל של העבודה עליו? אז כדאי להשקיע יותר. למה מיועד המסור? איזה גובהה חיתוך אתה צריך?
אם אתה מתכוון להחזיק להרבה זמן אם המסןר (מאחד שיש לו כזה, אבל לא מה שהוא) לא הייתי מתפשר ורוכש אחד טוב מאוד. רב הטובים לא כל-כך מיובאים לארץ. ואם כן אז המחיר בהתאם. מישהוא אמר פה באתר "הזול בסוף יוצא יקר". לא בא לבאס אותך. רק מציא לך כמה .
.
. למחשבה.
אם יש לך כיוון, ואתה יודע מה אתה צריך. אולי כדאי גם לחפש ביד 2

מאיר
 

מתי מי

New member
בכללי אבל ממש גדול....

זה כמו השאלה איזה מכנסיים לקנות ליד יתום??
מסורים סרט הקטנים נמכרים בין 700 - 2000 שח עם מנועים של עד 300W (בכללי) וגובה חיתוך 100 מ"מ פחות או יותר.

מסורי סרט מרמה הבאה נמכרים 2000 עד 4000 שח עם מנועים חזקים יותר (אולי עד 900W שנחשב כבר מנוע חזק בקטגוריה זאת.) וגובה חיתוך של עד 160 מ"מ- 150 מ"מ.

ברמה הבאה יש כבר מסורים חזקים יותר עם מנועים 1000W-1500W. (אגזים אם אומר עד 2000W אבל זה סדר הגודל). 2 מהיריות , גובה חיתוך של עד 200 מ"מ, ברמת בניה איכותית יותר מרב האחרים בקטגוריות הקודמות. 4000שח-7000 שח רמת מחיר. אילו מעט מקצוענים יותר. ורב חברי הפורום אאל"ט, יש להם ברמה הזאת.

ויש עוד 2 עד 3 קטגוריות נוספות. מחוץ לתחום.

תעשה גוגל על מסור סרט. בחניות השונות בארץ. תעשה השוואה של המתאים לך. תעלה את האופציות לפורום. ואנחנו נעזור/נבלבל לך/אותך. בבחירת המסור מבחינת האיכות, אמינות, שירות (לפעמים צריך). שלו ע"פ נסיון החברים בפורום.
נ.ב
1. יש גם את העניין של הדיוק בניסור, שגם הוא פועל יוצא של המחיר.
2. בא לא נשכח. שזה רק כלי עבודה אחד בכל תהליך היצור של עבודה.. בסופו של דבר מי שקובע את תוצאת העבודה, זה אתה. אז יוכל להיות שהכלי הוא איך אומרים "crapy". אבל התוצאה מעולה.

מאיר
 

yulevi

New member
ארז

האם אתה יכול להגדיר מה בכוונתן לבצע עם מסור סרט
מתי מי כתה נכון בהרחבה ומניסיון
אני תמיד ממליץ לחברים מתחילים,להצטייד בהתאם לתורך,מסור סרט בדרך כלל אינו כלי ברשימת כלי החובה כדי להתחיל בתחביב
לו ידענו מה תוכניותיך לביצוע לגבי מסור סרט,היה עוזר במתן תגובות מתאימות יותר
כי אולי לצרכיך מסור בסיסי זול יתאים,אבל חבל על הכסף
 

ארז משה

New member
yulevi שאלה בנושא מסור סרט

שלום.ראשית מצטער אם אני מכביד עלייך בשאלות של טירון.
בעוד כשבועיים אדע אם אני יוצא לפנסייה,הסיכוי גדול.ואם כן אז יהיה ברשותי תקציב לרכישה והשלמת כלי עבודה.מתוך צפייה וקריאה ביוטיוב וכו',הבנתי שמסור סרט הינו כלי חשוב מאוד לעבודות שאתעסק בהן.יש לי התלבטות בין הרקורד פאור b12 לבין מקיטה ( כמעט שווים במחיר) אני מתקשה להחליט היות ולא מכיר את התכונות והמחלות של על מכשיר.אומנם אני חובבן מתחיל,אבל מעדיף לרכוש כלי בעל מותג ידוע ואיכותי שלא יאכזב אותי.אם תמליץ לי על אחד מהכלים,יהיה לי זמן לבדוק יותר לעומק אודותיו בסרטים ומאמרים וכך אחליט בבטחון מה לרכוש.תודה על ההתייחסות.
 

yulevi

New member
ממליץ להתאזר בסבלנות

באופן כללי בעניין רכישות עד שתתחיל לצבור ניסיון
לגבי מסורי הסרטשני הדגמים שציינת יכולים להתגלות מהר מאוד כטעות ברכישה,לא אפרט כאן
מאחר וידוע לי על מחלות מסויימות ובעיות,חלקן משימוש לא נכון,חלקן כי אלו כלים בסיסיים עם הרבה פלסטיקה שנשחקת מהר
המותג לא אומר כלום במקרה של שני הדגמים הספציפיים
האחת התגובות חברים הגיבו שיכולים לכתוב מה לא,מכאן תסיק לבד מסקנות
דוגמא נוספת למסור סרט,שנים התלבטתי עד שלמדתי את הנושא ורכשתי כלי כפול במחיר שמוצע,מסור הסרט שלי בחודשים האחרונים מעלה אבק,אנחנו לא נגריות מקצועיות העובדות בעץ מלא שחובה להחזיק מסור סרט לניסורים עקלקלים,כחובבים בשימוש של אחת ל??? ניתן למצוא פתרונות
לאחר שתתחיל לנגר תחשוב היכן ולמה חסר לך מסור סרט,ובמידהותחליט שהוא חיוני ,תחשוב אולי על כלי רציני יותר בתנאי שיש לך מרחב עבודה
 
למעלה