הוספת מדפים לארון קיר של בגדים

Eladf2

New member
הוספת מדפים לארון קיר של בגדים

היי

יש לנו ארון קיר וחסרים בו מדפים במידה 50 * 80
זו לא המידה המדויקת לכן אני מתלבט האם אפשר לקנות מדפים בהום סנטר ואחר כך לקצר את המדף לפי הצורך ( אין לי מסור חשמלי ) או שיהיה לי יותר זול ומהיר ללכת לנגר עם המידות המדוייקות שאני צריך ?
כמה אמור לעלות מדף אצל נגר ? ( אשמח גם לקבל המלצה לאזור ר"ג - גבעתיים )
האם סיבית בעובי 18 מ"מ אמור להספיק ? ( זאת דירה שכורה )
 
הצעה בגדר "חכמת רחוב"

מבחינת עלויות, מנסיוני, בהום-סנטר העץ הוא הכי יקר, אחרי כן בא הנגר, מחסן העצים זה הכסף הכי זול שתוציא על עץ, ותמיד יש את השפע שניתן למצוא ברחובות.

על הום סנטר, אישית אני לא ממליץ - יקרים שלא לצורך.
במידה ויעניין אותך "לעשות זאת בעצמך" - אזי במקום לשלם לנגר, קנה בכסף מסור חשמלי (למשל מסור עגול ידני, או ג'יגסו).
לגבי העץ שתחתוך עם המסור, שתי אופציות עיקריות הן:
א. באמת לצאת לרחוב ולמצוא דלתות של ארונות או מדפי ארונות ממש, שאפשר לראות לא מעט בצידי מדרכות.
ב. אם ממש לא בא לך לאסוף מהרחוב, אז שקול ללכת למחסן עצים ולקנות לך פלטה.

תלוי בכמות המדפים שאתה צריך.
אם מדובר ביותר ממדף - שניים, בסופו של דבר או שעלויות המסור (ועץ פוטנציאלי) יהיו דומות לאלו שהייתי משלם לנגר, או זולות יותר.
כך או כך - בסופו של דבר תישאר עם מסור ביד. מסור שאפשר לחתוך איתו עוד הרבה מדפים, ואולי אפילו ליצור עבודות נגרות קצת יותר משוכללות.. לך תדע.

(*) בדירה הראשונה ששכרתי לבדי, היה תקוע עמוד בטון באמצע הקיר היחידי שהיה פנוי לארון בחדר השינה. לא מצאתי ארון לקנייה במידה שכזו, אז בסופו של דבר מצאתי כמה דלתות ארונות, ניסרתי בהם מגרעת לעמוד ותפרתי מדפים עד התקרה. מצא חן בעיניי, אז הכנתי גם מחיצה ומדפים קטנים יותר ומאוחר יותר גם תלייה לבגדים - הכל עם מסור עגול בלבד.. טוב נו.. ומקדחה בשביל לקבע את המדפים לקיר (העלית נשכחות אז אפילו מצאתי תמונה).

בהצלחה!

 

Eladf2

New member
תודה על התשובה - עוד שאלות

&nbsp
אולי תוכל להסביר איך אני אמור למדוד את גודל המדפים שאני צריך ?
זה ארון קיר של בגדים והקירות של הארון לא ישרים ( החלק התחתון יותר צר מהעליון )
בנוסף הדלתות של הארון לא יאפשרו להכניס את המדף בצורה מאוזנת לגמרי אלא רק באלכסון כך שאני צריך מדף יותר קצר ממה שצריך באמת כדי שאני אוכל להכניס אותו.
איך נכון למדוד ולחשב את זה ?
&nbsp
 
הצעה

הייתי מנסה ליישר את דפנות הארון, אבל תוכל לעבוד גם עם הקיים אם אין לך זמן\כח\סבלנות\ידע.
&nbsp
לפי התיאור, כנראה שתצטרך שכל המדף יהיה צר במילימטר-שניים מרוחב הארון, וזה בסדר כי סה"כ המדף אמור לשבת על מסילה או ברגים או ניטים, שממילא יבלטו מספר מילימטרים מדפנות הארון.
&nbsp
בכל אופן, בשביל שתבנה לעצמך ביטחון ובשביל להיות רגוע, הייתי מציע שתיקח חתיכת קרטון ותעצב אותה לגודל של מדף. כך תוכל לקבל מושג יותר טוב לגבי גדלים מרווחים וכו'.
&nbsp
אם ממש חשוב לך להבין כמה צר יותר יצטרך להיות המדף בשביל להיכנס באלכסון ולשבת טוב, תוכל להדביק מספר חתיכות קרטון אחת לשנייה עד שתקבל עובי של מדף אמיתי.
&nbsp
מקווה שההסבר ברור.
 

מתי מי

New member
חוכמת רחוב

תמצא כמה משטחים. פרק מהם את החלק העליון. הבא אותו למצב שימושי, היינו שייף, מרק, עד למצב שתוכל להשתמש איתם, ללא חשש לפציעה , משבבים, מסמרים, ברגים, וכל דבר חד אחר. הנח אותם על תמיכות כמו בצילום המצןרף. את התמיכות (ליסטים בנגרית מדוברת). הרכב על קירות הארון. הכן אותם מספיק רחבים, על מנת שיפצו על חוסר המרחקים הבילתי שווים בארון.
הצמדת ליסטים לקירות הארון. עם ברגי עץ. מסמרים אם ראש קטן
לא מצאת משטחים, גש לנגריה הכי קרובה. שיכינו לך מדפים לגודל הרצוי אם מלמין בצד אחד.(יהיה הצד העליון.) או MDF אם מלמין בצד אחד. מה שיותר נח לך לכיס. באותה הזדמנות אם אין לך ליסטים. תבקש ממנו שיכן לך זוג לכל מדף + 2 ספר , אם ידפקו לך בזמן ההרכבה.

מאיר

 
למעלה