GTS 10 XC
שלום לכולם
היום תוך כדי ניסור (עובי הניסור 30 מ"מ, אורן, אלא מה) הלבה, ומנוע המסור הפסיק לעבוד. לחיצה על כפתור ההפעלה שנית. לא הביא לשום ( ללא העובד) תגובה . תוך כדי נסיון / ומשחקים להחיותו, . (הלהב מתחת לשולחן) הביא לתוצאה של מנוע והלהב מתחילים לעבוד לכמה שניות, נעצר, ומתחיל לעבוד שוב, וחוזר חלילה.
לא חושב שזאת תקלה של (אולי כן) Overload Protection , שהרי במקרה כזה היה צריך להקפיץ את כפתור ההפעלה (כך אני חושב). וזה לא מה שקורה. לחיצה על לחצן הכיבוי(כשהלב נעצר) מורגשת, כאילו הוא מכבה את המסור גם שהלהב לא מסתובב. לעיתים זה נראה כמו תקלה של חיבור מגעים, רופף. כל השקעים, והתקעים (שמעורבים בחיבור מהמסור לקיר) נבדקו, ולא נמצא שופ פגם.
סיבוב הלהב ידני, לא מצביע על קושי מסוים בסיבוב.
משהוא נתקל בכזאת תופעה.
רעיונות ?? לפני שאני סוחב את 35 הקילו האילו , ללדיקו??
מאיר
שלום לכולם
היום תוך כדי ניסור (עובי הניסור 30 מ"מ, אורן, אלא מה) הלבה, ומנוע המסור הפסיק לעבוד. לחיצה על כפתור ההפעלה שנית. לא הביא לשום ( ללא העובד) תגובה . תוך כדי נסיון / ומשחקים להחיותו, . (הלהב מתחת לשולחן) הביא לתוצאה של מנוע והלהב מתחילים לעבוד לכמה שניות, נעצר, ומתחיל לעבוד שוב, וחוזר חלילה.
לא חושב שזאת תקלה של (אולי כן) Overload Protection , שהרי במקרה כזה היה צריך להקפיץ את כפתור ההפעלה (כך אני חושב). וזה לא מה שקורה. לחיצה על לחצן הכיבוי(כשהלב נעצר) מורגשת, כאילו הוא מכבה את המסור גם שהלהב לא מסתובב. לעיתים זה נראה כמו תקלה של חיבור מגעים, רופף. כל השקעים, והתקעים (שמעורבים בחיבור מהמסור לקיר) נבדקו, ולא נמצא שופ פגם.
סיבוב הלהב ידני, לא מצביע על קושי מסוים בסיבוב.
משהוא נתקל בכזאת תופעה.
רעיונות ?? לפני שאני סוחב את 35 הקילו האילו , ללדיקו??
מאיר