סוזנה בריל המגודלת הסגולה מתארחת בפורום!

adi12346

New member
לסוזי....

קודם כל תודה על התשובות את פשוט מקסימה!!! סליחה שאני נכנסת לפרטיות, האם חזרת לעשן?? אני מקווה שלא.
 
עדי :)

בכיף :) אוקיי.. בגלל שאני מאמינה רק באמת אני אקים וגיד לפני שאני עונה- אני מעשנת כבדה מגיל 18 וחצי (עד אז לא עישנתי כי הייתי ספורטאית וגם לא רציתי לעשות מה שכולם עשו) ולכן ההשתחררות שלי מהסיגריות בתוכנית הייתי אחד הדברים הכי משמעותיים ומדהימים שקרו לי.. אחרי התכנית היה לי מוזר לחזור הבייתה וחטאתי בכמה סיגריות ,אבל..אני יודעת שאין דבר כזה "סיגריה פה, סיגריה שם" כי מי שמכור ומעשן סיגריה אחת יחזור לזה וזה הדבר האחרון שאני רוצה.. אז אני הפסקתי ואני מפסיקה ואני אמשיך להלחם בזה ומקווה מאוד מאוד שהסרט הזה עם הסיגריות מאחורי!!:)
 
רעות..

איתן בעצמו לא הלך לאילת.. נראה לי גם שאם נלך לאילך כולם זה לא יהיה בזמן הקרוב....
 

גלוש145

New member
לסוזי

לסוזנה ה100ממת חבל שלא עלית לגמר בימקום איתן אני לא מבינה למה השירו אותו ולא אותך אני הצבתי לך הרבה אבל לפחות רז ניצח ולא איתן ולשאלות: איך היה לחזור לחיים האמיתיים אחרי התקופה שהיית במעבדה? אם היית צופה מהבית לאיזה מתמודד היית מתחברת? האם את מתגעגעת למעבדה? מה המשימה הכי קשה שהייתה לך? מה הדבר הראשון שעשית שהגעת הבייתה? האם את מתחרטת על משהו שעשית במשחק? אוהבת מאוד גל
 
היי גל:)

קודם כל תודה.. וגם אני ממש שמחה שרז ניצח!! לחזור הביתה היה ממש ממש כיף... למרות שאני מתעגעגעת למעבדה...אבל זה כיף לחזור לחיים האמיתיים שבהם אני יכולה לבחור מה לאכול! :) אם הייתי צופה מהבית הייתי מתחברת הכי לרז..אני הכי מאמינה בדרך שלו.. והוא מקסים בכללי (שלא תבינו לא נכון.. כולם מקסימים בעייני) . המשימה הכי קשה הייתה לי העמידת נר .. כי היא הייתה קשה גם פיזית וגם מנטלית!! נורא קשה לשכנע את עצמך להמשיך לעמוד שכואב כבר כל הגוף.... הדבר הראשון שעשיתי היה לחבק את לוי, אמא שלי ואחותי.. ואני מתחרטת שלקראת הסוף הייתי פחות סבלנית לאיתן ועל הריב שהיה לי עם מירב שהגיע לפסים לא נעימים....
 

nomik22

New member
לסוזנה המהממת!

סוזנההההההההה אני מתהההההההההההההה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך את היית הכיייייייייייייייייייי מדהימההההה שם עם מי את שומרת על קשר?:)
 
:)

תודה!!!!!!!!!!!!!!!:) הכי שמרתי על קשר עם דר, איתן ורז.. אנחנו נפגשים מלא ומדברים מלא בטלפון..:)
 

אורישקי

New member
סוזנה המדהימה

כפי שזה הי ברור מההודעות שלי-את היית הפייבוריטית שלי ומאד התבאסתי כשאת הודחת. אז שאלה לי אלייך-את כמעט תמיד היית בין השניים האחרונים במד החיים ולמרות זאת נארת,איך הייתה ההרגשה להיות בכל התוכנית בסכנה?
 
:)

קודם כל תודה... דבר שני, אני ספק שזה היה מלחיץ כל פעם מחדש.. אבל בגלל שהייתי כל הזמן בין האחרונים כל הדחה כאילו ידעתי שזאת אני שהולכת והכנתי את עצמי בראש שהיום אני הולכת הביתה ולכן כל פעם שנשארתי הייתי שמחה עוד יותר כי הופתעתי..
 
סוזי . . . :)

מהיום הראשון של התוכנית היית מועמדת כ"כ הרבה פעמים להדחה , ובכל זאת הצלחת להגיע כמעט לגמר , או לפחות למקום רביעי מאוד מכובד:) לדעתך , מה היה הדבר שהחזיק אותך כל הזמן הזה? הדחה אחרי הדחה ,שרדת , מה היה המניע? הסיבה ? לדעתך..
 
ויקי רוסו..

לפי דעתי בהתחלה לא הכירו אותי כי היה לי קצת יותר קשה להפתח על ההתחלה כמו כולם.. ואני חושבת שלאט לאט נפתחתי ואנשים למדו להכיר אותי יותר טוב.. נראה לי.. זה לפחות מה שאמרו לי :)
 
למעלה