סוזנה בריל המגודלת הסגולה מתארחת בפורום!

omer719

New member
../images/Emo41.gif סוזנה בריל המגודלת הסגולה מתארחת בפורום!

סוזנה בריל, המגודלת הכי יפה במעבדה (לדעתי לפחות
), התחברנו לשטויות שלה, לצחקוקים ולבדיחות. התרגשנו כשהיא קיבלה הצעת נישואים והתעצבנו שהיא עזבה רגע לפני הגמר, ועכשיו היא מגיעה אלינו לפורום לענות לנו על כל השאלות. מהיום ב- 17:00 בערב היא תגיע לפה, אבל זה הזמן להתחיל לשאול את השאלות.
אני רוצה שוב להזכיר את חוקי האירוח שלנו -
השאלות צריכות להיות עניניינות, אתם מוזמנים לשאול מה שבא לכם, כל עוד זה עומד בסטנדרט מסויים של כבוד למתמודד/ת.
שאלות פרטיות מידי יימחקו, או ניסוח בוטה/מעליב/ מכיל קללות יימחקו מיידית והמשתמש ייחסם מהפורום.
לשרשר לפה רק שאלות, לא סתם דיעות על האירוח או על המתמודד/ת, בשביל זה יש לנו שירשורים אחרים. תודה לסוזנה שהסכימה להגיע לפה
ודיון מהנה לכולם
 

adi12346

New member
לסוזנה, כנסי בבקשה!

קודם אני רוצה להגיד לך שהיית מקסימה בתוכנית, אמיתית, כנה, והיית צריכה להיות בשלישיה האחרונה. לשאלות: 1. איך היה לחזור לחיים האמיתיים אחרי התקופה שהיית במעבדה? 2. מה הכי אהבת בתוכנית? ומה לא אהבת? 3. האם תשמרי על קשר עם המתמודדים? ועם מי? 4. במי היית מעדיפה שיזכה רז או מאיה? 5. אם היית צופה מהבית לאיזה מתמודד היית מתחברת? 6. מה המחמאות שקיבלת מהסביבה הקרובה שלך? 7. האם את מתגעגעת למעבדה? מאמי, הרבה הצלחה ושתראי רק טוב. ביחד עם לוי - החבר המקסים, ותמסרי ד"ש לרז .
 
היי עדי:)

קודם כל תודה רבה!! ולתשובות:) 1.היה מוזר מאוד.. ממש התרגלתי למעבדה ונהנתי.. בלילות הראשונים הייתי קופצת מהמיטה כי חלמתי שמישהו מעיר אותי מהפתח עם רובה מים או משהו :) 2.הכי אהבתי את המגודלים האחרים .. הדינימיקה בין כולנו היא מה שעשתה את התוכנית לממש כייפית בשבילי... 3.אני כבר עכשיו בקשר יום יומי עם דר , רז ואיתן!למרות הריבים שהיו לנו השלמנו ודיברנו.. ומאז אנחנו בקשר! וכמובן שאם כולם אני עדיין בקשר אבל פחות אינטנסיבי... 4.היה לי ממש קשה להחליט בין רז למאיה משום שהם היו הכי קרובים אלי לקראת הסוף... 5.אם הייתי צופה מהבית הכי הייתי מתחברת לרז .. הוא מזכיר לי מאוד את אחותי באופי..וזה סוג האנשים שאני הכי מתחברת אליהם בכללי.. 6.הסביבה שלי אמרה לי שהם גאים בי שהייתי אמיתית וכנה ולא פחדתי לעמוד על העקרונות שלי ושהפסדתי בכבוד:) 7.אני מאוד מתגעגעת למעבדה.. ולא רק אני אגב .. כי נורא התרגלנו והיה ממש כייף וצחוקים וחוויות...
 
סוזנה!!

אני חושב שאת היית צריכה לזכות במקום הראשון, את המגודלת הכי מהממת וכייפית! את חושבת שתשמרי על קשר עם המגודלים האחרים? עם מאיה ורז בעיקר? מה הכי אהבת בתוכנית? ומה לא אהבת?
 
היי סומבררו

תודה!!:) ואני שומרת על קשר עם כולם.. במיוחד עם דר איתן ורז.. הכי אהבתי זה את המגודלים והכי לא אהבתי שהייתי רעבה... למרות שאני קטנה גיליתי שאני ממש ממש אוהבת לאכול!!:)
 
הייי סוזנהה

רציתי רק להגיד שאת ממש מצחיקה , את תמשיכי להופיע בגם בהמשך בתחום הבידור? ומה הדבר הראשון שעשית כשיצאת מהמעבדה?
 
שורה ריקה

תודה :) אני מגיל 16 גם בתחום הבידור.. ואני מאמינה שאני אמשיך... אני תמיד עסוקה בכמה דברים בו זמנית.. אז זה יהיה גם לימודים , גם משחק/דוגמנות וגם .. כל פעם משהו נוסף חדש:) הדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר ללוי ולאמא שלי ולאחותי ומיד אחר כך הבטחתי לעצמי שאיך שאני יוצאת אני קונה שוקו בטעם בננה למרות שאני לא סובלת את זה , רק בגלל שעכשיו אני יכולה:)
 

snbi

New member
סוזנה כנסי בבקשה!!!

את מתגעגעת למעבדה?? איך את מסתדרת בחיים האמיתיים ? איך הרגשת שהדיחו אותך? מבחינתי את היית צריכה לנצחחח!!
 
תודה:)

למרות שאני ממש ממש ממש שמחה שרז ניצח.. הגיע לו!! ואני מאוד מתגעגעת , אני לא חושבת שהולכת להיות לי חוויה מטורפת כזאת שוב בחיים ולכן אני שמחה שהייתה לי ההזדמנות להיות שם !!! החיים האמיתיים שלי הם תמיד היו ותמיד ישארו טירוף.. אני אחת כזאת שלא נחה לרגע ולא מסוגלת לנוח.. (למרות שאחרי שיצאתי מהמעבדה ישנתי כמו שלא ישנתי בחיים שלי!!) שהדיחו אותי מאוד השלמתי עם זה כי הרגשתי באמת שזה הזמן שלי ללכת.. היה לי נפילת מתח כזאת באותו יום והיה לי ממש כיף והכרחי ולחזור קצת הבייתה..
 

dordafna1

New member
הכי יפה במעבדה ?!

אין על מאיה !!!!! עכשיו לשאלות : את מתחרטת על היחס לאיתן ? כבר דיברתם או נפגשתם אחרי התוכנית ?
 
דור...

קודם כל חשוב לציין שאני מסכימה איתך במיליון אחוז מאיה מדהימה הורסת!! ובהתחלה חשבתי שאני מתחרטת ויש הרבה דברים שאני כן מתחרטת עליהם אבל חשוב לי להסביר שזה מתח שנבנה הרבה מאוד זמן.. אני נפגעתי ממנו באופן אישי כי הוא היה חבר טוב שלי וכל הזמן רק עודדתי אותו ואמרתי לו שהוא מקסים ושהוא צריך להמשיך להראות את האופי המצחיק והמדהים שלו.. זה כמו שרבים עם חבר טוב שלך ובאותו רגע אתה מרגיש שאתה לא רוצה לראות אותו יותר בחיים שלך אבל שניה אחרי זה אתה נזכר שאתה אוהב אותו ושהכל יהיה בסדר.. ועובדה אנחנו נפגשים באופן קבוע.. דיברנו מלא והתנצלנו שנינו ..
 

ady18

Well-known member
סוזנה:)

את היית מקסימה והיית בין הפיבורטים שלי וחבל מבחינתי שלא הגעת לגמר את מקסימה יש בך קסם:) הייתי מעונינית לקבל את הפייסבוק שלך? מה הקטע הכי מרגש שהיה לך בתוכנית? מה המשימה הכי קשה שהייתה לך? מה רגע המשבר שהיה לך? מצטערת שהגעת לתוכנית? למה הכי התגעגעת בתוכנית והיה חסר לך? מה הדבר הראשון שעשית שהגעת הבייתה? עם מי מהמקושרים לדעתך תשמרי על קשר? עם מי בכלל לא? עם מי מהבנות הכי נהנת בתוכנית? עם מי מהבנות לא התחברת? עם מי מהבנים לא התחברת? ומי מהבנים הכי הסתדרת? ומה התוכנית לאחרי התוכנית? תודה רבה:)את מלכה ואת ענקית:)
 
תודה:)

קודם כל אני אשמח ..תחפשי SUZANA BRILL .. יש שניים אז את הזה עם התמונת פרופיל ולא עם השמלה הצהובה 1. הקטע הכי מרגש הוא שלוי בא והציע לי נישואין.. ואני חושבת שכאן זה הזמן המתאים להסביר משהו..מה שהוא הציע לי זה התחייבות.. אנחנו מאמינים שבני זוג שרוצים להיות ביחד לא צריכים להתחתן... כי זה מאבד בעיננו את הרומנטיקה.. ולכן זה הצעת התחייבות (אני מודעת לזה שאולי בגלל שאני ילדה - בת 23 אני מדברת ככה ובהמשך אני ארצה להתחתן , אבל בינתיים ככה טוב לנו ... ) 2. המשימה הכי קשה שהייתה לי זה העמידת נר.. המשכתי לעשות אותה הרבה אחרי שאיבדתי את התחושה בגוף.. כי רציתי להוכיח ולהראות שהכל בראש!1 אם מחליטים משהו בראש לא יהיה שום מכשול- לא פיזי ולא נפשי ! 3.רגע המשבר היה לי שרבתי עם מירב.. אמרתי לה דברים שמואד הצטערתי עליהם אחרי זה וגם היא.. ו10 דקות אחר כך דיברנו על הכל , התנצלנו והשלמנו אבל התביישתי בעצמי שהגעתי לרמה הזאת.. 4.להפך! אני מודה כל יום על האפשרות שניתנה לי להיות שם ולחוות את זה 5.הכי התגעגעתי ללוי.. הרבה פעמים שאנחנו טועים או הולכים בדרך הנכונה אנחנו נעזרים במישהו מבחוץ שיעזור לנו להבין אם אנחנו טועים או צודקים וזה היה מאוד חסר לי שם.. 6. קשה לי להגיד בדיוק מה הראשון אבל נראה לי שלחבק את לוי , אמא שלי ואחותי.. 7.אני כבר עכשיו שומרת על קשר יום יומי עם דר איתן ורז ועם כל השאר אני גם בקשר אבל פחות אינטנסיבי.. 8.אין מישהו שאני לא אשמור איתו על קשר.... 9. מהבנות הכי נהנתי בזמן התוכנית עם מאיה ועם דר.. התחברתי אליהן מאוד 10. בתוכנית עצמה בהתחלה היה לא נעים ביני לבין מורן וגם מירב אבל עכשיו אני מתה עליהן ורואה את עצמי חברה טובה שלהן גם בהמשך! 11.הכי הכי הכי התחברתי זה לרז וינון.. פחות התחברתי בתכנית לקראת הסוף עם איתן אבל רוב התכנית היינו חברים 12. עכשיו יש באוניברסיטה חופשת קיץ ואני חוזרת ללמוד שוב באוקטובר.. מעבר לזה אני אמשיך לדגמן.. לברמן,,, למלצר.. לעשות בייביסיטר.. למכור בחנות בגדים.. לצאת למסיבות.. לים.. חברים/חברות .. לבלות בבית.. וכו'. קיצור החיים הרגילים שלי:)
 

odel123345

New member
../images/Emo13.gifסוזי

קודם כל רציתי להגיד שאת היית הפייבוריטית שלי [ביחד עם רז] ומאוד התאכזבתי שלא עלית לגמר וניצחת בו . לדעתי הגיע לך להיות בגמר הרבה יותר מאשר לאיתן . אממ.. ישלי כמה שאלות אלייך , ואני אשמח מאוד אם תעני :
האם את מתחרטת על משהו שעשית במשחק?
למי מהמגודלים הכי התחברת? והאם את שומרת איתו ועם שאר המגודלים על קשר?
האם תרצי להמשיך בתחום הבידור [דוגמנית\שחקנית וכו']?לדעתי מתאים לך..
ולסיכום איך את מסכמת את החוויה ? והאם היית מסכימה לעבור אותה שוב..? תודה , ובהצלחה בהמשך הדרך
אדל
 
אדל :)

קודם כל תודה רבה , זה ממש כיף לשמוע פירגונים:) ולתשובות: 1. אני מתחרטת על זה שלא הייתי סובלנית כמו בדרך כלל לאיתן ושנתתי ללחץ להכריע אותי וכן גם על הריב שהיה לי עם מירב שיצא בכלל מהפרופורציה הראויה.. 2. הכי התחברתי לרז , דר, מאיה , איתן וינון ואני שומרת איתן על קשר למרות שהכי אני בקשר עכשיו זה עם רז, דר ואיתן 3 כן.. אני אשמח להמשיך לדגמן/ לשחק :) 4. הייתי עוברת אותה שוב בלי למצמץ בכלל! החוויה לימדה אותי דברים שבחיים לא הייתי מצליחה להבין לבד.. קודם כל - לא לקחת כלום כמובן מאליו.. וגם להוריד מגננות מעצמי..כלומר שזה בסדר מידי פעם להיות חלשה ...:)
 
אהה ומשהו נוסף

רושם ראשוני זה הדבר הכי מוטעה בעולם!! בהתחלה שמורן הגיע חשבנו שהיא באה כדי לריב ומתברר שהיא ממש ממש מתוקה!!
 

Jovencita linda

New member
היי סוזי:)

-מה את חושבת על כל אחד מהמתמודדים? (איתן (בעיקר),רז,ומאיה..
 
היי:)

אוקיי אז ככה: איתן- בחור מצחיק, כישרוני בטירוף, היפראקטיבי , מטורף (בקטע טוב) - וזה למה היה לי קשה איתו בסוף.. כי הוא פחות התמקד בתכונות הנדירות... אהה והוא חסר טאקט לפעמים (זה בסדר ,כי כמו ששמתם לב גם אני כזאת ) רז- בחור מדהים מבחוץ ומבפנים.. כל הזמן אמרתי לעצמי שהוא השפיות שלי בבית הזה.. אני מתה עליו ועל מי שהוא ועל הדרך הנכונה שהוא לוקח ופועל לפיה.. כולם צריכים לקחת דוגמא ולראות שגם במקום מטורף עם המון לחצים , אפשר להישאר בן אדם גדול מהחיים. מאיה- יפייפיה באופן מיוחד.. מצחיקה, חברה טובה, מקשיבה, אחד האנשים הכי מעניינים שפגשתי ...
 
למעלה