מה עושים? גוגל פגעה במשתמשים עם אנדרואיד 9 (לי יש גלקסי 8s)

avital2019

New member
מה עושים? גוגל פגעה במשתמשים עם אנדרואיד 9 (לי יש גלקסי 8s)

במקום להשתדרג , לוקחים אותנו אחורה ! לא ברור אם זה קרה לאחר עדכון תוכנה אחרון שנעשו שינויים שלא מוסיפים דבר אלא רק הורסים ,או שזה לפי מדיניות תמוהה של גוגל שפוגעת במשתמשים. מסתבר שמכשירים עם אנדרואיד 9 (שזה במכשירים חדשים שעלו לנו הרבה..),בוטלו פונקציות הכי חשובות באפליקציה של מקליט שיחות,(אצלי זה מקליט שיחות בעברית total recal )) קודם כל והכי קריטי : לא שומעים את הצד השני, 2) רואים "איש הקשר לא ידוע" במקום לראות את שם איש הקשר 3) אי אפשר להשתמש באף אפליקציה של מקליט שיחות מחנות פליי של גוגל. כי בכולם זו אותה הבעיה. אז איך אפשר בכל זאת להתקין מקליט שיחות שיעבוד כמו שצריך, יש דרך שזה יהיה משהו חיצוני ולא דרך גוגל פליי? מה באמת עושים??? אצלי זה זו אפילקציה שההקלטות שבה משמשות כתיעוד חשוב וקריטי לא פעם !

 

em28

Well-known member
זה קטע משפטי שגוגל לא מוכנה לקחת על עצמה

חלק מהיצרניות (הסיניות) דווקא מאפשרות הקלטה במכשירים ללא רוט עם אנדרואיד 9.
אבל כל השאר יזדקקו לרוט (ובדרך ירוויחו גם את העדר הפרסומות).
 

avital2019

New member
אם נעזרים דרך רוט,האם זה לא מאפס את המכשיר וחומר חשוב נמחק?

 

em28

Well-known member
חלק מתהליך הרוט הוא פתיחת הבוטלואדר שמוחק את המכשיר

בגלל זה חשוב לבצע לפחות את פתיחת הבוטלואדר מיד עם קבלת המכשיר.
בסמסונג פתיחת הבוטלואדר מבטלת אחריות.

תמיד ניתן לגבות ה-כ-ל ואח"כ לשחזר, אבל אם הקלטת שיחות זה מאסט אצלך הייתי שוקל החלפת מכשיר לאחד שמאפשר את זה Out of the box.

קח בחשבון שיתכן ובעתיד גם יצרניות אחרות תמ-נענע את האפשרות.
 

avital2019

New member
לא יעזור החלפת מכשיר, אלא אם יש בו גירסה של פחות מאנדרואיד 9

כל מי שיש לו אנדרואיד 9 , עבר את אותה ה"חוויה" של השבתת אפליקציות . באופן גורף זה חוסר יכולת להשתמש במקליט שיחות בשלמותו. אצלי זה קרה ברגע שעשיתי את הטעות הכי גדולה ועידכנתי את התוכנה של המכשיר לפי הודעות חוזרות ונישנות שהופיעו במכשיר שבו ביקשו לעדכן. לא אעדכן תוכנה יותר לעולם !!!! היה לי טוב מאד לפני העדכון והכל היה לשביעות רצוני ולנוחיותי. ממש בא לי לתבוע את סמסונג שבגלל עדכון התוכנה שלהם, הרסו לי את חווית השימוש במכשיר !!
 

blzvi

Active member
לפי נתוני מפתח היישום

זה אמור לתמוך ב S8 ,מה גם שלא היית מקבל אותו ב play אם לא היה תואם.
לא ברור איך אתה מקבל מסך upgrade כאשר היישום זו הגירסה המעודכנת.
לא ברור האם לקחת את היישום מ google play או עשית מניפולציה כלשהי.
תתקין מהחנות
כאן
 

eliyag

New member
מקליט שיחות מובנה סמסונג גלקסי s8

גם לי יש את הסמסונג הנ"ל, ניקנה בארץ, באחריות יבואן רשמי. לאחר העדכון לאנדרואיד 9 שכלל גם את העידכון של סמסונג one ui, נוספה אפשרות מובנית להקלטת שיחות (אולי כי בארץ אפשרות זו חוקית בד"כ).
אפשר למצוא אותה באפליקציית החייגן המובנית > תפריט (שלוש נקודות למעלה מצד ימין/ שמאל, תלוי בשפת המערכת) > settings/ הגדרות > record calls/ הקלטת שיחות - לחיצה ארוכה פותחת תפריט עם הגדרות הקלטה כולל אפשרות להקלטה אוטומטית ובחירת המקום (נייד או כרטיס חיצוני) בו יישמרו השיחות.
 

avital2019

New member
בגלקסי 8s אין בכלל את האופציה הזאת ואין מסך כזה כפי שצירפת

לא ברור על מה אתה מדבר , ומה התמונה שצירפת שלא מוכרת בכלל בגלקסי 8s שכבר היתה בו מערכת הפעלת של אנדרואיד 9 . רכשתי בארץ מיבואן רשמי , ואני משתמשת בעברית . אין שום דרך להוסיף מקליט שיחות מתוכו. מה זה "אפליקציית חייגן" , הרי כשרוצים לחייג משתמשים בלוח מקשים במסך הטלפון . בצד שמאל יש 3 נקודות . לוחצים ורואים הגדרות ויש רק הגדרות שיחה (התראות וצלצולי שיחות , קבלה וסיום של שיחות ,חסימת מספרים וכדומה) ממש לא ברור על מה אתה מדבר !!
&nbsp
 
למעלה