אפליקציית dialmyapp

tmpwrtr

New member
אפליקציית dialmyapp

שלום,

התקשרתי היום למוקד שירות כלשהו וכל פעם שהתקשרתי קפצה לי אפליקציה של החברה הזו עם אפשרויות תפריט כאלה תוך כדי שהיא מנתקת לי את השיחה אוטומטית כל פעם. לא הבבתי במה מדובר ואז שמתי לב שבין החלונות שפתוחים לי ברקע יש גם חלון שזו הכותרת שלו. לאחר חיפוש קצר הבנתי שזו אפליקצייה שמיועדת לעשות בדיוק את זה.

העניין הוא שמעולם לא התקנתי את האפליקצייה הזו, ואני לא מצליח למצוא אותה ברשימת האפליקציות המותקנות שלי (SGS8) ולא בשום מקום אחר ולכן גם לא יודע איך להסיר אותה.

למישהו יש מושג ?

תודה מראש !
 

tmpwrtr

New member
לא מופיע לי שהיא מותקנת

יש כפתור להתקנה, לא להסרה.

מאוד מוזר העניין, אין לי מושג איך היא הגיעה למכשיר. אני ממש קפדן בדברים האלה, שום דבר כזה בחיים לא יעבור אותי בלי שארגיש. ועוד זה שאני לא רואה שהיא מותקנת בכלל.
 

tmpwrtr

New member
לא תאמינו מה גיליתי !!!

זה משולב בתוך האפליקציה של פנגו !

הם החביאו את האפליקציה שלהם בתוך האפליקציה של פנגו. ואין בפנגו שום דבר שמיידע על זה או מאפשר לחסום את זה. ואי אפשר להסיר את זה בלי להסיר את האפליקציה של פנגו.

אני לא מבין אין פנגו מעיזים לעשות את זה. אי אפשר לסמוך עליהם. מה בפעם הבאה ? אפליקצייה שמקליטה אותך עם המיקרופון והמצלמה בלי שתדע ?

זו פשוט חוצפה !
 

tmpwrtr

New member
ועוד משהו

ניסיתי להיכנס להרשאות היישום של פנגו כדי לחסום אותו ופתאום זה אומר שהיישום לא מתאים לשינוי הרשאות כי הוא נכתב עבור גרסא ישנה יותר. מה שמוזר כי ידוע לי שפנגו התאימו את היישומים שלהם בעבר לגרסאות האנדרואיד שכן מאפשרות שליטה בהרשאות.

ועוד משהו מוזר, אני מתעלם מהאזהרה ומבטל ידנית את כל ההרשאות, וכל פעם שאני עושה את זה הוא אוטומטית מאפשר את ההרשאה של הגישה לטלפון מחדש (את האחרות לא משנה בחזרה) כדי שאי אפשר יהיה לחסום את הפונקציונאליות של dialmyapp.

לא ברור לי איך הוא מצליח לשלוט בעצמו בהרשאות של האפליקציה. יש למישהו רעיון איך אפשר לעעקוף את זה ? בעיקרון רק על החוצפה שלהם הייתי מעיף את האפליקציה ומבטל את המנוי אבל זה סידור החנייה שלי מטעם מקום העבודה.
 

BobboVilla

New member
שטיקים כאלה הם הסיבה שאני לא משתמש בפנגו

וכשכן הייתי צריך להירשם לשירות חניה, בחרתי בסלופארק. לא שהם בהכרח יותר טובים, אבל אני לא מתקין את האפליקציה, אז מה אכפת לי?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אני עובדת רק טלפונית, מעולם לא התקנתי את היישום שלהם

ואין לי כוונה לעשות זאת. באופן כללי אני לא מתקינה יישומים מיותרים, כלומר כאלה ש"מקצרים" לי את הגלישה מהדפדפן לאתר הרלוונטי או מחליפים שיחת טלפון וכו'.
 
למעלה