שבת שלום. צריכה להעביר מאנגלית

גליגלי6

New member
לא יעלה על הדעת שימכרו לי

טלפון משומש כחדש ולא יעשה כלום בנדון. למה שאשכח מזה..מזל שיחסית לא היה יקר..למזלי אני מסתדרת עם האנגלית
 

blzvi

Active member
מי קבע שהטלפון לא חדש?

והם בחברה טובה
כל תעודות האחריות של כל היבואנים לא שווים את הנייר שהן כתובות עליו.
אתה נכנס עם הראש בקיר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו ההנחה שלה ע"ס המידע שאינו שלה שמצאה בטלפון...

היא כותבת על הבעיה הזאת כבר למעשה מחודש כאן וגם בפורום סלולארי ובפורום צרכנות. אני חושבת שבשלב הזה העזרה בשלט רחוק די מיצתה את עצמה ובשלה השעה להגיע לאדם מקצועי שיעזור לה להתגבר על הבעיות בטלפון ויאפשר לה להשמיש אותו לצרכיה או לפחות ייתן לה הבחנה שתוכיח שהטלפון אכן משומש/לא תקין ואז היא תוכל לתבוע את המוכר.
 

blzvi

Active member
הכל יתכן ברם

אנשי קשר ושותפיו מופיעים בטלפון כאשר מסנכרנים עם חשבון google של מישהו אחר.
ההוכחה המובהקת שהטלפון משומש יהיה כאשר מוצאים תמונות מצלמה (בלבד) לא שלך .
לא ווטסאפ ולא גוגל שכן אפשרי שהכניסה חשבון של מיהו אחר.או הכניסה סים של מישהו אחר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני באמת לא יודעת מה היא ראתה ולמה, זו בדיוק הנקודה...

אתה ואני נצליח לתפעל בקלות מכשיר אם יהיה בידינו, אבל היא (לפי תיאוריה) לא ממש מבינה בזה הרבה ולכן מסתבכת. ניסו לעזור לה כבר בכמה פורומים ולפי השאלות החוזרות זו כנראה דריכה במקום... לכן לדעתי זה השלב לעזור את ההסברים בשלט רחוק ולגשת למישהו שיוכל לעזור לה פיזית, במקום.
 

גליגלי6

New member
את והוא מצליחים לתפעל בקלות כי אתם

חכמים..אם את עוקבת אחרי בוודאי קראת שגם השפה עברה בחלקה לאנגלית (טכנית) ואני ממש לא טכנית לכן היה לי קצת קשה לתפעל מה גם שזה דגם חדש. אבל מתגברת. אני בחורה "מוכשרת" ו"אמיצה"
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא קשור לחוכמה או לאומץ, וזה לא גיבושון שמצריך "התגברות"

חבל שסתם תעני את עצמך. אנחנו לא יכולים לראות מה שאת רואה ולא ברור אם יש בעיה מהותית בטלפון או שזה קושי תפעולי או בגלל האנגלית... להזכירך, את זו שכתבה למעלה "אולי יש פתרונות אחרים?!" אחרי שכתבת שאת לא מסתדרת והשקעת בזה שעות. ואני מעריכה את הסבלנות, אבל כן, יש פתרונות אחרים ולכן אני מציעה לך לנסות אותם במקום לבזבז עוד שעות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יש לי הומור, אבל השימוש שלך במירכאות לאירוניה לא היה ברור

מאחר שהיא בד"כ משמשת ללגלוג בהקשר כזה ואדם לרוב לא מלגלג על עצמו. אם את רוצה להבהיר שאת מתלוצצת הכי ברור להוסיף קריצה
.
 

גליגלי6

New member
צודקת..לא אוהבת ת'אייקונים הפרצופיים

בכל מקרה אני מודה לך על העזרה..
 

גליגלי6

New member
המוכר הכניס חשבון גוגל רק

שלי ולא של אף אחד אחר. סים ברור שהוא רק שלי. אני לא "סוחרת סימים". התמונות לא שלי. עשרות. "וכל השאר" לא שלי. הוא טען ששלחתי מיילים. בכלל לא הגדרתי דואר. מכאן ברור שהטלפון משומש
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יקירה, את לא צריכה לצעוק עליי, אני לא מתווכחת איתך.

אבל את ללא ספק אוכלת מרורים ממכשיר טלפון שאת אמורה ליהנות. לא חבל?
לא הצליחו להסביר לך איך לתפעל, כתבת שבזבזת על זה שעות וזה לא מסתדר...
אני רואה אותך סובלת וסתם מענה את עצמך ולכן חושבת שיש פתרון קל יותר והוא להיעזר באיש מקצוע אמין, להסביר לו פנים מול פנים את הבעיות, לתת לו להדריך אותך כשהמכשיר אצלך ביד ולנסות לשים לזה סוף כדי שתוכלי להתקדם הלאה בחייך עם טלפון שמשרת את צרכייך. נדמה לי שזה גם מה שאת רוצה, לא?
 

גליגלי6

New member
שמעת אותי צועקת? אני רק מגיבה..

לא רוצה ויכולה לתבוע כי מחקתי הכל. הייתי בטוחה שיחליף אותו אבל בעל החנות לא הסכים. טען שהוא חדש. אני משתמשת בו כי השני התקלקל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, השימוש שלך בסימני הפיסוק מעיד על נימה של צעקה. כך הבנתי.

בכל מקרה, אין לי רצון לריב איתך או להכעיס אותך, בסה"כ ניסיתי לעזור. בשלב הזה אני כבר חוזרת על עצמי בפעם השלישית, אז אעצור כאן. שיהיה לך לילה טוב ושבוע טוב, מקווה שתסתדרי.
 

גליגלי6

New member
אני רואה שאת עוקבת אחרי

בכל הפורומים. יפה. תקראי שוב מה אנשים כתבו לי כאן. הטלפון משומש !!!
&nbsp
אני חשדתי וכאן רק אוששו. אני אחליט מתי הנושא ימוצא ולא את. אני אכלתי אותה ולא את
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
את רואה לא נכון... אני במקרה פעילה בפורומים שכתבת בהם

לא מעט בתקופה האחרונה ובכל פעם באותו נושא, אז קשה לפספס...

אני לא יודעת על מה ולמה הנימה התוקפנית, בסה"כ ניסיתי לעזור. לא כתבתי שהנושא מוצה, כתבתי שהיכולת לעזור לך בשלט רחוק (כלומר בהתכתבות בפורומים) כנראה מיצתה את עצמה, כי לראיה, את עדיין באותו מקום עם אותה בעיה... העובדה שכבר יותר מחודש את כותבת שוב ושוב על אותו מכשיר וגם כתבת שאמון הציבור לא הצליחו לעזור מעידה על כך שאת תקועה עם אותה בעיה ובפורומים היכולת לעזור לך מוגבלת.

ההמלצה שלי היא לגשת לאיש מקצוע שיוכל:
א. לסדר לך את הטלפון לשביעות רצונך ולפתור את כל הבעיות שמונעות ממך להשתמש בו כיום.
או
ב. לספק לך חוות דעת מקצועית שהטלפון משומש / לא תקין / לא בהתאם למה שהובטח לך וכך תוכלי לתבוע את המוכר בבימ"ש.

הגיוני, לא?
כמובן, את תעשי מה שאת רוצה.
 
למעלה