איך מוסיפים חשבון גוגל שני מבלי שהוא יסנכרן את פרטיו למכשיר?

יודרוז

New member
איך מוסיפים חשבון גוגל שני מבלי שהוא יסנכרן את פרטיו למכשיר?

ברשותי A5 של סמסונג מערכת הפעלה 7.0. מוגדר בו כרגע חשבון גוגל והכל תקין.
אבל (!) אני מנסה להוסיף חשבון גוגל נוסף למכשיר זה והחשבון הנוסף הזה מתעקש להוריד אל המכשיר את כל אנשי הקשר שלו, המיילים וכו' אותם אני ממש לא רוצה שם.
מה שניסיתי ולא הצליח משום מה: ביטלתי סינכרון לפני שהוספתי את החשבון החדש ואז נכנסתי למצב טיסה כדי לשנות את הגדרות החשבון החדש, אולם אז לא ניתן היה להכנס להגדרות הסינכרון - אף אחת מהן לא עבדה.
בטח עשיתי משהו שגוי. אשמח לקבל עצות מחברי המומחים שכאן.
תודה
 

BobboVilla

New member
אתה לא עושה משהו שגוי - זו גוגל שעושה משהו לא נכון

אני לא מכיר דרך שבה אפשר להוסיף חשבון בלי שהוא יסתנכרן מיד. לפני כמה שנים אני זוכר שכאשר היית מוסיף חשבון נוסף, הוא היה מציג לך רשימה של מה לסנכרן, והיית יכול לבטל לצורך העניין את הכל.
&nbsp
כאשר אתה מבטל את אפשרות הסינכרון הראשית במכשיר אז הגיוני שלא תוכל לשנות את הגדרות הסינכרון הפרטניות. אפשר לנסות להוסיף את החשבון בלי סינכרון (בהנחה שהמכשיר לא מתעלם ממך ומסנכרן בכל זאת את הכל), ואז להיכנס למצב טיסה, להפעיל מחדש את הסינכרון, ולבטל את הגדרות הסינכרון הפרטניות של החשבון החדש. אני לא יודע אם זה יעבוד כי מעולם לא ניסיתי, אבל בהנחה שלא מתבצע סינכרון מלא מיד עם הוספת החשבון החדש, יש סיכוי שזה יעבוד.
&nbsp
הבעיה הגדולה ביותר עם גוגל זה שהם חושבים שהם יודעים יותר טוב מכולם מה כולם רוצים, ולא ישנו את דעתם אם הם החליטו לעבוד בצורה מסוימת. דוגמא נוספת לכך היא העובדה שאין אפשרות לבטל "תצוגת שיחות" (או איך שזה לא נקרא) באפליקציית ג'ימייל. כלומר אי אפשר לראות אימיילים שלא כחלק משיחה שלמה באפליקציה המובנית, למרות שאפשרות לשנות את ההגדרה הזו באתר. למה? ככה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תצוגת שיחות היא חלק מהפיצ'רים של ג'ימייל והיא נוחה מאוד, אבל

ביישום לסלולרי לא ניתן למחוק הודעה בודדת מתוך ה"שיחה" ואם נוספו עוד הודעות לשיחה קיימת הוא מציג לי את כולן, גם את אלה שכבר מחקתי (במחשב).
 

BobboVilla

New member
זה אחלה פיצ'ר. אבל רק כשרוצים אותו

כמו שכתבת - לפעמים אני רוצה למחוק הודעה מסוימת מתוך שיחה, אבל באפליקציה זה בלתי אפשרי. וזה לא שההגדרה של ביטול שיחות זה משהו חדש בממשק הוובי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ידעתי שבממשק הוובי יש אפשרות לבטל שיחות... למחוק כן, ודאי

 

G Gabi

Member
בד"כ ניתן להוסיף תיבת gmail בלבד ללא יתר "מוצרי" גוגל

חשבונות>הוסף חשבון>אישי (POP3) / אישי (IMAP)
&nbsp
אפשרויות אחרות:
- הגדר את החשבון ביישום דוא"ל ייעודי. בעבר נכתבו שבחים בפורום אודות Bluemail.
- הגדר חשבון google באופן רגיל ואל תסנכרן את מה שאינך מעוניין לסנכרן. כאשר אתה שומר מידע חדש, למשל איש קשר, וודא שמוגדר שיישמר בחשבון הרצוי.
 
למעלה