בעיות של ניתוק אינטרנט ו/או קו. האם יש קשר לעדכון גירסה?

daniel22001

New member
בעיות של ניתוק אינטרנט ו/או קו. האם יש קשר לעדכון גירסה?

שלום

מכשיר Samsung Galaxy S5 Mini SM-G800F. כבר תקופה שעושה לי בעיות.
האינטרנט מתנתק לי (מבלי שאני מודע לכך, לפעמים רק אחרי שעות אני שם לב שאני מנותק), לפעמים זה מלווה גם בכך שאין אפשרות לקבל ולהוציא שיחות (מי שמתקשר אלי מקבל הודעה שהמנוי אינו זמין) לפעמים רק ניתוק אינטרנט.
לפעמים זה חוזר לאחר שאני מנסה כמה פעמים להוציא שיחה, ולפעמים רק לאחר כיבוי והפעלה מחדש של המכשיר.
מבחינת תדירות, אין לזה כללים, לפעמים כמה פעמים ביום, לפעמים יש ימים שהכל עובר בסדר.
בזמן שהאינטרנט מנותק, זה זולל לי את הסוללה.
זה לא קורה דווקא כשאני נמצא במקום מסויים.
פניתי לחברת הסלולר, מבחינתם הכל תקין, ובכל זאת בוצע רענון. לאחר מכן החלפתי סים (של אותה חברה), הבעיה נותרה. עשיתי איפוס למכשיר, יומיים זה עבד תקין, ושוב התחילו בעיות.
טכנאי מעבדה אמר לי בטלפון (לאחר ששאל מה הגירסה שיש לי) שצריך לעדכן תוכנה, ולבצע תיקון לרשת (שעתיים עבודה ועלות 200 ש"ח).

האם לפי התיאור לעיל, ניתן להסיק האם מדובר בבעיית חומרה או תוכנה? ומה זה תיקון לרשת?
לגבי עדכון תוכנה לחצתי על עדכון מערכת, ומופיע לי "המערכת שלך מעודכנת".
הגירסה שיש לי זה 4.4.2 . האם זו אכן הגירסה העדכנית למכשיר שלי?

מצ"ב צילום מסך עם כל הפרטים.

תודה למגיבים

 
למעלה