גלקסי נוט 8 - שאלות לפני רכישה

Perfume1

New member
גלקסי נוט 8 - שאלות לפני רכישה

שאלות לפני קניית גלקסי נוט 8:
1. המצלמה שלו יותר טובה יותר מגלקסי S7? בפרט במצלמת סלפי שזה הצילום האהוב עליי.
2. מה הכוונה במצלמה כפולה? למה צריך מצלמה כפולה - האיכות תמונה טובה יותר?
3. קנייה: מחסני חשמל או KSP? באתר של מחסני חשמל לא ראיתי אחריות, בKSP ראיתי אחריות לשנה. על מה האחריות? אם נשבר מסך או לא עובד המכשיר מתקנים? תוך כמה זמן תיקון יומיים או שבועיים?
4. האם אפשר לקנות מכשיר ולעשות ביטוח עליו בסלקום למרות שלא קניתי משם?
5. האם בסלקום יכולים לעזור לי להעביר אנשי קשר מהסים הישן לסים החדש, לעזור לי איך בוחרים סיסמת קוד למכשיר וכו' למרות שלא קניתי מהם את המכשיר?
6. האם השמועות על סוללה שנגמרת מהר אחרי עדכון הם סיבה לא לרכוש?
7. האם המטען לנוט 8 הוא אותו מטען כמו לגלקסי 5?
8. האם אפשר להשאיר את העט בבית ולצאת עם הנוט 8 לבחוץ? כל הקאצ' עם העט לא עושה לי את זה ומניח שהנוט 8 יש בו עוד יתרונות מהS8+ חוץ מהעט - נכון?
9. הידיים שלי קצת קטנות - עדיין יכול להינות מהמכשיר הענק הזה?
10. הגנה וזכרון: בKSP מוכרים מגן מסך ומגן כללי שעוטף את כל הנוט 8 ומה המחיר? כמה עולה כרטיס זכרון עם הזכרון הכי גבוה, איזה כמות זכרון והאם מוכרים ב-KSP?
11. באופן אישי האהבה שלי היא לצבע שחור בבגדים ובאקססוריז אבל הצבע הזהב במכשיר גם קורץ. מה לדעתכם יותר יפה נוט 8 שחור או זהב? במילא המגן בד האהוב עליי עוטף את כל המכשיר עם הגנה אז אולי לא משנה הצבע?
סליחה על השאלות גם אם הם הזויות - טלפונים סלולריים זה לא התחום שלי, והנוט 8 לא מכשיר כזה זול - בKSP המחיר עם פריסת תשלומים רחבה נשמע נוח.
 

T o m c o

Member
מנהל
הרבה תשובות:
1. מבחינת המפרט הטכני הפשוט - המצלמות האחרוניות של שני המכשירים זהות באיכותן בכמות הMegaPixels, לנוט אמור להיות זום אופטי של 2X שלS7 אין.
המצלמות הקדמיות לעומתן, יש פער באיכות, 5MP בS7, לעומת 8MP בNOTE8.
&nbsp
2. מצלמה כפולה אמורה להוצא תמונות טובות יותר וחדות יותר, לא יודע להגיד כמה זה משנה.
&nbsp
3. אחריות ולא משנה איזו - לא מכסה נזק של שבר במסך, נזק מסוג זה כרוך בתשלום ולא יכובד על ידי כל ביטוח שיצא לי להכיר עד כה. כמה זמן לוקח תיקון - תלוי מעבדה, אין קשר לחברה המספקת או מוכרת את המכשיר. בלי לדעת מה המעבדה אליה נשלח המכשיר לא ניתן לענות.
&nbsp
4. אם אני לא טועה, דבר כזה כרוך בתשלום לסלקום על ביטוח ושליחת המכשיר למעבדה של סלקום לבדיקת תאימות. מה שאומר שהמכשיר רק מגיע וכבר הולך לכמה ימים לבדיקות. וגם אחריהן, לא בטוח שסלקום יסכימו להכניסו תחת האחריות אם אינו מאותו הדגם הנמכר בחברה או נתמך בה.
&nbsp
5. יכולים כן, האם הם יעשו זאת - לא יודע להגיד. מעבר לזה - אנשי הקשר לרוב לא נמצאים על הסים, הסים יכול להכיל כמות מאוד מינימלית של רשומות בתוכו לכן באופן כמעט ודאי - אין שמירה של אנשי הקשר לתוכו אלא על גבי המכשיר (גם זה נעלם בשנים האחרונות ולדעתי סמסונג היחידים שעוד מאפשרים זאת) או בחשבון הגוגל.
&nbsp
6. לא בהכרח. תלוי עד כמה זה משפיע עליך, אם השימוש שלך לא מוגבל מזה אין סיבה לדעתי. כאשר זה מגיע לזה שבעקבות ריקון סוללה מוגבר אתה יותר שעות נמצא ללא זמינו סלולרית - אולי זה יכול להוות שיקול.
&nbsp
7. לא! הNote8 עם מטען בעל חיבור USB-C - החיבור הדו-כיווני, לעומתו גם הS5 וגם הS7 שהוזכר קודם עם microUSB.
&nbsp
8. אפשר לא להשתמש כלל בעט, אלא להשתמש בו כמו בכל מכשיר ללא עט. העט בעל תושבת יעודית בתוך המכשיר, ככה שאין גם ממש סיבה לא לצאת איתו איתך ולהשאיר אותו בבית.
&nbsp
9. אי אפשר להגיד על זה שום דבר, הנאה זה דבר אינדיווידואלי לחלוטין, אני לא יכול להחליט אם אתה תהנה ממנו או לא.
&nbsp
10. כנס לאתר של KSP או הרם טלפון לסניף הקרוב לביתך ושאל אותך מה האביזרים שנמכרים, הכתובת המתאימה לשאלות מסוג זה היא KSP, לא פורום שאין לו כל קשר לרשת. כמות הזיכרון המקסימלית האפשרית לשימוש במכשיר היא כרטיס microSD בנפח של 256GB, עלותו - כאמור, שאל בKSP.
&nbsp
11. על טעם וריח... אף אחד לא יכול לענות את התשובה הנכונה לגבי זה, זה תלוי בך בלבד.
 

BobboVilla

New member
לגבי 5 - זה הפוך לחלוטין. למעט גוגל, ואולי מוטורולה

(לא ראיתי הרבה כאלה, ובאלו שכן ראיתי לא בדקתי) שביטלה את האפשרות של חשבון מקומי, בכל היצרניות שראיתי אפשר לאחסן אנשי קשר באופן מקומי ולא לסנכרן לענן.
&nbsp
אולי בעצם גם סוני לא מאפשרים את זה, אבל אני לא בטוח. אני יכול לנסות להסתכל על הטאבלט של זוגתי, אבל אני לא יודע עד כמה זה באמת משקף.
 

Perfume1

New member
תודה רבה על התשובות המפורטות :)

מאוד הועיל לי. משהו שלא היה מספיק ברור לגבי המטען. אם דוגמא אני נתקע בלי מטען, אדם שיש לו מטען לגלקסי 5 זה גם יכול להטעין את הנוט 8? כלומר הכבל USB הוא לכולם אותו דבר ורק הראש שונה או שזה פשוט מטען אחר לגמרי כמו שיש מטען לאייפון? סליחה, לא כל כך הבנתי את העניין של דו כיווני. לא כל כך הבנתי את התשובה שלך לגבי מספר 7. אם אני נתקע בלי מטען - אין לי הטענה? לרוב האנשים אין נוט... מסביבי בעיקר יש גלקסי S ישנים או אייפונים בעבודה - לכן שואל אם צריך לנוט מטען מיוחד. הסתבכתי קצת עם ההסבר שלך, גם קצת עייף וגם לא מבין בדברים האלה.
 

T o m c o

Member
מנהל
כיום יש שלושה חיבורי טעינה קיימים:
1. microUSB
2. USB-C
3. Lightning

המכשירים הישנים (אנדרואיד, ואחרים) מגיעים עם כבל microUSB.
המכשירים החדשים - מהשנה-שתיים האחרונות בערך (וגם מאלה, לא כולם), מגיעים עם USB-C שתפקידו להחליף את הכבל הישן לחלוטין, USB-C הוא חיבור דו כיווני, משמעות הדבר שאין צורך לחבר אותו בכיוון ספציפי (אין לו צורה יחודית שמתחברת בכיוון אחד בלבד).
מכשירי אפל מהשנים האחרונות (מאז iPhone5) עם חיבור הLightning.
כל אחד מהחיבורים האלה - לא מטעים לחיבורים האחרים, אין אפשרות להכניס את ראש הכבל לשקע הטעינה בשל צורת השקע השונה.

זאת אומרת - אם לכל הסובבים אותך יש מכשירים ותיקים יותר שכבל הטעינה שלהם הוא microUSB, המטען שלהם לא יעזור לך כשתצטרך. השקע שלך יהיה שונה ולא תוכל לחבר את המכשיר לכבל הזה.
 

BobboVilla

New member
המטען עצמו, אם הוא עם כבל שיכול להתנתק, יכול להיות שימושי

אבל רק אם הוא יחבר אליו כבל משלו (Type C). שזה לא אידיאלי, ואם כבר נסחבים עם משהו אז למה לא לקחת גם את המטען, אבל זאת אפשרות
.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
וואו, מגניב! אפשר להטעין בו שלושה מכשירים במקביל?

 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא בדיוק "צריך" אלא יכול... זה בכל מקרה מקסימום ולא מינימום

כך שהבעיה הזאת פתירה.
 

BobboVilla

New member
לא היה לי כוח לפרט, אבל כן "צריך". הזרם לא קבוע

לכל אורך ההטענה, אלא משתנה בהתאם לכמה הסוללה כבר טעונה.
&nbsp
אבל גם מעבר לקצב המשתנה, יש רק "צינור" אחד של העברת הזרם החשמלי, מה שאומר שאם שני מכשירים יבקשו זרמים שונים, הכבל לא יוכל לנתב את הזרם רק לשקע שהתבקש. במקרה הטוב, ואני מקווה שזה מה שקורה בכבל איכותי, פשוט לא יעבור זרם בכבל בכלל, כי הגיעו שתי בקשות שונות משני חיבורים שונים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא משנה, זה עדיין זרם מקסימלי, אם יוצא פחות יהיה פחות...

והטעינה פשוט תהיה איטית יותר. פרט לכך אפשר לפצל את הזרם בחיבור מקביל ואז בכל מקרה הוא יתפצל ויהיה נמוך יותר.
 

BobboVilla

New member
השאלה אם הכבל מסוגל לעבוד עם מספר חיבורים במקביל

לי אישית זה נראה מסוכן למכשירים ולכבל, או לחילופין לא יעיל לחלוטין.
&nbsp
אבל בכל מקרה, כמו שכבר כתבתי לגבי, אני מיזנטרופ מדי ולא יהיה לי כבל שבו אני אוכל לסייע לעוד אנשים להטעין במקביל למכשיר שלי. ועוד אייפון?!?!
 

enigo

New member
מניסיון מר - סלקום לא מוכנים לעזור בהעברת אנשי קשר בטלפונים

שלא נקנו מהם. בניגוד, אגב, להוט מובייל.
&nbsp
 

enigo

New member
בטוח יש בסביבה שלך מישהו שלפחות חצי מבין בזה

 

trilliane

Well-known member
מנהל
5. אפשר להעביר אנשי קשר ממכשיר למכשיר בשלל דרכים

דרך כרטיס זיכרון, בחיבור BT או NFC, דרך גיבוי ענני כלשהו (חשבון גוגל / סמסונג) או באמצעות יישומים ייעודיים די פשוטים. אני השתמשתי בסוף בסמסונג סוויץ' (מסמסונג לסמסונג, לא יודעת אם מתאים למכשירי אנדרואיד מתוצרת אחרת) ועבד נהדר (קל, פשוט, מהיר, יעיל, נוח... באמת תענוג).
&nbsp
לא מומלץ להעביר כיום אנשי קשר דרך כרטיס הסים כי המקום בו מוגבל מבחינת כמות אנשי הקשר ובעיקר מבחינת כמות המידע שאפשר לשמור על כל אחד – רק מספר טלפון אחד לכל שם, יש הגבלת תווים על אורך כל שם ואין אפשרות לשמור מידע נוסף (מספרים נוספים, כתובות, דוא"ל וכו').
 
למעלה