לפני כמה חודשים פתחתי רשימת תפוצה חדשה לעסק.

אבי לב50

New member
בכל דבר יש יתרון וחיסרון.

בקבוצה כולם רואים את כולם.
כלומר כל אחד מהחברים בקבוצה רואה את החברים האחרים.
אינני חושב שללקוחות של חנות מסויימת (רק לצורך העניין) יש עניין שלקוחות אחרים יראו את הפרטים של הלקוחות האחרים.
היתרון בקבוצה הוא ש"ראש הקבוצה" יכול להוסיף לקבוצה כל אחד שנמצא באנשי הקשר שלו, גם אם הוא עצמו לא נמצא באנשי הקשר שלהם, והם מצידם כשמקבלים את ההודעות יכולים להחליט האם להישאר בקבוצה, לצאת ממנה, להוסיף את השולח לאנשי הקשר שלהם, וכו'.
בשידור לעומת זאת תוכל לשדר רק למי ששניכם נמצאים אחד באנשי הקשר של השני, אך יש את הפרטיות שאין בקבוצה.
מכיוון שבאופן אישי אני נגד משלוח הודעות ללא תיאום עם המקבל, וזה לא מנומס (וגם עובר על חוקי הספאם), אני מציע שתקדיש כמה שעות או יום אחד (תלוי ברשימת נמעניך המיועדים) ותשלח הודעה פרטית לכל אחת ואחד, תבקש רשות למשלוח הודעות בתפוצה (ולא בקבוצה), ותבקש שיוסיפו אותך לאנשי הקשר.
זאת השקעה חד פעמים שלטעמי שכרה יכול לצאת בצדה ולא הפסדה.
בהצלחה.
 

מחשבות

New member
כשבקשתי את הטלפון של הלקוח אמרתי מפורשות שאשלח עדכונים

מועטים כל חודש. מי שלא הסכים, לא נתן את הטלפון שלו. האם בקבוצה אפשר למנוע חשיפת פרטים? מתברר עכשיו שרשימת תפוצה אינה מוצלחת כל כך.
 

אבי לב50

New member
אבל הלקוחות לא אמרו שיוסיפו אותך לרשימת אנשי הקשר שלהם!

כי לא ביקשת זאת מהם, נכון?
אישית אמליץ לך לעבור בינתיים למשלוח הודעות סמס אישיות לכל אחת ואחד ותבקש שיוסיפו את מספרך לאנשי הקשר + בקשה לאישור למשלוח הודעות, בצורה מנומסת.
זאת השקעת זמן קטנה חד פעמית שיכולה להניב רווחים בעתיד.
תחשוב על זה.
בהצלחה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מניסיוני עסקים בד"כ שולחים עדכונים במסרונים. למה בווטסאפ?

 

T o m c o

Member
מנהל
זה נכון, מעבר לזה בקרוב אמורה לצאת גרסת וואצאפ מוכוונת עסקים
המאפשר רישום עם מספר קווי ולא רק סלולרי, שליחת הודעות בתפוצה כפרסום של העסק וכד'.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ממתי עולה כסף? יש כיום חבילות של 1000 מסרונים חינם בחודש

אם זה לא מספיק לך אתה כנראה עסק גדול שיכול לעמוד גם בתשלום על מסרונים וסתם מתקמצן או עסק קטן וסופר חפרן (כלומר מספים). בשני המקרים כדאי "לעשות חושבים"... ואגב, גם לזכור שלא לכולם יש ווטסאפ (לי למשל אין).
&nbsp
אני חוזרת ואומרת שכל העסקים שאני מכירה עובדים עם מסרונים (ו/או דוא"ל. וכמובן גם פייסבוק, אבל זה כבר משהו אחר). הדרישה שישמרו בטלפון את המספר שלך בעיניי מוגזמת והזויה, לא מקובלת וגם לא נכונה עסקית (מעבירה את השליטה ממך אליהם).
 
למעלה