העברת ווטסאפ בין מכשירי אנדרואיד

העברת ווטסאפ בין מכשירי אנדרואיד

שלום,

אני מעוניין להעביר את ההיסטוריה של אפליקציית הווטסאפ שלי ממכשיר אנדרואיד ישן לחדש. לכאורה תהליך פשוט שהוא חלק מובנה מהאפליקציה, אבל לאחר כישלון חוזר בתהליך השחזור ופנייה לתמיכה של ווטסאפ מתברר שה-DB של היסטוריית ההודעות שלי הוא קצת CORRUPT והתוכנה לא יודעת להתגבר על זה ולכן מבחינתם הוא אבוד וחסר תקנה.

ידוע לי שיש תוכנות צד שלישי שיודעות לעשות את העבודה כי הן סורקות בעצמן את ה-DB ובונות אותו מחדש ובעצם פשוט ידלגו על המידע הפגום ולמעשה "יתקנו" את ה-DB, כך שרק החלק הקטן הפגום יחסר לי לאחר ההעברה.

האם מישהו מכיר תוכנה כזו ויודע להגיד מניסיון שהיא אמינה מבחינת ביטחון המידע שלי וגם יעילה מבחינת זה שהיא ממש עושה את העבודה ? אני יודע שלרוב אנשים משתמשים בתוכנות כאלה כדי לעבור בין אייפון לאנדרואיד ולהיפך, אבל רוב התוכנות האלה יודעות להשתמש באותן שיטות גם כדי לעבור בין אנדרואיד אחד לאחר. אין לי בעיה לשלם על אפליקציה או על תוכנת DESKTOP אם זה מה שצריך.

תודה מראש !
 

blzvi

Active member
כאשר מעבירים סים

ממכשיר למכשיר ומתקינים whatsapp מתוך מאגר הנתונים של האפליקציה הוא משלים את ההיסטוריה.
זה המקסימום שתקבל.
שרתי whatapp שומרים נתונים 30 יום.
 
איך זה קשור לכרטיס סים ולמאגר הנתונים ?

האפליקציה עושה על בסיס קבוע גיבוי, שאפשר גם ליזום אותו ידנית, והוא כולל את כל היסטוריית השיחות שקיימת במכשיר ובמידה ובוחרים בכך, היא גם מעלה אותו לגוגל דרייב.

כאשר לא משחזרים את הגיבוי אין כלום.
 

blzvi

Active member
יש גיבוי גם ללא האפליקציה

שרתי whatsapp שומרים היסטוריה של צ'אטים .
כאשר אתה מעביר למכשיר אחר ההתקנה בודקת גיבויים.
אצלך הגיבוי היזום ב gdrive מחורבש ,לא ניתן להשתמש בו.
טרם הבנתי מדוע לא ניתן לבצע גיבוי נוסף ב GDRIVE בטלפון הישן
 
הבעיה לא בגיבוי עצמו

עשיתי מיליון כאלה, גם מקומיים וגם בגוגל דרייב. אפילו פתחתי חשבון גוגל חדש ויצרתי בו גיבוי חדש לגמרי מהתחלה וניסיתי לשחזר ממנו.

הבעיה היא ב-DB של ההודעות עצמן. הנתונים עצמם שאני מגבה פגומים, לא הגיבוי.

אגב, לגבי הגיבוי על השרתים, הגדרתי מחדש יותר מפעם אחת חשבונות ווטסאפ קיימים מבלי לבצע שחזור של הודעות ומעולם לא ראיתי הודעות שנשמרו על השרת או שהוצע לשחזר כאלה...
 
אם היית קורא את ההודעה המקורית

בתשומת לב, היית יודע שפניתי לתמיכה של ווטסאפ והעברתי להם לוגים של תהליך השחזור (וגם קראתי אותם בעצמי) ורואים בהם שהקבצים פגומים.
 
למעלה