NOTE4 תקוע- עזרה בבקשה

NOTE4 תקוע- עזרה בבקשה

יש לי אותו כמעט 3 שנים. מאתמול המכשיר נתקע או נכבה ואין אפשרות להדליקו עם הלחצנים אלא רק להוציא סוללה ולהחזיר ואז ללחוץ להדלקה. עובד מספר דקות אבל כשמטעינים אותו שוב נכבה לחלוטין. גם כשעבד לפרק זמן מסויים היו רגעים שפשוט לא הגיב למגע והיה תקוע. הופיעו לי שני מסכים מוזרים (מצ"ב) אשמח לקבל עזרה בנושא . תודה רבה



 

T o m c o

Member
מנהל
התמונה הראשונה (זו עם ה
) מציינת שהמכשיר לא הצליח
לקרוא את כרטיס הזכרון (הפנימי, לא כרטיס הmicroSD שיש או אין לו) ולכן לא הצליח לעשות Boot כמו שצריך (boot = הפעלה של מערכת ההפעלה).

התמונה השניה (עם ה|אזהרה|) מציינת בפניך אזהרה ששימוש ברום מקוסטם (רום שאינו הרום המקורי של סאמסונג למכשיר) עלולה לגרום לתקלות והיא על אחריותך בלבד, ומציעה לך אפשרות להמשיך או לבטח על ידי לחיצה על אחד מלחצני הווליום בהתאמה.

לצערי, כמו שזה נראה, ייתכן והמכשיר הגיע לסוף חייו, מכשיר שלא מצליח לקרוא את כרטיס הזכרון הפנימי שלו, לרוב מראה על בעיה חומרתית שלא בהכרח ניתן לעשות איתה משהו, ואם כן, בעלות לא סמלית בכלל במעבדה, שכן, המכשיר כבר אינו תחת האחריות - שימוש ברום מקוסטם (מה שקורה בהתחשב בתמונה השניה) מסיר מעל המכשיר את האחריות (הרלוונטית או לא) שאולי הייתה קיימת עליו.
 
בקשר לתמונה השנייה

אם ממילא נגמרה לי האחריות, אז יש לי אופציה (בתמונה השנייה) ללחוץ "המשך" ואז הוא לבד מוריד את הרום? (מה זה OS? מערכת הפעלה?)
 

T o m c o

Member
מנהל
המכשיר לא מוריד לבד מערכת הפעלה (כן, OS).
זה מציין שכבר יש לך על המכשיר מערכת שאינה המקורית.
 
איך זה יכול להיות?

המכשיר נקנה בחנות המורשית של סמסונג (סאני), איך זה שהמערכת אינה מקורית? אשמח לפרטים ע"מ שלא אפול בפח בפעם הבאה שאני רוכשת מכשיר. תודה
 
היתה בעיה במסך (פס לבן שקוף לרוחב המסך)

אז נשלח למעבדה שלהם (סאני). יכול להיות ש"התעסקו" לי עם המערכת הפעלה?
 

T o m c o

Member
מנהל
מקריאה שניה, נראה שטעיתי, זה המסך
הממשיך את ההודעה הראשונה, שאומרת שהוא לא מצליח להעלות את מערכת ההפעלה, זו דרישה להוריד מערכת חלופית כי לא נמצאה מותקנת מערכת הפעלה על המכשיר.
 
תודה על ההסבר

לפחות נרגעתי שלא "עבדו" עליי בחנות של היבואן הראשי. בינתיים שאלתי במעבדה באזור מגוריי , אמרו לי שכנראה צריך להחליף מעבד וזה יעלה 950 ש"ח!!!!
 

BobboVilla

New member
נראה לי שצדקת בהתחלה, שים לב בתמונה הראשונה

כתוב System Status: Custom.
&nbsp
לגבי למה זה יכול לקרות זו באמת שאלה, כי אין סיבה שסאני תעשה דבר כזה. זה לא שצריך להתקין רום עם עברית
.
 

BobboVilla

New member
הסטטוס של המערכת מוגדר כ-Custom

כלומר "מותאם אישית", שבהקשר הזה אומר (בגדול) "מישהו עשה במכשיר שינוי שלא מאושר על ידי סמסונג". מה זה היה? לא ברור, במיוחד מכיוון שאת אומרת שקנית ותיקנת את המכשיר אצל היבואן הרשמי (סאני).
 
האם ניתן לדעת מראש

אם מערכת ההפעלה מקורית או מותאמת, כשרוכשים מכשיר חדש?
 
למעלה