אחריות למכשיר

אחריות למכשיר

היי, הבנתי שסאני תקשורת היא היבואנית הראשית לסמסונג...
אני מתכננת לקנות את הגלקסי 8 באילת בKSP. יש להם אחריות לשנה ולא כתוב היבואן...
אשמח להסבר מה ההבדל? כי ההבדל במחיר הוא פחות 600 שקל וזה משמעותי..
תודה
 
חידוד השאלה

יש גלקסי S8 ב2384 ש"ח בKSP. שנה אחריות ע''י מובייל ישראל.
ויש גלקסי S8 ב2679 ש"ח בKSP. שנה אחריות יבואן רשמי ע''י סקיילקס.

ומה שעוד קצת מוזר שבמחיר 2679 ש"ח יש את הצבעים: זהב שחור ואפור. ובזול יותר יש רק בצבע כסוף (לא אפור).
רק אותי זה אולי קצת מחשיד??
תודה
 

אבי לב50

New member
סאני אחראית רק למכשירים מיבוא רשמי שלהם שכמובן עולה יותר כסף

ולטעמי בצדק.
ראי איך אנשים שקונים מכשירים מיבוא מקביל מתלוננים ש"פתאום אין לי עברית ואני רואה רק קוריאנית" (או כל שפה אחרת).

אינני טוען שתמיד היבוא המקביל גרוע, וכבר נתקלתי במכשירים מיבוא מקביל שלא נזקקו בכלל לשרות, או לכאלה שנותן השרות המקביל היה בסדר.

אבל באופן אישי אעדיף יבוא רשמי למרות המחיר היותר יקר.
זאת דעתי האישית.
 
אחלה תודה ונגיד קניתי את הזול של היבואנית מובייל ישראל... הם

אמורים לפתור לי את הבעיה אם קורה משהו למכשיר מבחינה טכנית.... זה לא שאני תלויה באוויר..או שכן?
 

BobboVilla

New member
תראי, בגדול, בארץ, אין אחריות

לא של יבואן רשמי, לא של יבואן מקביל, ולא של חנות. ברגע ששילמת את הכסף הם אפילו לא יסתכלו עליך. לפעמים קורים מקרים של תקלות ייצור, ואז יש יתרון מסוים של היבואן הרשמי. למשל בתקלה של ה-LG G4, היבואן הרשמי (בשלב מסוים) תיקן את המכשירים, בעוד שהיבואנים המקבילים אמרו "דברו עם היבואן הרשמי". אני לא זוכר מה קרה עם הסוללות המתפוצצות של ה-S4, אבל לי היה מכשיר של היבואן הרשמי וקיבלתי סוללה חלופית בחינם ובלי שאלות בכלל.
&nbsp
האם זה שווה את ההפרש? זה סוג של הימור. אם לא תהיה למכשיר בעיית ייצור כלשהי, שמחייבת תיקון/ריקול של היצרנית, אז תהיי בסדר. מצד שני, גם יבואן רשמי וגם יבואן מקביל לא יתקן דברים כמו שבר של המסך, ושניהם ינסו לנפנף אותך בתקלות שאולי יכולות להיות קשורות למכשיר עצמו ולא נגרמו על ידיך.
 

dani666

New member
לא מדויק. אם אתה קונה מאמזון- הם נותנים אחלה אחריות גם בארץ

 

אבי לב50

New member
אמזון נותנים שרות בארץ? אתה בטוח?

ואני מתכוון האם הם נותנים שרות בארץ, כמשתמע מתגובתך החד משמעית.
 

dani666

New member
בהחלט. לא הייתי צריך לצאת מהארץ כדי לקבל את השרות.

 

אבי לב50

New member
תוכל לספר מי נותן את השרות בארץ?

ואני מתכוון בארץ ?
כדי להקל עליך, לא שאלתי אם היית צריך לצאת מהארץ אלא האם השרות ניתן בארץ.
מקווה שכעת השאלה ברורה יותר...
 

dani666

New member
בהחלט - UPS ודואר ישראל. UPS הביאו לי מוצר חדש. ...

.. דואר ישראל שלח את המוצר הלא תקין בחזרה.
&nbsp
איך בדיוק אתה מטפל בסלולרי לא תקין בארץ ? ותוך כמה זמן אתה מקבל חדש במקום המקולקל ?
 

אבי לב50

New member
ידעתי. זה לא נקרא שרות בארץ.

ולשאלתך: קבלתי פעם טלפון חדש מסאני יבואני סמסונג אחרי 48 שעות.
 

אבי לב50

New member
זה לא עניין של דיעה. זה לא נקרא שרות בארץ.

שלחת את המכשיר לתיקון/החלפה בחו''ל.
זה לא נקרא שרות בארץ.
אתה חושב שעשו אותי באצבע?
את מה ששכחתי יקח לך זמן ללמוד.
 

dani666

New member
אתה טועה. המכשיר התקלקל. אמזון שלחו חדש. אחרי ש....

... הגיע חדש (חדש !) החזרתי את המקולקל.
&nbsp
מה ההבדל בין זה לבין "הלכתי ליבואן השארתי את המקולקל. אחרי חודש של ריצות אמרו ל שהלך לאבוד. אחרי עוד חודש אמרו לי שתוקן ! הלכת וקבלתי אותו - אותו קלקול רק שעכשיו הוא גם שרוט וכניסת ה USB שבורה ולא ניתן לטעון אותו" שאתה לא מבין ?
 

אבי לב50

New member
אני לא טועה. אתה מטעה.

שאלתי שאלה פשוטה ואתה משחק משחקים.
זכותך.
אני סיימתי כאן.
 

binon

New member
מה איכפת לי איפה מתקנים את המכשיר?

אם מה שנדרש ממני זה לגשת לדואר ולשלוח את המכשיר ולהמתין למכשיר חדש שיגיע עם שליח עד הבית, במה זה שונה מלגשת למרכז שירות, להפקיד שם את המכשיר ולגשת לקבל אותו אחר כך?
דרך אגב, אם אני זוכר נכון במכשירי אפל הראשונים (או במכשירים מסוג מסויים שלהם) אי אפשר היה לתקן אותם בארץ והיו שולחים אותם לחו"ל לתיקון והיו צריכים לחכות כמה שבועות עד שהם יחזרו. זה גם נקרא שירות בארץ?
 

אבי לב50

New member
נכון, גם לי לא אכפת.

אבל הנושא לא היה איפה מתקנים את המכשיר, אלא האם השרות ניתן בארץ, והוא לא ניתן בארץ.
אפילו ציינתי שאני מכיר מצויין את השרות (המעולה) של אמזון, ולכן כל מילה נוספת מיותרת, כי היא לא עונה לשאלה ששאלתי במענה לתגובה של דני.
 

dani666

New member
ולהסיר ספק - מדובר על ניסיון אישי במכשיר סלולרי. ...

... לגבי מוצרים אחרים אתה מוזמן להיכנס לפורומים של hometheater (ואני מניח גם אחרים) ולקרוא חוויות משתמש ואח'כ להשוות לחוויות כנגד נותני שירות בארץ.
 

אבי לב50

New member
אני חולק על המגיב הקודם.

יש בארץ אחריות, אך יש גם תחמנות של חלק מנותני האחריות שמנסים להתחמק מהאחריות שלהם, כשהם נתקלים בלקוח שלא יודע לעמוד על זכויותיו.
אני מדבר באופן כללי ולא רק בנוגע למכשירים סלולריים.
אם את פונה לנותן שרות במסגרת אחריות והוא מתחיל להקריץ לך מילים מההפטרה, תגידי לו (בנימוס ולא בעצבים, זה חשוב !) שלא ינסה לסובב אותך על האצבע וששיטת מצליח לא עובדת במקרה שלך.
כשהם נתקלים בלקוח כזה ולא בלקוח שנכנע לגחמותיהם ואומר להם "טוב תודה" או סתם מתחיל להתעצבן מולם הם מקבלים לרוב רגליים קרות. מניסיון.
 
למעלה