[חינם] TMK Battery Alarm

MTCool

New member
[חינם] TMK Battery Alarm

רוצים לדעת מתי הבטרייה הגיעה ל 100%, או לאחוז אחר?
TMK Battery Alarm - שעון מעורר לאחוזי הבטרייה!

הורדה:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.news.batteryalart





 

MTCool

New member
הרשאות

לגשת אל קבצים - על מנת לבחור סאונד
אנטרנט - פרסומות
TASK CHECK - לבדוק אם ה SERVICE רץ או לא
לרוץ ב STARTUP - על מנת להתחיל את האפליקציה כל פעם מחדש שהמכשיר נדלק, על מנת לחסוך מהמשתמש להכנס אליה מחדש כל פעם
זה האפליקציה שלי, לא מתורגם משום מקום, אני פשוט מפרסם אותה גם בפורומים בחו"ל חח
 

MTCool

New member
נו באמת חח

חח, מה כל כך מפחיד ב RECIEVE DATA FROM THE INTERNET, איך אני כבר יכול לחדור לך לפרטיות דרך קבלת מידע מהאנטרנט? קראתי איזה הרשאות צריך להוסיף בשביל האנטרנט והוספתי.
אני לא מרגל אחרי אף אחד, לא מצלם ולא מקליט, ואם האפליקציה הייתה עושה משהו שהיא לא הייתה מתיימרת לעשות, אני חושב שהיו מוחקים לי אותה מהחנות.
 
לא אמרנו שבשביל זה יש את receive data from Internet ?

בכל מקרה לדעתי אנחנו די מסכימים על האפליקציה הזאת ..
 

BobboVilla

New member
מלכתחילה אני לא רואה צורך באפליקציה הזו

האפליקציה הקיימת של אחוזי סוללה שמותקנת לי יכולה לצפצף לי ב-100% אם הייתי רוצה (ואני לא), ואני לא רואה סיבה שזה יצפצף בכל אחוז אחר. אולי בשביל אנשים שרוצים לנתק מההטענה בדיוק בסיום האחוז של ההטענה המהירה הרלוונטית של המכשיר שלהם, אז קשה לי להאמין שיש יותר מכמה אלפים בודדים בכל העולם שיחשבו שזה רעיון הגיוני (אני ישנתי בערך 3 שעות, אז לכן בכלל הגיע לי הרעיון הדפוק הזה לראש
).
 

BobboVilla

New member
זה לא "מפחיד", זה לא נחוץ, ו*זה* מה שמפחיד

ההרשאות באנדרואיד הן יותר מדי נרחבות, וגם דבר "פשוט" (שהוא בכלל לא) כמו "ready phone status and identity" מאפשר לכותב האפליקציה להשיג יותר מידע ממה שנוח לי לתת.
&nbsp
לפני כמה שנים ידיד הראה לי אפליקציה של שיתוף מתכונים שהוא כתב. הסתכלתי, והסתקרנתי, ורציתי להתקין אותה. אממה, היו שם הרשאות של מיקום מדויק (כלומר GPS). שאלתי אותו למה זה, והוא אמר לי שזה רק בגלל שאלו ההרשאות של רכיב כלשהו של פרסומות שהוא הוריד. אז אולי אני מאמין שהוא לא מתכוון לרגל אחרי אנשים, אבל מה לגבי אותו צד שלישי לא ידוע?
&nbsp
חובת ההוכחה היא עליך, ואם אתה מבקש הרשאות נרחבות מדי, איך אני יכול לסמוך עליך? נכון, רוב האנשים בכלל לא חושבים על זה, אבל זה לא אומר שאתה יכול לזלזל בחששות של מי שכן חושב על זה.
 
למעלה